Pagina 1 van 1

Zeer agressieve verkoopmethode HI

Geplaatst: 20 apr 2010 14:25
door Okky
Ik ben al jaren klant van Hi
Nu mijn abonnement bijna afloopt wordt ik dagelijks gebeld door Hi om maar snel mijn abonnement te verlengen.Met Uitspraken van "dan is het goedkoper als ik het NU zou doen".
Ik heb het eerste gesprek keurig met de verkoper wel een half uur aan de lijn gezeten en hem duidelijk gemaakt dat ik een specifiek toestel wil (Nexus van Google),maar deze heeft Hi niet.
De verkoper probeerde mijn een vergelijkbaar toestel aan te "smeren"
maar zonder succes wat natuurlijk zijn werk is (heb ik ook begrip voor)
Okay jammer voor hem maar de dag er na weer een andere verkoopster en zo ging het dagelijks wel 14 dagen lang, tot ik zei nu ben ik het zat ...ik neem wel een abonnement maar zeker niet meer bij Hi en dat ik hier niet van gediend ben.
Geen telefoontje meer gehad!!!

Ik wilde hier over deze agressieve manier van verkopen een klacht in dienen maar dat moest ik maar schriftelijk doen zei de telefoniste , terwijl het klantenservice nummer ook klachten zou moeten behandelen.
Heb ik niet meer gedaan dacht ga toch niet meer bij Hi
Echter dacht ik dat is toch niet normaal en wil via deze weg andere waarschuwen voor deze manier van verkopen.

Hoe het bij andere providers is weet ik niet maar las een stukje over Vodafone.


MENSEN LAAT U NIET OVERHALEN DOOR DEZE AGRESSIEVE VERKOOP METHODE!!

Re: Zeer agressieve verkoopmethode HI

Geplaatst: 20 apr 2010 15:35
door Fiko1
Hoezo agressieve verkoop? Ik zie het als een goede service van HI .
Zij dwingen jou toch niet om bij HI te blijven. Ze komen gewoon met een scherpe aanbieding voor vaste klanten. De keuze is uiteindelijk aan de klant.

Iedereen weet dat de Google telefoon nog niet te koop is in Europa en hier kan HI of wie dan ook weinig aan veranderen. Hiervoor moet je bij Google zijn.

Een vergelijkbare toestel is op dit moment de HTC Desire.

Re: Zeer agressieve verkoopmethode HI

Geplaatst: 30 apr 2010 14:12
door peetje75
mijn man is bij vodafone en word regelmatig gebeld door ze om zn abonnement te verlengen die we opgezegd hebben per juli dit jaar.
Hij is vrachtwagen chauffeur en word te pas en te onpas door ze gebeld en gaan maar door over een voordelig abonnement, we vinden dit ronduit onbeschoft.

Re: Zeer agressieve verkoopmethode HI

Geplaatst: 30 apr 2010 16:48
door G7
Hmmm.... best een beetje vreemd dan.

Mijn dochter zit ook al jaren als klant bij HI en zij is weer aan de beurt om het kontrakt te verlengen eerdaags ( binnen 3 maanden), maar is samen met mij op het internet op zoek geweest naar een eventuele andere provider en telefoon.

Zijn er later samen een zaterdagmiddag op uit geweest, om alle telefoonwinkels eens af te gaan en ons te laten voorlichten.

Wat ik hiermee wil zeggen.... zij is geen enkele keer door HI gebeld of op wat voor manier dan ook benaderd, om het abonnement bij hun te verlengen.

Ze is uiteindelijk uitgekomen bij T-mobile met een mooie Samsung Jet erbij voor een ietsje lagere maandprijs, dan bij HI. Nu maar hopen dat het overzetten en afzeggen door T-mobiel goed wordt geregeld.