Zeer agressieve verkoopmethode HI
Geplaatst: 20 apr 2010 14:25
Ik ben al jaren klant van Hi
Nu mijn abonnement bijna afloopt wordt ik dagelijks gebeld door Hi om maar snel mijn abonnement te verlengen.Met Uitspraken van "dan is het goedkoper als ik het NU zou doen".
Ik heb het eerste gesprek keurig met de verkoper wel een half uur aan de lijn gezeten en hem duidelijk gemaakt dat ik een specifiek toestel wil (Nexus van Google),maar deze heeft Hi niet.
De verkoper probeerde mijn een vergelijkbaar toestel aan te "smeren"
maar zonder succes wat natuurlijk zijn werk is (heb ik ook begrip voor)
Okay jammer voor hem maar de dag er na weer een andere verkoopster en zo ging het dagelijks wel 14 dagen lang, tot ik zei nu ben ik het zat ...ik neem wel een abonnement maar zeker niet meer bij Hi en dat ik hier niet van gediend ben.
Geen telefoontje meer gehad!!!
Ik wilde hier over deze agressieve manier van verkopen een klacht in dienen maar dat moest ik maar schriftelijk doen zei de telefoniste , terwijl het klantenservice nummer ook klachten zou moeten behandelen.
Heb ik niet meer gedaan dacht ga toch niet meer bij Hi
Echter dacht ik dat is toch niet normaal en wil via deze weg andere waarschuwen voor deze manier van verkopen.
Hoe het bij andere providers is weet ik niet maar las een stukje over Vodafone.
MENSEN LAAT U NIET OVERHALEN DOOR DEZE AGRESSIEVE VERKOOP METHODE!!
Nu mijn abonnement bijna afloopt wordt ik dagelijks gebeld door Hi om maar snel mijn abonnement te verlengen.Met Uitspraken van "dan is het goedkoper als ik het NU zou doen".
Ik heb het eerste gesprek keurig met de verkoper wel een half uur aan de lijn gezeten en hem duidelijk gemaakt dat ik een specifiek toestel wil (Nexus van Google),maar deze heeft Hi niet.
De verkoper probeerde mijn een vergelijkbaar toestel aan te "smeren"
maar zonder succes wat natuurlijk zijn werk is (heb ik ook begrip voor)
Okay jammer voor hem maar de dag er na weer een andere verkoopster en zo ging het dagelijks wel 14 dagen lang, tot ik zei nu ben ik het zat ...ik neem wel een abonnement maar zeker niet meer bij Hi en dat ik hier niet van gediend ben.
Geen telefoontje meer gehad!!!
Ik wilde hier over deze agressieve manier van verkopen een klacht in dienen maar dat moest ik maar schriftelijk doen zei de telefoniste , terwijl het klantenservice nummer ook klachten zou moeten behandelen.
Heb ik niet meer gedaan dacht ga toch niet meer bij Hi
Echter dacht ik dat is toch niet normaal en wil via deze weg andere waarschuwen voor deze manier van verkopen.
Hoe het bij andere providers is weet ik niet maar las een stukje over Vodafone.
MENSEN LAAT U NIET OVERHALEN DOOR DEZE AGRESSIEVE VERKOOP METHODE!!