LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telfort prepaid

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
janthon
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 nov 2009 22:17

telfort prepaid

Ongelezen bericht door janthon »

als je bij telfort een half jaar je beltegoed niet opwaardeert word je beltegoed bevroren en als je dan niet binnen 90 dagen opwaardeert word je helemaal afgesloten.IS DAT NORMAAL,HET LIJKT WEL GELDKLOPPERIJ. :x :x :x :x

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: telfort prepaid

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@janthon

Op onze website staan deze gebruikers voorwaarden aangegeven.

Daphne

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: telfort prepaid

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

Twee weken geleden werd het tegoed van mijn dochter bevroren, en vandaag dat van mijn ouders.
In het laatste geval was dit precies op het moment dat ze in een situatie zaten waarbij ze de telefoon hard nodig hadden.
De klantvriendelijkheid van Telfort is hierin ver te zoeken, ze sturen namelijk pas een sms berichtje als je tegoed al bevroren is met de tekst: "uw beltegoed is vandaag bevroren". Daar waren ze inmiddels al achter, Telfort bedankt!!
Waarom niet twee dagen eerder met de tekst "uw beltegoed wordt over twee dagen bevroren" ?????
Kost ze geen cent meer en voorkomt een hoop ellende. :evil:

HTCHenk007
Berichten: 277
Lid geworden op: 20 jul 2010 14:15

Re: telfort prepaid

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Ik zou zeggen neem ik prepaid kaartje van T-Mobile daar ben je niet verplicht op te waarderen. Enige voorwaarde is dat je minimaal 1 maal in de 6 maanden belt of gebelt wordt.

MVG,

Henk

Gompy47
Berichten: 39
Lid geworden op: 13 mar 2010 10:33

Re: telfort prepaid

Ongelezen bericht door Gompy47 »

HTCHenk007 schreef:Ik zou zeggen neem ik prepaid kaartje van T-Mobile daar ben je niet verplicht op te waarderen. Enige voorwaarde is dat je minimaal 1 maal in de 6 maanden belt of gebelt wordt.

MVG,

Henk
Waarom T-Mobile, waarover het in de vele forums overloopt van klachten, als je onder dezelfde voorwaarde, tegen een véél goedkoper tarief ook bij anderen terecht kunt, en met een beter dekkend netwerk.

Simyo bijvoorbeeld heeft ook dezelfde voorwaarde van het 1X per 6 maanden in/uit bellen/sms'en als T-M, alleen kost Simyo 10cent p/m en de goedkoopste versie van T-M 29 cent p/m, waarbij Simyo gebruik maakt ven het kpn-netwerk, dat echt wel beter is als die van T-Mobile hoor.
Als je advies geeft, eerst huiswerk doen, hier bijvoorbeeld:

http://www.bellen.com/mobiel/prepaid/ve ... -tarieven/

arthuro
Berichten: 39
Lid geworden op: 08 jun 2010 18:22

Re: telfort prepaid

Ongelezen bericht door arthuro »

Nou Gompy47, gelukkig zijn over Telfort amper klachten te vinden!

Over het algemeen heeft Telfort zoals je zegt een goed werkend netwerk.
Maar het ligt er maar net aan waar je woont.
Bij mij in de buurt ligt het al meer dan een maand plat, dus het kan zomaar eens niet het geval zijn.

Kijk ook waar je goede service krijgt.
Check bijvoorbeeld het aantal en soort klachten eens per provider op verschillende fora is mijn tip.

Gompy47
Berichten: 39
Lid geworden op: 13 mar 2010 10:33

Re: telfort prepaid

Ongelezen bericht door Gompy47 »

arthuro schreef:Nou Gompy47, gelukkig zijn over Telfort amper klachten te vinden!
*knip*
Kijk ook waar je goede service krijgt.
Check bijvoorbeeld het aantal en soort klachten eens per provider op verschillende fora is mijn tip.
Hier heb je wat leesvoer, daar kun je je wel een paar dagen mee vermaken :lol: :lol: :lol: :evil:

http://tinyurl.com/2vnm4ny

http://tinyurl.com/3xqf3o3

http://tinyurl.com/32nujsy

http://tinyurl.com/2cfqbcs

Maar andere clubs zijn ook prima vertegenwoordigd hoor... 8) :roll:

En het zijn meestal de negatieve berichten uiteraard, het aantal positieve ervaringen zal beslist een veelvoud zijn maar die mensen hebben niet zo de behoefte om fora af te struinen denk ik..

Suc6

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: telfort prepaid

Ongelezen bericht door Ulbe »

Koop even een PrePaid kaartje bij de Hema of de Aldi,

Het telefoonnumer laten porteren, en je hebt een prima Pre Paid provider,

Geen gesodemieter met bereik ( via KPN netwerk ) en goedkope bel- en SMS kosten, zelf prima ervaringen met deze prepaid pakketjes.

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

Frank444
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 apr 2010 17:27

Re: telfort prepaid

Ongelezen bericht door Frank444 »

Net dit naar Telfort gestuurd:

- De website van Telfort valt elke keer uit
- Opwaarderen werkt niet
- web-sms versturen eindigt in crash website.
- Forum Tros Radar staat vol met klachten over Telfort

Jullie zeggen dat jullie er mee bezig zijn. Ik ben weg met abo en prepaid zodra het kan.

Succes met de sterfhuis

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: telfort prepaid

Ongelezen bericht door Ulbe »

Niet zo raar doen Frank, :)

Wat wil je weten?, het woord "sterfhuis" kun je niet zeggen, zo'n groot is dit probleem niet,

Loop even naar winkel en koop een opwaardeer kaart van Telfort, en je kan je pakketje leegbellen, en koop dan een nieuw pakket bij een andere goedkope provider, dit heb ik ook wel gedaan, om van mijn oude dure pakket af te komen,

Het is notabene prepaid!, als je nu aan een duur 2 jarig abonnement vast zat kan ik er in komen dat je zeurt, :wink:

Dus opwaarderen en leegbellen, nummer laten porteren naar een goedkope provider en je probleem is uit de wereld, :mrgreen:

Om dat tientje ga je toch niet zeuren!, :lol:

Veel succes en vriendelijke groeten,

Ulbe.

Frank444
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 apr 2010 17:27

Re: telfort prepaid

Ongelezen bericht door Frank444 »

De website van Telfort doet raar. Zijn gewoon amateurs.

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: telfort prepaid

Ongelezen bericht door Ulbe »

Ga even naar een winkel en haal even een opwaardeer kaart, dan omzeil je die r*tsite van Telfort,

Even opwaarderen en je kan verder,

Veel succes en vriendelijke groeten,

Ulbe.

Gesloten