LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort facturen online niet bereikbaar

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
shou13
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 jun 2010 09:39

Telfort facturen online niet bereikbaar

Ongelezen bericht door shou13 »

De Telfort facturen inzake mobiele telefonieabonnementen zijn al enkele weken niet in te zien. Telfort heeft eind mei 2010 een bedrag van mij geincasseerd. Sinds de incassering van eind mei tot heden is het niet mogelijk om de factuur online te bekijken via MijnTelfort.

Nog een leuk detail; Telfort vraagt voor het versturen van papieren facturen 2,50 euro. Je wordt hierdoor min of meer gedwongen om jouw facturen online via MijnTelfort te bekijken. Het gebeurd echter regelmatig dat MijnTelfort uit de lucht is ivm werkzaamheden, storing, etc. En als het wel werkt, dan zijn regelmatig de facturen niet te bekijken.

Verder geeft Telfort de mogelijkheid om te bellen voor vragen over facturen. Dit is een duur 0900-nummer wat 30 cent (!) per minuut kost. Gelukkig zijn dem maximale kosten per gesprek slechts 15 euro!

Het komt er dus op neer dat ik behoorlijk in de buidel moet tasten voor een probleem wat Telfort al weken niet kan oplossen. Is dit de service en klantvriendelijkheid die Telfort biedt?

Telfort, bedankt voor de uitstekende service en keuzemogelijkheden => geen informatie óf hoge kosten betalen!

sandra56
Berichten: 205
Lid geworden op: 26 okt 2008 10:40

Re: Telfort facturen online niet bereikbaar

Ongelezen bericht door sandra56 »

Ik hoop(en velen met mij)dat Kasa, Vara en al die andere consumenten beschermers iets doen met al die aanhoudende klachten van T(H)ELFORT klanten.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort facturen online niet bereikbaar

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@shou13

In een PB kunt u aangeven welke factuur u wilt ontvangen. Graag aanvullen met uw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer van Telfort.

Laila

sandra56
Berichten: 205
Lid geworden op: 26 okt 2008 10:40

Re: Telfort facturen online niet bereikbaar

Ongelezen bericht door sandra56 »

T(H)elfort heeft mij op zijn forum tot morgen(zaterdag)verbanen omdat ik simpelweg gewoon reageer op de wanprestatieberichten van mijn mede gedupeerde T(H)elfortklanten. :shock:
Ik heb mij netjes aan de gedragsregels gehouden, dus daar kan het niet aan liggen. :roll:
Now heb ik niet z'on probleem mee hoor, het getuigd alleen maar dat T(H)elfort het niet erg op prijs steld van mij dat ik mijn mede gedupeerden T(H)elfortklanten advies geef waar ze misschien wel wat aan hebben, net zoals ik ook advies krijg van anderen forumbezoekers. :mrgreen:

Maar goed, ik ga door met waar ik nu bezig ben; alles op alles zetten zo snel mogelijk af komen van deze amateursbedijf dat T(H)elfort heet. :roll: :D

Gompy47
Berichten: 39
Lid geworden op: 13 mar 2010 10:33

Re: Telfort facturen online niet bereikbaar

Ongelezen bericht door Gompy47 »

sandra56 schreef:T(H)elfort heeft mij op zijn forum tot morgen(zaterdag)verbanen omdat ik simpelweg gewoon reageer op de wanprestatieberichten van mijn mede gedupeerde T(H)elfortklanten. :shock:
Ik heb mij netjes aan de gedragsregels gehouden, dus daar kan het niet aan liggen. :roll:
Now heb ik niet z'on probleem mee hoor, het getuigd alleen maar dat T(H)elfort het niet erg op prijs steld van mij dat ik mijn mede gedupeerden T(H)elfortklanten advies geef waar ze misschien wel wat aan hebben, net zoals ik ook advies krijg van anderen forumbezoekers. :mrgreen:

Maar goed, ik ga door met waar ik nu bezig ben; alles op alles zetten zo snel mogelijk af komen van deze amateursbedijf dat T(H)elfort heet. :roll: :D
Je bent al tijden bezig om van Telfort af te komen naar het schijnt, en je bent er nog steeds bij... ?? :roll: :shock:
Maar niet alleen met Telfort schijn je problemen te hebben maar ook met menig ander bedrijf.

Hier heb je wat leesvoer van je eigen zooi, het is erg veelzeggend!

Klik maar even, ben je een poosje rustig met lezen... :lol: :lol:

sandra56
Berichten: 205
Lid geworden op: 26 okt 2008 10:40

Re: Telfort facturen online niet bereikbaar

Ongelezen bericht door sandra56 »

Gompy47 schreef:
sandra56 schreef:T(H)elfort heeft mij op zijn forum tot morgen(zaterdag)verbanen omdat ik simpelweg gewoon reageer op de wanprestatieberichten van mijn mede gedupeerde T(H)elfortklanten. :shock:
Ik heb mij netjes aan de gedragsregels gehouden, dus daar kan het niet aan liggen. :roll:
Now heb ik niet z'on probleem mee hoor, het getuigd alleen maar dat T(H)elfort het niet erg op prijs steld van mij dat ik mijn mede gedupeerden T(H)elfortklanten advies geef waar ze misschien wel wat aan hebben, net zoals ik ook advies krijg van anderen forumbezoekers. :mrgreen:

Maar goed, ik ga door met waar ik nu bezig ben; alles op alles zetten zo snel mogelijk af komen van deze amateursbedijf dat T(H)elfort heet. :roll: :D
Je bent al tijden bezig om van Telfort af te komen naar het schijnt, en je bent er nog steeds bij... ?? :roll: :shock:
Maar niet alleen met Telfort schijn je problemen te hebben maar ook met menig ander bedrijf.

Hier heb je wat leesvoer van je eigen zooi, het is erg veelzeggend!

Klik maar even, ben je een poosje rustig met lezen... :lol: :lol:

Ja ja, als het sneller kon?
Gelukkig ben ik niet de enige met een hoop zooi beste Gompy47 :o :o :o
Sorry, ik laat niet met me sollen, zit now éénmaal in mijn karakter denk ik :oops:

Gompy47
Berichten: 39
Lid geworden op: 13 mar 2010 10:33

Re: Telfort facturen online niet bereikbaar

Ongelezen bericht door Gompy47 »

Gelukkig ben ik niet de enige met een hoop zooi beste Gompy47 :o :o :o
Nee inderdaad, er zijn er genoeg met een hoop trammelant. :cry:
En voor die mensen zijn dit soort forums wel een uitkomst denk ik, maar niet elke klacht is altijd terecht vind ik, of zijn de feiten soms een beetje verdraaid, maar goed, leesvoer genoeg, toch? :cry: :cry:

sandra56
Berichten: 205
Lid geworden op: 26 okt 2008 10:40

Re: Telfort facturen online niet bereikbaar

Ongelezen bericht door sandra56 »

Gompy47 schreef:
Gelukkig ben ik niet de enige met een hoop zooi beste Gompy47 :o :o :o
Nee inderdaad, er zijn er genoeg met een hoop trammelant. :cry:
En voor die mensen zijn dit soort forums wel een uitkomst denk ik, maar niet elke klacht is altijd terecht vind ik, of zijn de feiten soms een beetje verdraaid, maar goed, leesvoer genoeg, toch? :cry: :cry:

Dat is jou mening, maar denk je echt dat die mensen zomaar, zonder een rede hun klacht(en) op de site voorleggen en/of om advies vragen :?:
Als je al die berichten ziet zijn de feiten niet verdraaid lijk mij :( :(

het_kanon
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 jun 2010 12:05

Re: Telfort facturen online niet bereikbaar

Ongelezen bericht door het_kanon »

Vriendjes, niet vechten. Geef elkaar een knuffel.

Ontopic: de site van mijntelfort heeft er inderdaad 3 weken uitgelegen. Vanaf 28 mei tot gisteren. En de site functioneert nog steeds niet naar behoren, ik krijg overal foutmeldingen. Facturen opvragen lukt nog steeds niet. Het zal toch niets te maken hebben met het blokkeren van inzage daarin zodat de klachtenstroom vermindert?

Normaal gesproken sleutel je aan een website in een afgeschermde testomgeving, en laat je die pas los op je productieomgeving als je zeker weet dat alles werkt. Projectmatig werken enzo :roll:

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort facturen online niet bereikbaar

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@all

Indien u nog steeds uw facturen niet kunt inzien via Mijn Telfort, kunt u een privébericht sturen met daarin uw naw-gegevens, e-mailadres en het 06-nummer van Telfort. Geef ook aan welke factuur u wilt ontvangen en ik stuur u kosteloos per mail de gevraagde factuur toe.

Daphne

jwvb84
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 feb 2009 13:16

Re: Telfort facturen online niet bereikbaar

Ongelezen bericht door jwvb84 »

Afgelopen week heb ik een absurd hoge rekening ontvangen over de periode Juni, een bedrag dat 3x zo hoog uitvalt als mijn gebruikelijke verbruik per maand. Ongeloofwaardig dus.. Aangezien ik niet naar het buitenland ben geweest of andere dure gesprekken heb gevoerd maar wie weet zit er een kostenpost op de factuur die ik over het hoofd heb gezien dus maar even inloggen op Mijn Telfort.

Dit schijnt echter een onmogelijk opgave te zijn, ik ontvang foutmeldingen (404 / pagina niet bereikbaar) in verschillende browsers (IE/FF/Chrome). Toen maar geprobeerd een nieuw wachtwoord aan te vragen, misschien dat dit er iets mee te maken heeft.. Wederom onmogelijk (404 / pagina niet bereikbaar).

Ten slotte maar een poging gedaan om een mail te sturen naar de klanten service, en na het invullen van het e-mail formulier, je raad het al, een foutmelding! Bellen naar de klantenservice begin ik niet meer aan, heb dit verscheidene malen geprobeerd, kost handen vol geld, je staat eeuwig in de wacht en op sommige momenten word de verbinding zelfs zonder enige reden verbroken.

Werkelijk waar het is ongelooflijk, het bedrag is inmiddels al van mijn rekening afgeschreven. Het lijkt me echter het goed recht van de klant om inzicht te verkrijgen in de gemaakte kosten over een bepaalde periode?? Ik denk dat er niets anders op zit dan het bedrag te storneren..

sandra56
Berichten: 205
Lid geworden op: 26 okt 2008 10:40

Re: Telfort facturen online niet bereikbaar

Ongelezen bericht door sandra56 »

jwvb84 schreef:Afgelopen week heb ik een absurd hoge rekening ontvangen over de periode Juni, een bedrag dat 3x zo hoog uitvalt als mijn gebruikelijke verbruik per maand. Ongeloofwaardig dus.. Aangezien ik niet naar het buitenland ben geweest of andere dure gesprekken heb gevoerd maar wie weet zit er een kostenpost op de factuur die ik over het hoofd heb gezien dus maar even inloggen op Mijn Telfort.

Dit schijnt echter een onmogelijk opgave te zijn, ik ontvang foutmeldingen (404 / pagina niet bereikbaar) in verschillende browsers (IE/FF/Chrome). Toen maar geprobeerd een nieuw wachtwoord aan te vragen, misschien dat dit er iets mee te maken heeft.. Wederom onmogelijk (404 / pagina niet bereikbaar).

Ten slotte maar een poging gedaan om een mail te sturen naar de klanten service, en na het invullen van het e-mail formulier, je raad het al, een foutmelding! Bellen naar de klantenservice begin ik niet meer aan, heb dit verscheidene malen geprobeerd, kost handen vol geld, je staat eeuwig in de wacht en op sommige momenten word de verbinding zelfs zonder enige reden verbroken.

Werkelijk waar het is ongelooflijk, het bedrag is inmiddels al van mijn rekening afgeschreven. Het lijkt me echter het goed recht van de klant om inzicht te verkrijgen in de gemaakte kosten over een bepaalde periode?? Ik denk dat er niets anders op zit dan het bedrag te storneren..
Gewoon jouw geld storneren totdat je die factuur kan inzien, dat recht heb je!
Heb ik ook vaak gedaan!
Ze kunnen je niks maken!

jwvb84
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 feb 2009 13:16

Re: Telfort facturen online niet bereikbaar

Ongelezen bericht door jwvb84 »

sandra56 schreef:
jwvb84 schreef:Afgelopen week heb ik een absurd hoge rekening ontvangen over de periode Juni, een bedrag dat 3x zo hoog uitvalt als mijn gebruikelijke verbruik per maand. Ongeloofwaardig dus.. Aangezien ik niet naar het buitenland ben geweest of andere dure gesprekken heb gevoerd maar wie weet zit er een kostenpost op de factuur die ik over het hoofd heb gezien dus maar even inloggen op Mijn Telfort.

Dit schijnt echter een onmogelijk opgave te zijn, ik ontvang foutmeldingen (404 / pagina niet bereikbaar) in verschillende browsers (IE/FF/Chrome). Toen maar geprobeerd een nieuw wachtwoord aan te vragen, misschien dat dit er iets mee te maken heeft.. Wederom onmogelijk (404 / pagina niet bereikbaar).

Ten slotte maar een poging gedaan om een mail te sturen naar de klanten service, en na het invullen van het e-mail formulier, je raad het al, een foutmelding! Bellen naar de klantenservice begin ik niet meer aan, heb dit verscheidene malen geprobeerd, kost handen vol geld, je staat eeuwig in de wacht en op sommige momenten word de verbinding zelfs zonder enige reden verbroken.

Werkelijk waar het is ongelooflijk, het bedrag is inmiddels al van mijn rekening afgeschreven. Het lijkt me echter het goed recht van de klant om inzicht te verkrijgen in de gemaakte kosten over een bepaalde periode?? Ik denk dat er niets anders op zit dan het bedrag te storneren..
Gewoon jouw geld storneren totdat je die factuur kan inzien, dat recht heb je!
Heb ik ook vaak gedaan!
Ze kunnen je niks maken!
Ik zit er inderdaad over na te denken, maar zit er eerlijk gezegd niet op te wachten om te worden afgesloten om vervolgens een aanmaning te ontvangen en in het ergste geval zelfs een BKR-Registratie. Heb op verscheidene fora gelezen dat ze erg snel BKR-Registraties uitdelen bij Telfort.

sandra56
Berichten: 205
Lid geworden op: 26 okt 2008 10:40

Re: Telfort facturen online niet bereikbaar

Ongelezen bericht door sandra56 »

Ben je al op de forum van Telfort geweest?
Daar kan je ook je klacht/frustratie uiten.
Als ze je afsluiten of wat dan ook, kan je je klacht meteen doorgeven aan de Consuwijzer en die gaan jouw advieseren wat te doen.
Omdat mensen bang zijn om stappen te ondernemen tegen dit soort bedrijven, gaan ze maar lekker door met hun klanten te duperen.

jwvb84
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 feb 2009 13:16

Re: Telfort facturen online niet bereikbaar

Ongelezen bericht door jwvb84 »

sandra56 schreef:Ben je al op de forum van Telfort geweest?
Daar kan je ook je klacht/frustratie uiten.
Als ze je afsluiten of wat dan ook, kan je je klacht meteen doorgeven aan de Consuwijzer en die gaan jouw advieseren wat te doen.
Omdat mensen bang zijn om stappen te ondernemen tegen dit soort bedrijven, gaan ze maar lekker door met hun klanten te duperen.
Heb daar inderdaad ook de kwestie aangekaart, helaas tot op heden zonder reactie.. Wacht nog even af..

sandra56
Berichten: 205
Lid geworden op: 26 okt 2008 10:40

Re: Telfort facturen online niet bereikbaar

Ongelezen bericht door sandra56 »

:shock: Je had allang je klacht bij de Consuwijzer moeten neerleggen!
Als ik jouw was zou ik dat nu doen! :wink:

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort facturen online niet bereikbaar

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@jwvb84

Om u hierbij van dienst te kunnen zijn, ontvang ik in een PB graag uw naw-gegevens, e-mailadres en het 06-nummer van Telfort.

Daphne

sandra56
Berichten: 205
Lid geworden op: 26 okt 2008 10:40

Re: Telfort facturen online niet bereikbaar

Ongelezen bericht door sandra56 »

@jwvb84

Kijk kijk, als je je beklaag hier doe reageren ze wel heel snel :o
En nu maar hopen dat ze je klacht kunnen/zullen verhelpen :P

muppet-81
Berichten: 110
Lid geworden op: 13 aug 2009 18:55

Re: Telfort facturen online niet bereikbaar

Ongelezen bericht door muppet-81 »

@Sandra
Doe nou eens niet zo negatief.
Je hebt natuurlijk klagen en klagen.
Je moet mensen de kans geven om te reageren en naar mijn mening doen de dames van telfort webcare prima hun werk.
Nee werk er niet maar heb zelf een reactie gestuurd met de vraag voor een thuisgestuurde factuur en had hem binnen een paar dagen thuis.
Give them a break zou ik zeggen...

jwvb84
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 feb 2009 13:16

Re: Telfort facturen online niet bereikbaar

Ongelezen bericht door jwvb84 »

@ Muppet; Agree... We kunnen er natuurlijk meteen een drama van maken en het van de dam schreeuwen maar dit is volledig zinloos.. Het werkelijke "geschreeuw" begint pas als ik er met Telfort niet uitkom. :D

Gesloten