LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Overstap binnen KPN, wat een ellende heb je dan

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Harry07
Berichten: 23
Lid geworden op: 21 mei 2008 19:37

Overstap binnen KPN, wat een ellende heb je dan

Ongelezen bericht door Harry07 »

Mijn zus is onlangs binnen KPN overgestapt naar Digitale TV i.c.m. telefoon etc.
Niets dan ellende sinds de installatie door een KPN monteur. De rest van het verhaal komt nog wel...

Vandaag had zij contact met een mevrouw van KPN over haar problemen met de aansluiting. Mijn zus zegt tegen die dame dat zij dus wel op het scherm kan zien dat er veel gespeeld heeft (heeft meerere malen meer dan 30-45 minuten à 10-ct/min!) aan de lijn gehangen met een medewerker. Weet je wat die KPN-m.ts zei?: "nee hoor er staat niets op mijn scherm, ze doen maar alsof ze iets noteren".
"Wat zegt u nu?"antw: (hetzelfde). "Dat meent u niet?!" Toen werd het een beetje afgezwakt maar kwam nog op hetzelfde neer.

Wordt vervolgd...

atesli
Berichten: 370
Lid geworden op: 20 jan 2010 23:36

Re: Overstap binnen KPN, wat een ellende heb je dan

Ongelezen bericht door atesli »

Sorry maar ik snap er weinig van.
Kan je duidelijker zijn en meer info geven?

Gr,
ATESLI

Harry07
Berichten: 23
Lid geworden op: 21 mei 2008 19:37

Re: Overstap binnen KPN, wat een ellende heb je dan

Ongelezen bericht door Harry07 »

Nou, die dame van KPN belde mijn zus terug n.a.v. de problemen sinds mijn zus binnen het KPN-TV/Internet/Tfn abonnement een wijziging had gemaakt naar alles via glasvezel en digitaal.
De aansluiting door de KPN-monteur was ook al een rommeltje (kabel voor de tv liep diagonaal over de kamervloer). Toen er contact met KPN werd opgenomen hierover, was het, "ja, dan moet u er ook maar een speciaal kastje bijnemen, dan heeft u dat niet. Maar dat moet u er wel bijkopen."
Daar was niets over vermeld door KPN bij de overstapaanvraag.
Mijn zus heeft vele malen lange tijd met KPN-servicenummer gebeld, en soms werd de verbinding dan na 30 minuten ineens verbroken. Dus weer opnieuw bellen en je verhaal van voren af aan weer vertellen (dit fenomeen klinkt toch niet onbekend toch?).
Nu verzocht zij om teruggebeld te worden (via de website KPN). En die dame zei dus dat verhaal van het niets noteren.
Mijn zus wil dus ook van het contract af. "Nee, dat kan niet, u zit er (lekker) een jaar aan vast".
Mijn zus neemt contact op met de rechtsbijstand hierover en er zal ook nog wel een mail naar trosradar gaan.

Iets duidelijker zo?

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Overstap binnen KPN, wat een ellende heb je dan

Ongelezen bericht door tiptoo »

dat de kabel voor de tv langs gaat bent u neem ik aan bijgweest, handiger dan wat te zeggen :D

elk gesprek bij KPN wordt op een bandje opgenomen dus ook het gesprek van u , wijs ze daar effe op , succes met de rechstbijstand!

bavarian
Berichten: 57
Lid geworden op: 26 apr 2010 19:07

Re: Overstap binnen KPN, wat een ellende heb je dan

Ongelezen bericht door bavarian »

Onvoorstelbaar maar weer een tevreden klant van KPN.

Falkoro
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 mei 2010 14:44

Re: Overstap binnen KPN, wat een ellende heb je dan

Ongelezen bericht door Falkoro »

lol, je moet ook niet accepteren dat die kabel van de TV diagonaal door de huiskamer loopt(lijkt mij ook een beetje aangedikt). Maar dat er een kastje bijgenomen moet worden heb je waarschijnlijk verkeerd verstaan, want je hebt geen extra kastje nodig daarvoor.

Als je met dit verhaal bij de rechtsbijstand aankomt lachen ze je vierkant uit..

Harry07
Berichten: 23
Lid geworden op: 21 mei 2008 19:37

Re: Overstap binnen KPN, wat een ellende heb je dan

Ongelezen bericht door Harry07 »

Rechtsbijstand begint er niet aan, bedrag minder dan 200 Euro.
Er is inmiddels een andere monteur geweest en die snap niet wat en waarom zijn collega het zo heeft geïnstalleerd. Hij zei o.a. "waarom heeft ie niet gewoon de kabels door de kruipruimte gedaan, gaat net zo goed".
Het wordt binnenkort weer aangepast.

Gesloten