Pagina 1 van 1

Overstap binnen KPN, wat een ellende heb je dan

Geplaatst: 21 jun 2010 21:41
door Harry07
Mijn zus is onlangs binnen KPN overgestapt naar Digitale TV i.c.m. telefoon etc.
Niets dan ellende sinds de installatie door een KPN monteur. De rest van het verhaal komt nog wel...

Vandaag had zij contact met een mevrouw van KPN over haar problemen met de aansluiting. Mijn zus zegt tegen die dame dat zij dus wel op het scherm kan zien dat er veel gespeeld heeft (heeft meerere malen meer dan 30-45 minuten à 10-ct/min!) aan de lijn gehangen met een medewerker. Weet je wat die KPN-m.ts zei?: "nee hoor er staat niets op mijn scherm, ze doen maar alsof ze iets noteren".
"Wat zegt u nu?"antw: (hetzelfde). "Dat meent u niet?!" Toen werd het een beetje afgezwakt maar kwam nog op hetzelfde neer.

Wordt vervolgd...

Re: Overstap binnen KPN, wat een ellende heb je dan

Geplaatst: 21 jun 2010 21:54
door atesli
Sorry maar ik snap er weinig van.
Kan je duidelijker zijn en meer info geven?

Gr,
ATESLI

Re: Overstap binnen KPN, wat een ellende heb je dan

Geplaatst: 21 jun 2010 22:27
door Harry07
Nou, die dame van KPN belde mijn zus terug n.a.v. de problemen sinds mijn zus binnen het KPN-TV/Internet/Tfn abonnement een wijziging had gemaakt naar alles via glasvezel en digitaal.
De aansluiting door de KPN-monteur was ook al een rommeltje (kabel voor de tv liep diagonaal over de kamervloer). Toen er contact met KPN werd opgenomen hierover, was het, "ja, dan moet u er ook maar een speciaal kastje bijnemen, dan heeft u dat niet. Maar dat moet u er wel bijkopen."
Daar was niets over vermeld door KPN bij de overstapaanvraag.
Mijn zus heeft vele malen lange tijd met KPN-servicenummer gebeld, en soms werd de verbinding dan na 30 minuten ineens verbroken. Dus weer opnieuw bellen en je verhaal van voren af aan weer vertellen (dit fenomeen klinkt toch niet onbekend toch?).
Nu verzocht zij om teruggebeld te worden (via de website KPN). En die dame zei dus dat verhaal van het niets noteren.
Mijn zus wil dus ook van het contract af. "Nee, dat kan niet, u zit er (lekker) een jaar aan vast".
Mijn zus neemt contact op met de rechtsbijstand hierover en er zal ook nog wel een mail naar trosradar gaan.

Iets duidelijker zo?

Re: Overstap binnen KPN, wat een ellende heb je dan

Geplaatst: 22 jun 2010 10:28
door tiptoo
dat de kabel voor de tv langs gaat bent u neem ik aan bijgweest, handiger dan wat te zeggen :D

elk gesprek bij KPN wordt op een bandje opgenomen dus ook het gesprek van u , wijs ze daar effe op , succes met de rechstbijstand!

Re: Overstap binnen KPN, wat een ellende heb je dan

Geplaatst: 26 jun 2010 00:40
door bavarian
Onvoorstelbaar maar weer een tevreden klant van KPN.

Re: Overstap binnen KPN, wat een ellende heb je dan

Geplaatst: 03 jul 2010 21:22
door Falkoro
lol, je moet ook niet accepteren dat die kabel van de TV diagonaal door de huiskamer loopt(lijkt mij ook een beetje aangedikt). Maar dat er een kastje bijgenomen moet worden heb je waarschijnlijk verkeerd verstaan, want je hebt geen extra kastje nodig daarvoor.

Als je met dit verhaal bij de rechtsbijstand aankomt lachen ze je vierkant uit..

Re: Overstap binnen KPN, wat een ellende heb je dan

Geplaatst: 04 jul 2010 12:09
door Harry07
Rechtsbijstand begint er niet aan, bedrag minder dan 200 Euro.
Er is inmiddels een andere monteur geweest en die snap niet wat en waarom zijn collega het zo heeft geïnstalleerd. Hij zei o.a. "waarom heeft ie niet gewoon de kabels door de kruipruimte gedaan, gaat net zo goed".
Het wordt binnenkort weer aangepast.