LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 2122 smsdienst

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
suz123
Berichten: 57
Lid geworden op: 26 mei 2010 22:10

2122 smsdienst

Ongelezen bericht door suz123 »

Ik krijg soms uit het niets een smsje van 2122 waarin wordt gesproken over een abonnement.
Zo ook vanavond:
"Antwoord nu OK naar 2122 en vergelijk jouw resultaat met BN'ers bij dit IQ vragen abonnement! 3 items/wk,9E/wk. www.calivary.com. Stoppen? sms stop naar 2122. "

Me nummer heb ik al jaren (6 jaar ofzo) en zeker weten noooit op gegeven bij een sms dienst. Dit omdat ik me er erg bewust van ben dat dit veel kost en nep is. Ik snap echter niet waarom ik soms dit soort smsjes krijg. Stop sms-en ga ik zeker niet doen. Heb immers geen abonnement afgesloten. Maar was eigenlijk benieuwd of meer mensen deze onzin krijgen. En wat er tegen te doen valt. Wil zelfs het liefst ergens me nummer opgeven om problemen te voorkomen :P

atesli
Berichten: 370
Lid geworden op: 20 jan 2010 23:36

Re: 2122 smsdienst

Ongelezen bericht door atesli »

Zie smsdienstenfilter.nl

Let op mocht je gebruik maken van ING je tan code's worden ook tegen gehouden

Gr
ATESLI

suz123
Berichten: 57
Lid geworden op: 26 mei 2010 22:10

Re: 2122 smsdienst

Ongelezen bericht door suz123 »

dat is wel betrouwbaar?

atesli
Berichten: 370
Lid geworden op: 20 jan 2010 23:36

Re: 2122 smsdienst

Ongelezen bericht door atesli »

Ja heb ik ook gedaan binnen paar dagen ben je verlost en ook minder vatbaar voor nieuwe SMS diensten ratten.

Succes

ATESLI

Gesloten