LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
rietepiet1950
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 mar 2010 22:40

Telfort

Ongelezen bericht door rietepiet1950 »

In Februari 2010 zijn wij voor een rondreis naar Thailand gegaan, echter mijn man is daar ernstig ziek geworden en opgenomen in het ziekenhuis.
Ik heb daardoor vaak in contact gestaan met de alarm centrale.Nu is het verhaal dat Telfort minstens 70 keer €1.89 in rekening heeft gebracht voor (1à2 sec.bellen)van en naar de alarmcentrale.Wat heel raar is want ernstige zaken doe je toch niet in 1à2 sec.Ook zou ik volgens de specificatie van Telfort 1à2 sec. naar mijn man gebeld hebben terwijl hij op Intensive Care lag. :idea:
Ondertussen heb ik al tig telefoontjes à €0.30 met Telfort gehad hierover en meerdere malen gemaild (en daarop heb ik een stuk of 10 mailtjes terug gehad met de mededeling "wij kunnen vandaag helaas niet reageren op uw klacht,maar zullen dat doen binnen 1 werkdag)

Dus al met:mijn verzekering betaald deze telefoontjes ook niet uit wat logisch is.
WAT TE DOEN VERDER :( :( :(

tsja..
Berichten: 145
Lid geworden op: 20 jan 2010 10:14

Re: Telfort

Ongelezen bericht door tsja.. »

de mogelijkheid bestaat dat die 1 a 2 seconden doorschakelingen naar uw voicemail zijn. zeker weten doe ik dit niet, maar dat zou de zeer actieve telfort webcare medewerker hier u vast kunnen vertellen.


joehoe!! telfort webcare!! hiero!!

IsavdLinden
Berichten: 37
Lid geworden op: 06 jul 2010 20:26

Re: Telfort

Ongelezen bericht door IsavdLinden »

Ik weet niet hoe dat bij Telfort zit maar bij andere providers is het zo dat het niet wil zeggen dat je 70 x naar dat nr hebt gebeld, of dat je 70 x een minuut gebeld hebt. Dan heb je gewoon de totale tijd gebeld (dus 70 minuten zeg maar) maar dan wordt het op die manier gespecificeerd.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@rietepiet1950

Voordat ik een uitspraak kan doen, ontvang ik graag in een PB uw naw-gegevens en het 06-nummer van Telfort. Zodat ik de factuur kan bekijken. Indien de aansluiting niet op uw naam staat geregistreerd, dan ontvang ik graag de gegevens van de contractant.

De reactie van gebruiker tsja.. komt aardig in de buurt van een verklaring. Om die reden raden wij onze klanten aan om bij vertrek naar het buitenland de voicemail uit te schakelen.

Daphne

rietepiet1950
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 mar 2010 22:40

Re: Telfort

Ongelezen bericht door rietepiet1950 »

Beste Daphne van Telfort webcare,
Ten eerste: HOE MOET IK OP JOUW ANTWOORD REAGEREN :?: :?: ???
Moet ik hier al mijn persoonlijke gegevens op het forum zetten?

Ten tweede:Ik heb het nu helemaal gehad met Telfort (zoals zovelen lees ik op forums)Vandaag weer 8 min à €0.30 p/m aan de lijn gezeten waarna ik weer er weer af gegooid werd :mrgreen:
Na veel ellende in Thailand mijn rekening €1401,00 aan Telfort betaald te hebben
zeggen ze nog dat ik €31,05 achterstand heb.
Nou mooi niet ik heb van Telfort geld tegoed,wat zij mij per email toegezegd hebben.Gaat over ong. 100 smsjes à €0,38 omdat er een storing was in één of andere centrale.

Ook hebben zij mij voicemail kosten in rek. gebracht voor het bellen naar
Mondial Assistence (alarmcentrale) terwijl je helemaal niet in een voice mail komt
bij de alarmcentrale.

Ondertussen heb ik 12 mailtjes sinds 20 juni gehad op mijn klacht,met de mededeling "VERTRAGING BIJ AFHANDELING KLACHT" u krijgt binnen 1 werkdag
een reactie.

Dus al met al ze zijn allemaal hetzelfde,klant worden kom maar binnen,maar als je klant bent!!!! kan je het bekijken en BETALEN :mrgreen: :mrgreen:

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@rietepiet1950

Ik vroeg u om uw gegevens via een PB aan mij kenbaar te maken. Een PB is een privébericht.

Daphne

monicaatje123
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jul 2010 13:33

Re: Telfort

Ongelezen bericht door monicaatje123 »

Wij hebben 2 abbonnementen afgesloten bij telfort tot september 2010 .. We hebben onze belminuten laten verhogen, wat bij 1 abonnement verkeerd is gegaan. Dit is later rechtgezet, maar ben er achtergekomen dat het contract opeens duurt tot ergens in 2011.. Hie zijn wij het niet mee eens omdat je binnen je abbo het recht heb om te verhogen. Dus naar Telfort gebeld om te vrage hoe dat zat,, antwoord: ja daar is iets fout gegaan, we gaan het voor u uitzoeken, en u krijgt zo snel mogelijk bericht... Ja bericht heb ik wel gekregen, vertraging vertraging vertraging en nog eens vertraging.
Vandaag weer gebeld, sorry mevrouw, we hebben vertraging in de storingsdienst, het wordt zo snel mogelijk opgelost... Owja en wat is snel dan?? Ja mevrouw dat kan ik u niet zeggen...
Ze moeten eens wat mederwerkers aan een boompje binden en pas losmaklen als de problemen zijn opgelost...Bah Telfort ,,,, NOOIT MEER

Rmverbaan
Berichten: 25
Lid geworden op: 15 jul 2010 13:57
Locatie: Gorinchem

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Rmverbaan »

Daphne van Telfort,

Er zijn genoeg mensen die de afkorting PB niet snappen.
Misschien is het beter om voortaan Prive bericht neer te zetten.

Mvg,
Raymond

rietepiet1950
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 mar 2010 22:40

Re: Telfort

Ongelezen bericht door rietepiet1950 »

Ja idd. Rmverbaan
dat snapte ik dus ook niet,net als NAW,nu weet ik dat wel
Gr.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@rietepiet1950

Uw gegevens heb ik ontvangen. U ontvangt zo spoedig mogelijk opnieuw een reactie en een antwoord op uw vragen.

@Rmverbaan

U heeft gelijk, ik zal erop letten.

Daphne

Gesloten