LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Misleiding phonehouse service voorwaarden

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Naturalstone-shop
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 sep 2010 17:47

Misleiding phonehouse service voorwaarden

Ongelezen bericht door Naturalstone-shop »

Als trouwe klant van de phonehouse vandaag naar binnen gestapt vanwege het feit dat mijn zakelijk toestel een Samsung jet S8000 enkele gebreken vertoonde.
luidspreker stuk, software problemen en regelmatig uitvallen. JE kunt begrijpen dat dit erg onhandig is als je een zaak hebt.

Maar daar de phonehouse adverteerd met "Altijd een hoogwaardig leentoestel naar keuze" was ik vol overtuiging dat zij mij zonder probleem konden voorzien van een toestel met dezelfde mogelijkheden.

Helaas kwam ik van een koude kermis terug met een goedkoop leentoestel voor 50 euro borg want ze hebben geen gelijksoortig toestel om mij beschikbaar te stellen.
Nu vraag je je af waarom men dan volmondig adverteerd in alle boekjes en via internet dat dit hun service is.
Daarom toch maar een officiele klacht ingediend want hoe moet ik mijn eigen zaak nu komende 3 weken draaiend houden als ik niet eens mijn mails onderweg kan lezen of mijn agenda beheren. Je begrijpt dat dit geen doen is. NA een 10 tal minuten in de wacht te staan krijg je dan alsnog een medewerkster te spreken die je meteen doorverbind met de lifeline verzekering want u bent verzekerd voor een leentoestel. Nou dat is mooi mischien kunnen zij het oplossen. Maar helaas ook hier weten ze af van de misleidende service reclame die de phonehouse maakt.
En hier word ik weer terug verwezen naar de winkel.

Nu vraag ik me wel af mag je als bedrijf de klant misleiden ?
Want ik vind dit in ieder geval geen geval van service verlening !!

Met vriendelijke groet,

Michael Borgions

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: Misleiding phonehouse service voorwaarden

Ongelezen bericht door mich24 »

Je kan het zien als misleiding, begrijp het ook helemaal hoor.
Alleen de winkels hebben maar een bepaald aantal voorraad, ook van een hoogwaardig leentoestel ( Nokia E63). Ik vraag mij af of men moeite heeft gedaan om rond te bellen naar bijvoorbeeld andere winkels of die daar op voorraad is... Soms kan een winkel er niet altijd wat aan doen.

phonehousenl
Berichten: 18
Lid geworden op: 29 mar 2010 12:24

Re: Misleiding phonehouse service voorwaarden

Ongelezen bericht door phonehousenl »

Geachte meneer Borgins,

Ik wil uw klacht graag in behandeling nemen. Ik zou u willen vragen om een mail te sturen naar [email protected] tav Anouk/ Radar. Kunt u in de mail uw N.A.W gegevens vermelden?

Ik neem de klacht zo snel mogelijk in behandeling en zal op zoek gaan voor een goede oplossing.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Anouk

Team Customer Care

Gesloten