LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
isieparie
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jul 2011 13:51

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door isieparie »

Ik ben nu sinds ongeveer februari klant bij HN. Het is eigenlijk altijd goed gegaan. Kreeg mijn simkaart snel thuis en alles werkte perfect. had 275 bel min en 1000mb internet. Maar aangezien ik thuis en op mijn werk op het netwerk zit, verbruikte ik niet meer dan 150 mb. Dus ben overgestapt naar 550 bel minuten zonder 1000 mb. Dit is allemaal perfect verlopen tot afgelopen donderdag. Ik heb sinds donderdag problemen met HN. Ik kan namelijk wel zelf bellen en smsen, maar niet meer gesmst worden of gebeld worden. In eerste instantie dacht ik dat het aan de providers lag van degene die me belt of smst, maar zelfs met de vaste telefoon lukt het niet. Heeft nog iemand hier problemen mee? Heb net HN gemailt, dus hoop dat ik binnen 2 weken wel wat te horen krijgen.

sandra4040
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 jun 2011 18:39

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door sandra4040 »

ik kan vanaf vandaag ook niet meer gebeld worden en ook geen smsjes ontvangen
zelf kan ik wel bellen en ook wel sms en ik ben dus ook niet bereikbaar

estherinutrecht
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jul 2011 16:15

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door estherinutrecht »

Inderdaad: waardeloos.

Ik zit sinds 1 juni bij HN. Eerst leek het allemaal in orde (minimale info, maar OK, kan aan mij liggen), gewoon bereik enzo. Maar ongeveer 2 weken geleden had ik ineens geen bereik meer in huis. Zomaar. Ik dacht aan een netwerkstoring, maar het bleef zo. Ik probeer nu al anderhalve week in contact te komen met de klantenservice, maar ze reageren gewoon niet. Ik ben bang dat ze me hebben geprobeerd te bellen en geen gehoor kregen, en dat ze het er dan maar weer bij laten ofzo.

Ik heb onderhand zeker 10 x gemaild, steeds mijn vaste nummer erbij vermeld. Niets.

Ik mis dagelijks klanten en omzet door deze grap. Dus vandaag, de wanhoop nabij. Vodafone gebeld, om eens naar dat netwerk en die problemen te informeren. Nou, dat weten ze daar wel, dat kunnen ze zo nakijken, maar dat doen ze niet voor mij, dat doen ze alleen als HN daarom vraagt. En HN zwijgt in alle talen.

Geen bereik om te bellen of gebeld te worden (ik heb van een paar mensen een mail gehad, mededeling dat ze 'geen gehoor' kregen, ook geen voicemail), sms gaat er niet uit en komt natuurlijk ook niet binnen.

En geen bereik bij de klantenservice.

Als iemand mij uit deze **** kan helpen, heel erg graag, want ik ben echt wanhopig.

En voor wie dus overwegen om naar die club over te stappen: DOE HET NIET!

Laat ze eerst de boel maar eens op orde krijgen. En ik had het ook wel kunnen weten: niet telefonisch contact met ze kunnen opnemen, dat is natuurlijk - achteraf gezien - wel een heel sterke contra-indicatie.

Ik heb mijn les wel geleerd, nu moet ik alleen nog van dit contract (looptijd 24 maanden) af zien te komen. Ze hebben natuurlijk een wanprestatie gepleegd, dus dat zou moeten lukken. Inclusief compensatie voor extra kosten en gederfde inkomsten??

mfolsche
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 aug 2011 14:03

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door mfolsche »

Heb ook al elders op forum gereageerd over Hollandsnieuwe, wij hebben dezelfde klachten, kunnen soms een week niet bellen of sms'en, wel gebeld worden en sms ontvangen, aan het begin van de maand krijg je geen bel of sms tegoed, ze schrijven wel af via incasso, vaak worden de sms'jes wel drie tot zeven keer naar dezelfde persoon verstuurd, wanneer je vraagt om een factuur krijg je die maar niet, waardeloos dat het contact alleen maar via de mail loopt, terugbellen doen ze niet, advies van ons, zoveel mogelijk je klachten bij de instanties neerleggen, hebben wij al gedaan, bij Meldpunt telecomklachten, bij Radar, bij ConsuWijzer ( via de OPTA ) wanneer er maar genoeg mensen klagen gebeurd er misschien eindelijk is iets, dit is al heel lang aan de gang, ook bij Vodafone klagen, kan via 0900-0940 en dan vragen naar klachtenlijn. Ga echt proberen van ons jaarabonnement af te komen, ga advies inwinnen bij de consumentenbond want dit is gewoon te belachelijk voor woorden.

Haagje
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 aug 2011 16:03

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door Haagje »

Hallo,

Ik heb ook al op een andere plaats gereageerd. De klantenservice is heel waardeloos. Ook ik heb niet altijd bereik. In het begin was het goed maar de laatste dagen worden om de haverklap de "sim-gegevens"vernieuwd en heb ik geen bereik meer. Op mijn e-mails komen alleen auto-reply antwoorden dat binnen een werkdag gereageerd zou worden maar dan hoor je verder niets. Gelukkig heb ik maar een abonnement van 1 jaar genomen voor 10 euro per maand. Dan kan de schade nog meevallen en de volgende keer ga ik eerst naar ervaringen van andere consumenten zoeken. Misschien wordt de service nog beter, anders lopen straks veel klanten weg.
Groet, Haagje

Dennis van Abeelen
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 aug 2011 12:45

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door Dennis van Abeelen »

Bij deze wil ik mijn ongenoegen uitspreken over de organisatie Hollands Nieuwe!!
En ik kan je vertellen dat ik heel kwaad ben, dat ik reageer op het forum van Radar bevestigt dat.
Ik ben namelijk niet zo snel heel kwaad te krijgen, en dit is dan ook de eerste keer dat ik op een forum van Radar reageer.

Ik heb in Februari van dit jaar een abonnement afgesloten bij het bedrijf Hollands Nieuwe.
De eerste maand ging goed, simkaart deed het goed en het bedrag was juist afgeschreven vcan mijn bankrekening, en ook netjes bij mijn tegoed bijgeschreven.

Maar toen!!!!!!!

De volgende maand werd mijn geld pas de derde van de maand het bedrag afgeschreven, en stond er pas rond de 7e/8e bij mijn nieuwe tegoed bijgeschreven.
Commercieel heel interessant natuurlijk van ze, want je hebt namelijk de mogelijkheid bij Hollands Nieuwe dat als je tegoed op is via IDEAL extra op kan waarderen.

Hoe laat mogelijk zij het nieuwe tegoed bijschrijven, hoe groter de kans is dat de consument dan zelf maar gaat opwaarderen!!!!!!

Want ik nu zeg is volkomen belachelijk maar het is echt waar.

Ik heb elke maand moeten mailen ( want bellen kun je ze niet) dat er weer geen tegoed was bijgeschreven.

Ik vind dit gewoon misselijkmakend, en niet eerlijk tegenover de consument. Je neemt iets van ze af, dus moete ze dat ook leveren.

En wat ik al eerder zei, ben helemaal niet moeilijk maar als ik elke maand een mail moet sturen, dan wordt ik heel boos.

Het laaste conflict loopt nu nog:

op 02-08-2011 is het maandelijkse bedrag van 17,50 afgeschreven van mijn bank rekeningnummer.
En we zijn nu een week en drie mailtjes verder, en nog geen resultaat. Ze hebben meer tijd nodig zeggen ze wederom.

IK heb geen tijd, want ik wil gewoon kunnen bellen en smsen, en heb daar een week geleden voor betaald!!!!!!!!

Ze geven als reden aan, er is iets verkeerd gegaan bij het afschrijven van je rekening, waardoor wij je geld nog niet hebben ontvangen.
Ik direct mijn huidige bank gebeld, nee hoor meneer het is gewoon 02-08-2011 van uw rekening afgeschreven!! Ze liegen je dus ook nog voor!! bah bah bah en nog eens bah!!!!!!!!!!

Heel veel frustratie I Know!

Maar bij deze raad ik iedereen af om een abonnement af te sluiten bij Hollands Nieuwe.!!!

albertsm
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 aug 2011 18:15

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door albertsm »

Zie hieronder afhandeling van mijn probleem/klacht en oordeel zelf... Van onder naar boven lezen...



klantenservice mijn hollandsnieuwe
Beste,

We hebben bericht van het hoofdkantoor dat je je abonnement mag afkopen, je zou dan je abonnement naar de goedkoopste bundel van 4.50 en de sms bundel weglaten dan kom je op 103.50 uit.
Laat maar weten of je dit wil.

Als je nog vragen hebt over dit antwoord, dan horen we het graag.

Vriendelijke groeten,

Aartie

Klantenservice

Was dit antwoord nuttig?
ja/nee




Beste Brigitta,


Ik apprecieer je werk enorm, maar nu heb je in jullie zoekmachine naar Blackberry gezocht. Dit is juist hetgeen wat ik bedoel. Het staat bij het aangaan van een abonnement niet duidelijk op jullie site. Ik gebruik al 10 jaar een Blackberry en heb nog nooit vooraf bij een provider moeten checken of ze wel mijn maildiensten ondersteunen. Als je het niet duidelijker dan dit kan aangeven dan begrijp ik dat, maar ben ik er nog niet klaar mee. Ik blijf dan nog steeds bij mijn standpunt dat het niet goed staat aangegeven en derhalve voel ik me dus nog steeds gedupeerd.


Ik hoop dat jullie met meer kunnen komen dan dit, want ik voel me zo langzamerhand behoorlijk geschoffeerd.


Met vriendelijke groet,


Albert


On Aug 9, 2011, at 3:14 PM, klantenservice hollandsnieuwe wrote:


<logo.gif>klantenservice mijn hollandsnieuwe
Beste ,

Dit vind je onder:https://klantenservice.hollandsnieuwe.n ... blackberry

Als je nog vragen hebt over dit antwoord, dan horen we het graag.

Vriendelijke groeten,

Brigitta

Klantenservice

Als je wilt kun je hier je mening geven over het antwoord dat je van ons hebt gekregen.
ja/nee




Beste Brigitta,



Ik heb de site nog een keer doorgenomen, maar ik kan het nog steeds niet vinden. Wellicht dat je het wat specifieker kan noemen waar ik het kan vinden?


Met vriendelijke groet,


Albert







Beste Albert ,

Het feit dat we geen Blackberry internetdiensten aanbieden staat sinds het begin onder meestgestelde vragen vermeld.
Wij kunnen hiervoor geen verdere oplossing bieden.
Behalve dan dat je je abonnement kunt afkopen.
Mocht je hieraan interesse hebben laat ons dat dan weten.



Als je nog vragen hebt over dit antwoord, dan horen we het graag.

Vriendelijke groeten,

Brigitta

Klantenservice



L.S.

Ik heb inmiddels meerdere malen contact met jullie gehad, maar vooralsnog geen voldoening bij de uitkomst hiervan gekregen.
Ik heb begin juli een abonnement bij jullie afgesloten om te gebruiken met mijn Blackberry Bold. De voornaamste reden waarom ik een Blackberry heb, is het gebruiken van de mail en andere datadiensten.
Nu kom ik er achteraf achter (het stond immers vooraf niet geheel duidelijk dan wel totaal niet aangegeven) dat het niet mogelijk is om Blackberry diensten te gebruiken. Iets wat je op basis van marktaandeel van Blackberry niet zou verwachten.
Ik zou graag mijn abonnement willen opzeggen om deze reden, maar dat blijkt echter ook niet meer mogelijk te zijn.
Zoals u hopelijk begrijpt, voel ik me nogal gedupeerd naar aanleiding van slechte informatieverschaffing van jullie kant en vraag ik dan ook nogmaals vriendelijk aan u om een oplossing hiervoor.

Met vriendelijke groet,

Albert

DagmarT
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 aug 2011 11:05

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door DagmarT »

Graag wil ik ook reageren op dit forum. Ik heb sinds februari een abonnement nij HN en eigenlijk is het redelijk verlopen. Wel problemen met bereik: door een slecht UMTS netwerk van Vodafone in de omgeving van Soest, had ik helemaal geen bereik. Vele telefoontjes en mailtjes later, was er één medewerker die me kon vertellen dat ik met telefoon op 'gsm' moest zetten en niet op 'umts'. Probleem opgelost. (gelukkig maak ik geen gebruik van internet, want dat is dus niet mogelijk in hartje Soest) Ik had hier wel gelezen van de problemen die anderen hadden met het bijschrijven van het beltegoed, maar tot nu toe had ik dat nog niet gehad. Maar nu ben ik dus ook aan de beurt. Op 8 augustus is er 16,50 van mijn rekening afgeschreven, dit staat keurig vermeld onder het kopje 'verbruik' bij Mijn Hollandse Nieuwe, maar mooi dat ik het niet bij mijn tegoed bijgeschreven heb gekregen. Ik heb er een mail aan gewaagd naar HN, zojuist krijg ik een antwoord dat ik nog maar een paar dagen moet wachten. Ik vind het schandalig, nu word ik gedwongen bel tegoed te kopen, terwijl ze gewoon geïncasseerd hebben. HN als u dit leest (wat ik begrijp van andere gebruikers): ik wil mijn beltegoed hebben. Tot nu toe was ik een tevreden klant die u aanbeval bij anderen, ik denk dat we dat beiden graag zo willen houden. Mijn emailadres is postvoordagmar(at)hotmail.com

CMKV
Berichten: 12
Lid geworden op: 04 apr 2011 18:32

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door CMKV »

DagmarT, ik heb hetzelfde probleem. 8/8 afgeschreven, maar nog niets aan beltegoed bijgeschreven. Ik heb ook gemaild en ook het standaard mailtje ontvangen dat ze meer tijd nodig hebben. Nou ben ik in de luxe positie dat ik nog beltegoed over had van voorgaande maanden. Dus ik kan wel gewoon bellen. Ik heb ook alle vertrouwen dat het wel goed komt. Maar het is niet netjes. Zij hebben een automatisch incasso, dus zij incasseren. Het is dus niet mogelijk dat het bij hun niet is aangekomen.

Als het vaker voorkomt dan kun je je maandbedrag storneren, komen zij hun afspraken niet na, dan hoef jij het toch ook niet?

DagmarT
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 aug 2011 11:05

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door DagmarT »

Na mijn mail van vanmiddag is mijn beltegoed onmiddellijk toegevoegd. HN, dank hiervoor, ik neem aan dat het een foutje in de regie was, aangezien het altijd goed gaat!
CMKV: het helpt dus om via deze site je tot HN te wenden, bij mij was het direct geregeld!

CMKV
Berichten: 12
Lid geworden op: 04 apr 2011 18:32

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door CMKV »

Dat is super!!! Bij mij is het nog niet gelukt, maar het komt vast wel goed. Ik denk dat ze ook meer hebben aan tevreden klanten dan aan klachten.

CMKV
Berichten: 12
Lid geworden op: 04 apr 2011 18:32

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door CMKV »

Jaaah! 8) 8) Vanmorgen kreeg ik ook keurig mijn sms dat het is bijgeschreven!

DagmarT
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 aug 2011 11:05

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door DagmarT »

Goeie grap :D Fijn dat er idd wel iets gedaan wordt, als je hier wat schrijft! Ik ben weer tevreden, in ieder geval!

pepo
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 aug 2011 10:45

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door pepo »

Ik meld me nu ook hier omdat ik geen internet (3g) verbinding krijg met mijn iPhone via HN. Heb alle instructies van de website gevolgd, zonder resultaat. Als ik hun klantenservice mail, krijg ik een algemeen mailtje terug met de boodschap dat ik de instellingen op de website moet checken.

Ze bellen mij ook niet terug, heb nu al 4 keer zo'n formulier ingevuld, niks...

Hoe kan het toch dat dit soort bedrijven mogen doen wat ze willen? Ze verzuimen te doen waar je als abonnee voor betaald en vervolgens kun je helemaal niets ondernemen om ze daarop aan te spreken. Is dat wettelijk toegestaan? Kun je zo maar mensen hun geld innen en verzuimen de service te leveren waarvoor je betaald wordt? Dat is toch strafbaar?

jenn1601
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 aug 2011 18:13

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door jenn1601 »

Ik heb sinds zeker twee maanden echt heel erg veel problemen met hn, ik heb mijn abbo sinds feb en in het begin eigenlijk nooit echt problemen gehad, ik was eigenlijk zo tevreden dat ik het aan veschillende vrienden heb aangeraden en hun zijn inmiddels ook zijn overgestapt naar HN. Wel viel me ook op dat als je contact wil opnemen je niet bellen kan maar alleen mailen wat ik toen beetje vreemd vond. Nu een paar maanden verder heb ik zoveel problemen dat ik er helemaal gek van word! ik heb de afgelopen twee maanden echt bijna wekelijks het probleem dat ik niet bellen of gebeld kan worden de smsjes komen in een andere volgorde aan als dat de bedoeling zou moeten en als dit zo is heb ik geluk want dan ontvang ik teminste smsjes de helft van de tijd kan ik namelijk helemaal niets ontvangen, ook krijgen andere mensen soms als ik een sms stuur mijn smsje in drievoud...ik heb hiervoor al meerdere malen gemaild met de zogenaamde Aartie van HN.....ik krijg dan als antwoord (meestal pas na een paar dagen of ik moet al dreigen met iets dan gaat het sneller...) een hele waslijst met de verschillende mogelijkheden die ik zou kunnen proberen zoals het simkaartje in een andere telefoon en zo nog een hele lijst met mogelijkheidheden :x ! ik heb hier helemaal geen zin in, laat staat behoefte aan! ik wil gewoon dat ik bereikbaar ben wat overigens ook belangrijk voor mijn werk is! Wel heb ik natuurlijk een aantal mogelijkheden geprobeerd omdat ik wil dat het probleem zich oplost helaas is dit niet het geval! nadat ik hier op radar ben gaan zoeken en de problemen allemaal van andere betrokkenen heb gelezen ben ik alleen maar nog kwader om het feit dat er zoveel mensen diezelfde of andere problemen hebben en er gewoon niets aan kan worden gedaan! gelukkig heb ik maar een abbo van 1 jaar maar toch wil ik graag weten of iemand weet hoe ik van dit abbo af kan komen?!! dit kan toch niet zomaar gebeuren allemaal?! Hier MOET toch echt iets aan worden gedaan want dit is gewoon echt de mensen voor de gek houden en er belachelijk veel geld mee verdienen!

Happystone
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 sep 2011 09:02

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door Happystone »

Wat is het toch jammer dat er al zoveel klachten zijn ontstaan over wat in principe een goed product moet zijn. Ik heb ook een probleem met het abo. van mijn dochter. Per 1 sept. aangevraagd en gekozen voor de 1000 MB. Tot nu toe geen internet. Eerst maar naar Belcompany gegaan om te laten nakijken of ik de instellingen wel goed had gezet. Daar waren hele stappenplannen van en ik twijfel natuurlijk altijd eerst aan mezelf. Alles bleek goed. Dus klacht kenbaar gemaakt via het fml op hun site. Binnen een dag werd idd teruggebeld. Maar wel toen ik op de fiets zat in een halve orkaan en dus geen telefoon hoorde overgaan. Daarna niets meer. Ook niet toen ik opnieuw een klacht had verstuurd. En oh ja... ik had ook mijn vaste toestelnummer aangegeven en de tijden waarop het beste gebeld kon worden. En dat was echt niet diep in de nacht ofzo. Maar helaas...Kennelijk werkt de klantenservice alleen maar tot 17:00 uur ofzo. Niet handig als je het mij vraagt.
Tja en dan zit je daar met een dochter die een mooi toestel (en duur ook) bijelkaar heeft gespaard waarmee natuurlijk moet worden geïnternet en het werkt niet. Zoveel geld heeft ze ook niet, dus het leek zo mooi voor die 20 euro. Ik denk dat ik maar een aangetekende brief ga versturen en hen verzoek om de boel dan maar te beëindigen. Als je toch niet kan leveren waarvoor wel is betaald, dan heb je naar mijn mening het recht om alles te annuleren. En dat terugbellen werkt duidelijk ook niet. @#$%&!!!!

Happystone
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 sep 2011 09:02

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door Happystone »

Inmiddels is het probleem van mijn dochter opgelost. Gisteren om circa 13:30 uur heb ik een reactie van HN ontvangen waarmee het gelukt is om gebruik te maken van het internet. Dochter gelukkig, dus ik ook gelukkig.:0)

Gorgona
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 sep 2011 16:12

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door Gorgona »

Klacht over Hollands Nieuwe:

Ik heb sinds:
orderdatum 07 augustus 2011
betaalwijze maandelijkse betaling Automatische incasso

een abo bij HollandsNieuwe en niet tevreden.
Ze hebben de activering pas op 18 augustus gedaan, ook per die datum het beltegoed bijgeschreven en mijn abo loopt volgens hun tot 18 augustus.

Dit klopt dus niet: IK betaal vanaf 7 augustus!

Ik heb ze erop gewezen dat ik per 7 augustus maandelijks betaal dus graag netjes vanaf die datum mijn beltegoed wil hebben.

Geen bericht teruggekregen hierover.

OPLOSSING: Ik wil graag vanaf 7 augustus mijn beltegoeden bijgeschreven hebben en niet per 18 augustus. !!

Gorgona
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 sep 2011 16:12

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door Gorgona »

Zie mijn berichtje eerder!

Gisteren kreeg ik 8 smsjes dat mijn beltegoed bijgeschreven was.

Dit was NIET het geval. Absurd dat ik dus mijn telefoon moet uitzetten s nachts omdat ik giga veel smsjes krijg!

Ik heb het BEL ME formuliertje ingevuld en kreeg vanmorgen een email dat mijn beltegoed was bijgeschreven.

Dit klopt, het stond er nu wel op! Maar veel te laat, het moet per 7 e van de maand bijgeschreven worden. En niet de per 19e.
Dat is de n.l. de dag dat ik de Abo heb besteld en dus heb betaald.

Men reageert tot op heden niet op deze vraag van mij, vervelend.
Ik heb 2 x deze vraag gesteld per mail.

Conclusie: Ik betaal de ABO op 7 augustus en mn maandelijkse bedrag wordt afgeschreven op de 19e, mn abo loopt af op de 19e!
Ik mis hier 12 dagen! VREEMD
Bijschrijving van beltegoed op de 19e.
Uit hun antwoord blijkt dat je ABO dus pas ingaat wanneer de sim is geactiveerd, dus niet per wanneer je je abo hebt besteld en betaald.
p.s. ik heb gemaild wanneer ze het beltegoed erop zetten, dat stond er NIET direct op!

------------------------------------------------------------------
HUn antwoord op 20-09-2011:

Beste klant,

Op 7 augustus j.l. heb je je abonnement bij hollandsnieuwe besteld. Hierna geldt dat de simkaart binnen 2 werkdagen wordt geleverd en hierna zal de activatie daarvan binnen 7 werkdagen plaatsvinden. Dit verklaart dus waarom je abonnement op 19 augustus is geactiveerd. Dat betekent dan ook dat je beltegoed rond deze datum wordt bijgeschreven.

Ik ga ervan uit dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd en wil je bedanken voor je reactie.

Vriendelijke groeten,

Gijsbrecht Amesz

Klantenservice

zureharing
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 sep 2011 23:34

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door zureharing »

T ging ff goed met hollandse nieuwe,de eerste maand.
Abonnement van me zoon gehad :D ,hy betaald dus,dacht ma een plezier te doen. leuk zou je denken,totdat bereik-,beltegoedbyschrijf- en sms-problemen begonnen...... :evil: :evil: Zo ook vandaag
Vanaf ong.16.30pm,Al uren geen bereik,:evil: :evil: :evil: :mrgreen:<ook eens dagen moeten wachten op byschrijving.Medewerker vodafone raadde me aan(buiten zyn werk, :wink: ),om vooral niet via ideal opwaarderen of klantenservice bellen,dat is bedoeling,verdienen ze ook aan,dat heeft geen zin dus.. :cry: {dus prepaidtegoed gekocht}.Dat grapje met die smsjes is me ook al vaker gebeurd,totdat ik doorhad dat als iezegt mislukt-opnieuw-je dan niet steeds opnieuw moet toetsen-je verstuurd dan gewoon ook zoveel smsjes.Soms heb ik wel antenne,staat ook 'hollandse nieuwe'op t scherm,geen probleem zou je denken,maar blijkbaar geen bereik(zoook vanmiddag)-als ik dan bel-lijkt het of iemands mobiel niet bereikbaar is,smsjes komen in wacht te staan :twisted: Maar bel je dan met andere provider lukt t wel,raar he.Wordt tijd dat er is hevig getwitterd gaat worden over klachten Hollandse Nieuwe,zodat anderen gewaarschuwd zijn.
HET KROMME IS DAT NU NOG OP {HOOFD}SITE HOLLANDSE NIEUWE STAAT<<HOLLANDSENIEUWE IS EEN AANRADER CONSUMENTENBOND.... :?: .RaRa Mogen ze dat nog wel steeds op hun site zetten,raad consumentenbond hun nog wel aan.Ik heb toen ik abbo mocht uitzoeken ook gelezen,consumentenbond,dan zit t goed dacht ik :twisted: :twisted: :evil: :evil:
Het wrange is,kan nu niet bellen of bereikt worden mocht ik in problemen komen kan ik niet bellen,leuk moet snachts soms op straat. nos
00.47 am.Nadat ik deze reactie om 00.00 online zette, staat op site Hollandse Nieuwe ineens-<<<Wegens onderhoud is onze site tijdelijk niet bereikbaar.
Probeer het later nog eens.>>>
Dat is toevallig,zouden ze nu "HN is een aanrader consumentenbond ""verwijderen,we zullen zien. :roll: .Ze houden dit forum dan zelfs snachts in de gaten.Tip voor directie :oops: --eerlijkheid duurt t langst-Jullie en technisch personeel zyn toch niet incapable. :oops:
Vraag :wie weet wie rechtspersonen achter -hollandse nieuwe -zijn. :mrgreen:

PS inmiddels al ong.9 uur geen bereik,sinds ong.18.45pm staat er dat ik beperkte service heb,daarvoor leek het of er nix was{antenne,HN op scherm},terwijl ik niet bereikbaar was. :evil: :twisted: :mrgreen: :x
Laatst gewijzigd door zureharing op 21 sep 2011 01:42, 6 keer totaal gewijzigd.

Gesloten