LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telemarketeer van kpn

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Sunbow
Berichten: 145
Lid geworden op: 07 dec 2005 09:15

Telemarketeer van kpn

Ongelezen bericht door Sunbow »

Net werd ik benaderd door een telemarketeer bij kpn (helaas kan je je via bel-me niet- niet wapenen tegen bedrijven waar je klant bij bent).
Of ik 3 maanden geen abonenementskosten wilde betalen, maar dan moest ik een jaar klant blijven.

Omdat ik moeite heb verbale informatie op te nemen vroeg ik of ik per post of email deze info kon ontvangen. De dame beweerde dat ze twee weken geleden een brief gestuurd hadden, maar die heb ik nooit ontvangen en dan ze refereerde pas aan een brief toen ik om schriftelijke info vroeg.

In plaats van mij schriftelijke info toe te zenden wilde ze dit doen: een contract opstellen en mij de bevestiging opsturen. Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben geweest in het weigeren ervan en ik was tevreden over mijn belbudget abonnement, maar door deze rare actie ga ik me toch op een andere aanbieder oriënteren.

Weet iemand of ik erachter kan komen of ik duidelijk genoeg geweigerd heb? EN een contract zou ik toch moeten tekenen of hoeft dat tegenwoordig niet meer?

tampie74
Berichten: 168
Lid geworden op: 23 jan 2009 13:14

Re: Telemarketeer van kpn

Ongelezen bericht door tampie74 »

Helaas zo is kpn, ze geven geen info op papier, ze sturen je gelijk alles op en je zit aan een contract vast. Het verstandigste was geweest gelijk nee te zeggen.
een contract opstellen en mij de bevestiging opsturen.
Dat betekend dus al dat het contract is opgesteld en dat je er aan vast zit.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Telemarketeer van kpn

Ongelezen bericht door berndv »

Wat een onzin. Een contract telefonisch waar je meteen aan vast zit? Gelukkig hebben we de wet nog. Die geeft ons een termijn van 7 dagen om een koop op afstand ongedaan te maken.

Gesloten