LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile haalt het bloed onder de nagels vandaan

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
MarianneKirsten
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 feb 2011 20:00

T-Mobile haalt het bloed onder de nagels vandaan

Ongelezen bericht door MarianneKirsten »

Begin december werd ik plotseling afgesloten. Ik zou een rekening niet betaald hebben. Na heel veel telefoontjes/wachttijden/doorverbindingen bleek dat zij de betaling, die ik in de winkel voldaan had,niet verwerkt hadden. Ik moest een betalingsbewijs opsturen. Dus dat deed ik. Toen werd ik weer afgesloten. De betaling was nog steeds niet verwerkt, bleek na weer veel onbeschofte telefoontjes, allemaal op mijn kosten uiteraard. Toen heb ik vanuit de winkel nogmaals een bewijs gefaxt. Mij werd gegarandeerd dat de betaling nu snel verwerkt zou worden. Een week later kreeg ik weer een bericht dat ik afgesloten zou worden.Weer bellen, weer onbeschoft behandeld, geen excuses,niets. Ze konden in de computer zien dat ik betaald had, ook het bewijs konden ze vinden. Maar de betaling was nog niet verwerkt. In januari belde ik zelf nog een paar keer om te checken of het eindelijk verwerkt was. Mij werd gegarandeerd dat ik niet afgesloten zou worden: dit systeem hadden ze stop gezet tot dat de betaling verwerkt zou zijn. Inmiddels had ik ook al een paar keer mijn juiste e-mailadres doorgegeven, want elke keer vroegen ze: "Is dit uw e-mailadres" en dan bleek dat ze een verkeerd adres hadden. Ik moest rustig wachten tot de betaling verwerkt zou zijn, en nee, ze konden me niet inlichten als dit gebeurd was. Gister werd ik gebeld door Incasso. Dat ik een openstaande rekening had en dat ik geblokkeerd zou worden. Ze hadden me ook hierover gemaild (raad maar eens naar welk adres). Ik vroeg de jongen die ik aan de lijn had of hij even in zijn computer kon kijken. Zodat hij zou zien dat hier een en anders aan de hand was. Hij kon het zien, was de eerste die zijn excuses aanbood, en zei dat het helemaal in orde zou komen, ik hoefde niets te doen.
Een uur geleden ben ik afgesloten. Ik belde de klantenservice (wederom 25 cent per minuut) met een andere telefoon. "Ja ik zie het mevrouw, ja u moet morgen terugbellen want incasso is nu dicht. Fijne avond!"

Tassadar
Berichten: 105
Lid geworden op: 23 dec 2009 14:42

Re: T-Mobile haalt het bloed onder de nagels vandaan

Ongelezen bericht door Tassadar »

Ik zou een aangetekende brief of een mail (met ontvangstbevestiging!) sturen aan T-Mobile waarin je dit probleem voorlegt en eist dat ze stoppen met afsluiten en je belkosten naar de helpdesk vergoeden.

Als ze hieraan niet binnen vier weken voldoen, leg je de zaak voor aan de Geschillencommissie.

Handel verder alles schriftelijk af, want dan heb je bewijs als T-Mobile iets toezegt.

T-Mobile Webcare
Berichten: 251
Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10

Re: T-Mobile haalt het bloed onder de nagels vandaan

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

Beste MarianneKirsten,

Ik vind het vervelend om te lezen hoe de afhandeling van je zoekgeraakte betaling loopt.
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?

Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, adres en 06-nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp graag 't.a.v. Richard' vermelden.

Met vriendelijke groet,

Richard

T-Mobile Webcare

Gesloten