LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kpn wil geld af halen van een rekening die jaren niet bestaa

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
solleila
Berichten: 361
Lid geworden op: 07 sep 2005 21:26

kpn wil geld af halen van een rekening die jaren niet bestaa

Ongelezen bericht door solleila »

Wij krijgen van de week een melding op ons scherm toen we wilde internetten. Dat we waren afgesloten.Wij bellen met de KPN. Wat blijkt ze hebben het geld van een geheel andere rekening willen afhalen. Wij hebben trouwens een automatische incasso gegeven en jaren gaat het goed. Alleen in december wordt dus geld van een rekening afgehaald die al sinds 2006 niet meer bestaat.
Dit is het rekening nummer van mijn vriend en zijn ex vrouw.
Uiteraard lukte het niet om daar geld van af te krijgen Ook bleek er een mail te zijn gestuurd met herinnering naar een heel oud email adres,namelijk van planet. Volgens mij bestaat planet niet eens meer. Mijn vermoeden is dat ze een crash hebben gehad in december en een heel oud bestand met de oude gegevens hebben opgehaald en dit terug in de database hebben gezet en geprobeerd geld hiervan af te halen en dit niet lukte.

Inmiddels zijn alle gegevens veranderd en wij hebben de rekening natuurlijk betaald. Maar hebben ons extra geld en tijd gekost. Omdat KPN verkeerde gegevens heeft overgenomen uit 2006

Ik vraag me alleen af zijn er meer mensen die werden afgesloten terwijl zij een incasso opdracht hebben afgegeven aan kpn en altijd normaal betaalde.
Maar plotseling ook geld werd afgeschreven van een oud rekening nummer.
KPN wil namelijk niet toegeven dat ze een crash hebben gehad.

Wat ik vooral vervelend vond is dat wij niet konden internetten om de rekening te betalen. Aangezien alles via internet gaat. Gelukkig konden we terecht bij een vriend van ons.

Gesloten