LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] phone house abbonement geanuleerd toch rekeningen ontvangen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
chrisensophia
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 mar 2011 12:00

phone house abbonement geanuleerd toch rekeningen ontvangen

Ongelezen bericht door chrisensophia » 02 mar 2011 13:05

in oktober heb ik samen met mijn vrouw een abbonement besteld uit de webshop van de phone house

voordat we de bestelling deden hebben we nagevraagd of er nummerbehoud mogelijk was. de winkel medewerker gaf aan dit kunnen wij niet regelen maar dan moet je bestellen en dan contact opnemen met HI (KPN)

wij hebben vervolgens uit de webshop besteld en contact opgenomen met HI deze gaven aan dat dit niet mogelijk was.

HI kon ons wel de zelfde aanbieding geven met verlenging van huidig abbonement (want mijn vrouw had al abbo lopen bij HI)

dit hebben wij geaccepteerd en telefoon gekregen van hi dit werkt allemaal naar behoren.

wij hebben vervolgens phonehouse gebeld dat wij de bestelling wouden annuleren. de medewerker zou dit vervolgens gaan regelen en zou alles afgedaan zijn.

totdat wij merkte dat er geld werd afgeschreven door de kpn

toen hebben wij met kpn gebeld die gaven aan dat het abbo nooit geannuleerd was. van kpn wat contract gegevens ontvangen

vervolgens phone house gebeld deze gaven aan dat er iets niet goed was gegaan in de communicatie en dat ze het zouden annuleren.

aantal weken later kregen we toch nog een 2e rekening van de kpn wederom met de phone house gebeld deze gaf aan dat de annulering van het abbo de 2e rekening was gekruist en dat we moeten wachten op ons geld.

vervolgens een aantal weken gewacht maar geen reactie en geen geld terug gestort maar inmiddels wel een eindafrekening (dit was in begin december) gekregen (a 250 euro) hebben wij wederom contact gezocht met Phone house deze gaf aan dat de kpn het geld zou moeten terug storten

wij contact opgenomen met KPN deze gaf aan dat de phone hous het geld zou moeten storten.

wij weer contact gezocht met de phone house deze gaf aan dat iemand er naar zou gaan kijken en dat we er over terug gebeld zouden worden

inmiddels was het 21 januarie nog steeds geen reactie gehad van de phone dus maar nog een keer bellen. phone house zij het volgende stuur een overzicht van de rekeningen per email moest sturen heb ik gedaan naar ([email protected]) maar tot vandaag wederom geen reactie.

ik heb vandaag dus maar wederom weer contact gezocht met de phone house mevrouw begreep het allemaal en dat het lastig was dat ik nu al een aantal maanden 300 euro nog moest terug krijgen. mevrouw zag wel dat ik een overzicht had opgestuurd maar de mevrouw wou de rekeningen hebben (waarom zeiden ze dat niet in het eerste gesprek van 21 januari?????) ik gaf aan dat ik die niet heb omdat ik geen inlog kan maken bij hi.nl omdat ik het betreffende telefoonnummer niet in gebruik heb en dat er geen verificatie naar mobiel kan worden gestuurd iemand anders zou er naar kijken en ik zou worden terug gebeld

ik werd vanmiddag al terug gebeld kon helaas niet tijdig opnemen maar werd wel voicemail ingesproken.
het volgende:

de phone house wilt best uitbetalen maar dan moeten ze wel de rekeningen hebben en niet een kopie van de afschrift van online bankieren.

dus nu na 3 a 4 maanden moet ik wederom contact gaan opnemen met HI (KPN) om de rekeningen op papier op te vragen.

kortom

phone house:

heeft zeer slechte interne comminucatie
zegt iedere keer iets anders of is niet duidelijk in wat ze nodig hebben
reageert niet op de mail die ik heb gestuurd op hun verzoek
en heeft nog steeds mijn geld

chrisensophia
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 mar 2011 12:00

Re: phone house abbonement geanuleerd toch rekeningen ontvangen

Ongelezen bericht door chrisensophia » 02 mar 2011 16:11

ik heb zojuist the phone house genomineerd voor koude douche.

phonehousenl
Berichten: 18
Lid geworden op: 29 mar 2010 12:24

Re: phone house abbonement geanuleerd toch rekeningen ontvangen

Ongelezen bericht door phonehousenl » 03 mar 2011 16:41

Geachte Chrisensophia,

Met belangstelling heb ik bovenstaande bericht gelezen. Het is natuurlijk vervelden dat het abonnement niet op de juiste manier is geannuleerd.

De email die u op vrijdag 21/01/2011 heeft verzonden kan helaas niet als basis gebruikt worden voor het retour storen van deze bedragen. Als u de factuur die u via KPN op kan vragen aan ons doorgeeft kunnen wij tot actie overgaan.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
The Phone House

chrisensophia
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 mar 2011 12:00

Re: phone house abbonement geanuleerd toch rekeningen ontvangen

Ongelezen bericht door chrisensophia » 05 apr 2011 22:20

het verhaal gaat verder

op 16 maart heb ik de volgende mail gestuurd

------------mail van 16 maart---------------------
Beste Phonehouse,

We hebben al lange tijd telefonisch contact gehad met elkaar,
inmiddels zijn de HI afrekeningen ontvangen en we sturen ze bij deze
mee als bijlage.
We hopen dat jullie hiermee voldoende weten om het geld naar ons over
te maken, en het dus nu afgerond is.

We hebben heel veel telefoonkosten moeten maken om steeds met jullie
en HI te communiceren, en vinden het jammer dat dit zo heeft moeten
gaan, waar jullie eerst aangeven het zelf met HI te kunnen regelen. We
zouden het erg op prijs stellen als we een kleine vergoeding krijgen
voor al deze gemaakte telefoonkosten.
-------------------------------------------------------------------

dit is een mail met 6 bijlages namelijk de gescande rekeningen die wij hebben ontvangen van HI/KPN


op 16 maart heb ik ook een reactie gekregen van de phone house
naast een geautomatiseerd mailte dat ze het spoedig zouden behandelen heb ik de volgende mail gekregen

----------------antwoord van phonehouse------------------------------------
Geachte heer/mevrouw Soellaart,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Het bedrag zal binnen twee werkweken aan u worden gecrediteerd.

Met vriendelijke groet,

Y...

Team Customer Care
The Phonehouse Nederland
--------------------------------------------------------------------------------

inmiddels zijn we 3 weken verder maar nog steeds geen geld gekregen......

Gesloten