LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MTVMOBILE

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
sandra56
Berichten: 205
Lid geworden op: 26 okt 2008 10:40

MTVMOBILE

Ongelezen bericht door sandra56 »

Zijn er mensen die een MTVMOBILE abonnement hebben en wat zijn jullie ervaring hiermee???

Aymee
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 jan 2010 20:01

Re: MTVMOBILE

Ongelezen bericht door Aymee »

Ik heb een soort van zo'n abonnement.

Bij mij is op administratief gebied veel fout gegaan. Het MTV netwerk is onder beheer van KPN. Is gewoon van hun zeg maar net als van HI. Op je rekening staat ook gewoon hi in plaats van MTV.

Mijn rekeningen vallen altijd super hoog uit maar dit kan ook komen omdat mijn abonement nog niet klopt.

Heb je specifieke vragen over MTV mobile?

Hatertje
Berichten: 533
Lid geworden op: 28 okt 2009 12:24

Re: MTVMOBILE

Ongelezen bericht door Hatertje »

sandra56 schreef:Zijn er mensen die een MTVMOBILE abonnement hebben en wat zijn jullie ervaring hiermee???
Ik dacht dat jij zo super tevreden was over Telfort? Waarom wil je dan naar een andere provider?

sandra56
Berichten: 205
Lid geworden op: 26 okt 2008 10:40

Re: MTVMOBILE

Ongelezen bericht door sandra56 »

Het is gewoon een puinhoop bij MTVmobile!
Allereerst wordt ik begin maart 2011 door een slinkse manier en onder het mom van een nog ''voordeliger abonnement'' dan die ik voor ogen had, door een KPN medewerker doorgevoert naar MTVmobile als ik telefonisch een nieuw abonnement bij KPN wilt aansluiten.
Als ik mijn bestelling twee dagen later ontvang, ontbreekt de 8GB SDkaart die bij de advertentie stond vermeld in mijn ontvangen pakket, inplaats daarvan krijg ik een 2GB SDkaart toegestuurd.
Als ik met mtvmobile belt en naar die 8GB SDkaart vraagt, zegt men dat die 8GB SDkaart niet bij het abonnement hoort.
April wordt er een bedrag van mijn rekening afgeschreven die te hoog was en waarvan ik geen gespecificeerde nota heb ontvangen.
Ik heb ruim anderhalve maand lang mtvmobile zowel telefonisch als per emails zowat moeten smeken zoniet driegen met juridische stappen om uiteindelijk mijn eerste rekening thuis te ontvangen, want online je rekening inzien was nog niet mogelijk.
Ik wordt de volgende maand afgesloten terwijl ik mijn rekening hebt betaald.
Vervolgens wordt er dan heraansluitkosten doorberekend voor de onterechte afsluiting, die ik natuurlijk weiger te betalen.
Gisteren 16-6-2011 merkte ik dat mijn mobielinternet weer is afgesloten en als met mtvmobile belt krijg eerst het advies mijn telefoon opnieuw te starten en het probleem zou opgelost moeten zijn, wat niet het geval was.
Ik bel weer met mtvmobile en men is van mening dat er nog een bedrag van openstaat van de onterechte heraansluitingskosten waardoor ik ben afgesloten van mijn mobielinternet.
Ik ben MTVmobile nu al zooo spuugzat en heb vandaag de geschillencommissie ingeschakelt.

MAXIEM

Re: MTVMOBILE

Ongelezen bericht door MAXIEM »

sandra56

Het inschakelen van de GC lijkt voor de hand te liggen, maar daaraan voorafgaand moet je wel eerst een schriftelijke klacht hebben ingediend die niet is opgelost danwel waarop zelfs niet binnen een redelijke tijd is gereageerd.

Maxiem.

sandra56
Berichten: 205
Lid geworden op: 26 okt 2008 10:40

Re: MTVMOBILE

Ongelezen bericht door sandra56 »

MAXIEM schreef:sandra56

Het inschakelen van de GC lijkt voor de hand te liggen, maar daaraan voorafgaand moet je wel eerst een schriftelijke klacht hebben ingediend die niet is opgelost danwel waarop zelfs niet binnen een redelijke tijd is gereageerd.

Maxiem.
Heb ik al gedaan en ik heb mtvmobile zowat gebombedeerd met emails.
Op mijn emails wordt wel geregeld gereageerd, maar het word er niet beter op :?

Wolter32
Berichten: 212
Lid geworden op: 19 apr 2010 21:41

Re: MTVMOBILE

Ongelezen bericht door Wolter32 »

Schriftelijke en aangetekend per post anders komen ze eronderuit.
Mailtjes zijn niet voldoende.

adSolvendum
Berichten: 1384
Lid geworden op: 20 nov 2010 14:06

Re: MTVMOBILE

Ongelezen bericht door adSolvendum »

Tenzij het mailtje beantwoord wordt, dat kan immers alleen wanneer het mailtje ontvangen is.

Hatertje
Berichten: 533
Lid geworden op: 28 okt 2009 12:24

Re: MTVMOBILE

Ongelezen bericht door Hatertje »

Sandra,

Je bent in eerste instantie weggegaan bij Telfort omdat je het daar ook al niet goed vond. Telfort is een onderdeel van KPN, netzoals Hi& MTV Mobile.

Je had toch kunnen zien aankomen dat je qua service niet veel meer hoeft te verwachten van 1 en hetzelfde bedrijf?

Hahahahahahahaha.

Ps: Weet je zeker dat de 8GB kaart door MTV Mobile zou worden geleverd? Ik weet namelijk dat Samsung ook dit soort acties had. Er werd via de website van de telecomprovider geadverteerd met een gratis SD kaartje, maar deze moest je dan wel apart aanvragen bij Samsung. Is dit in jouw geval niet ook zo?

sandra56
Berichten: 205
Lid geworden op: 26 okt 2008 10:40

Re: MTVMOBILE

Ongelezen bericht door sandra56 »

Hatertje schreef:Sandra,

Je bent in eerste instantie weggegaan bij Telfort omdat je het daar ook al niet goed vond. Telfort is een onderdeel van KPN, netzoals Hi& MTV Mobile.

Je had toch kunnen zien aankomen dat je qua service niet veel meer hoeft te verwachten van 1 en hetzelfde bedrijf?

Hahahahahahahaha.

Ps: Weet je zeker dat de 8GB kaart door MTV Mobile zou worden geleverd? Ik weet namelijk dat Samsung ook dit soort acties had. Er werd via de website van de telecomprovider geadverteerd met een gratis SD kaartje, maar deze moest je dan wel apart aanvragen bij Samsung. Is dit in jouw geval niet ook zo?


Ik had geen flauw idee dat MTVmobile bij HI-KPN hoorde, die KPN medewerkster zei alleen dat het een nieuw provider was toen ik vroeg wie MTVmobile was.
Ik kwam pas achter toen ik met MTVmobile belde ontrent die 8GB SDkaart.
In die advertentie stond ook niet vermeld dat ik die apart zou moeten bestellen en die KPN medewrekster heeft mij echt verzekerd dat ik die bij mijn bestelling zou ontvangen.

brittt1990
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 aug 2011 19:10

Re: MTVMOBILE

Ongelezen bericht door brittt1990 »

hallo...

ik heb sinds december een mtv mobile abonnement (blackberry), en zou ik het eerste jaar 50% korting krijgen.. die heb ik nooit gehad! :?
ik ben nu al 9 keer terug naar de winkel geweest (hi-emmen) alles keer op keer uitgelegt, maar er is nu nog steeds niks gebeurt!!
ik betaaal nu overal de volle pond voor wat niet hoord! ik heb zelfs op schriftelijk papier met handtekening van de pers die me heeft geholpen dat ik al men te veel betaalde geld terug zou krijgen. en nog steeds niks weer!!
ik heb de klantenservice ook tientallen keren aaan de telefoon gehad, ook niet helpen die luii!
ik ben er helemaal klaar mee :( !!
en ik wil hem stopzetten,, wat natuurlijk ook niet kan want moet nog tot dec 2012!!

kan iemand me helpen..

gr..

sandra56
Berichten: 205
Lid geworden op: 26 okt 2008 10:40

Re: MTVMOBILE

Ongelezen bericht door sandra56 »

brittt1990 schreef:hallo...

ik heb sinds december een mtv mobile abonnement (blackberry), en zou ik het eerste jaar 50% korting krijgen.. die heb ik nooit gehad! :?
ik ben nu al 9 keer terug naar de winkel geweest (hi-emmen) alles keer op keer uitgelegt, maar er is nu nog steeds niks gebeurt!!
ik betaaal nu overal de volle pond voor wat niet hoord! ik heb zelfs op schriftelijk papier met handtekening van de pers die me heeft geholpen dat ik al men te veel betaalde geld terug zou krijgen. en nog steeds niks weer!!
ik heb de klantenservice ook tientallen keren aaan de telefoon gehad, ook niet helpen die luii!
ik ben er helemaal klaar mee :( !!
en ik wil hem stopzetten,, wat natuurlijk ook niet kan want moet nog tot dec 2012!!

kan iemand me helpen..

gr..

Hoi brittt1990

Zet allereerst jouw klacht uitgebreid (ook alles wat jij heb ondernomen, maar niet heeft geholpen) op papier, geef MTVmobile vier weken de tijd om schriftelijk te reageren en post de brief aangetekend naar dit adres:
MTVmobile
Postbus 13500
9700 EG Groningen
Je kunt een voorbeeldbrief op de site van consuwijzer downloaden.
Zorg dat je het bewijs van je aangetekende brief heel goed bewaard, want je kan het nodig hebben als je verdere stappen moet gaan ondernemen tegen MTVmobile.
Als je nog andere bewijzen hebt tegen MTVmobile, moet je ze allemaal verzamelen.
In die brief eis je jouw teveel betaalde geld terug of het beeindigen van het contract.
Geef ook in je brief aan; dat als MTVmobile niet reageerd binnen de door jouw gestelde termijn, jij je klacht zal moeten voorleggen bij de schillencommissie Telecommunicatie en alle kosten die daaruit voortvloeien voor rekening van MTVmobile komen, zo ook je geld voor jouw aangetekende brief aan MTVmobile.
En als MTVmobile niet binnen vier weken op jouw aangetekende brief heeft gereageerd en/of jouw niet tegemoet komt in jouw gestelde eis, moet je dan daadwerkelijk de stap naar de geschillencommissie nemen.

Ik zou zeggen; gewoon doen, heb ik ook gedaan en met succes!

Succes!


P.s Als je nadat je die brief heb opgegestuurd wordt gebeld door MTVmobile/Hi-kpn, moet je een schriftelijke bevestiging vragen voor wat er toegezegd wordt. Niet vergeten! :wink:

brittt1990
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 aug 2011 19:10

Re: MTVMOBILE

Ongelezen bericht door brittt1990 »

hallo!

dank je voor de info!
ik gelijk werk van maken..
hopen dat dit nu wel help ;)

gr

ikke44
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 sep 2011 12:56

Re: MTVMOBILE

Ongelezen bericht door ikke44 »

mtv mobile, begin er niet aan
dit bedrijf is er voor gemaakt om het geld uit je zak te kloppen, net als simpel
Tegoed opvragen via de sms is vaag, je ziet niet precies hoe en wat
tegoed online? heel leuk, maar dit werkt gewoon voor geen meter, systeem blijft gewoon hangen, tegoed bijgewerkt tot en met 24 augustus staat er... hwehaha
tuurlijk, vieze bende daar

mikky29
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 sep 2011 14:22

Re: MTVMOBILE

Ongelezen bericht door mikky29 »

brittt1990 heb jou een pm gezonden.

Heb zelf mtv en ben er te vreden over.
Ja oke je beltegoed via de site is de lucht uit hebt ik ook wel last van maar verder echt geen klagen er mee hoor.

Netjes me korting gehad... netjes me telefoon en alles.

sandra56
Berichten: 205
Lid geworden op: 26 okt 2008 10:40

Re: MTVMOBILE

Ongelezen bericht door sandra56 »

De site van mtvmobile is niet uit de lucht.......gek genoeg kunnen ze wel je rekening voor je precenteren maar het gedeelte om je tegoed in te zien blijft in mijn geval hangen op 25 augustus jl. :?
MTVmobile is wat mij betreft een amateurs bedrijf.

mikky29
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 sep 2011 14:22

Re: MTVMOBILE

Ongelezen bericht door mikky29 »

dat gedeelte van de site is uit de lucht... :lol:

Gesloten