LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen nieuwe simcard voor Ipad.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
amsterdam2226
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 okt 2008 13:33

Geen nieuwe simcard voor Ipad.

Ongelezen bericht door amsterdam2226 »

Beste lezers, :shock: :evil:

Alweer 4 weken geleden heb ik mijn Ipad ter herstel opgestuurd met de Apple servicedienst. Snel gehaald en terug gebracht, daar niet van, maar (stom natuurlijk, heb de simcard in het apparaat laten zitten) de Ipad hierna zonder simcard terug gekregen.

Vodafone, mijn provider twee maal bezocht. Is een eind uit de buurt maar soit. Ze gaven mij een passende microsimcard mee terug die 'hoogstwaarschijnlijk' niet zou werken vanwege de nieuwste installatie van IOS 4.1. Dat deed hij ook inderdaad niet. Weer terug, maar ik kon geen normale en grotere simcard mee krijgen. Dat moest Vodafone nog uitzoeken. er zou wel een oplossing komen. nu 2 weken later, geen oplossing gevonden en ik maar voor mijn abonnement betalen!

Heeft iemand anders ook een dergelijke ervaring? Is er ook een soort van compensatie voor de weken die ik zonder simcard heb gezeten?

Met dank, Marc

amsterdam2226
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 okt 2008 13:33

Re: Geen nieuwe simcard voor Ipad.

Ongelezen bericht door amsterdam2226 »

Sorry, het gaat niet om Vodafone, maar om T-mobile. Heb meerdere providers, vandaar.


Marc

Rebellian
Berichten: 169
Lid geworden op: 25 nov 2010 09:49

Re: Geen nieuwe simcard voor Ipad.

Ongelezen bericht door Rebellian »

Ik denk niet dat je een compensatie kunt krijgen voor een fout die je zelf gemaakt heeft.

Echter zou je moeten uitzoeken wat een redelijke termijn is om een simkaart te vervangen. Alles wat langer duurt zou wel gecompenseerd moeten worden lijkt mij.

Gesloten