LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone abonnement verlengen - telefoon niet leverbaar

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Heintraag
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 jul 2007 17:01

Vodafone abonnement verlengen - telefoon niet leverbaar

Ongelezen bericht door Heintraag » 18 apr 2011 10:16

Goeiemorgen,

Recent, 23 maart, mijn abonnment verlengd met 2 jaar bij Vodafone. Provider bevalt verder goed, bereik is prima etc. Alleen is het nu 18 april en ik heb nog steeds niet mijn nieuwe telefoon mogen ontvangen.

De Google Nexus S stond eerst als coming soon op de site. Als die markering weg is mag je er toch vanuit gaan dat het toestel leverbaar is. Dus ik heb verlengd en krijg sinds die tijd te horen dat het toestel niet op voorraad is. Dan krijg ik te horen dat het nog 10 dagen duurt. Dan weer dat de voorraad op is en het nog 2 weken kan duren.

Niet 1x een verklaring waarom je dan wel je abo kan verlengen maar vervolgens nergens te lezen krijgt dat het toestel niet leverbaar is. Slecht Vodafone. Echt slecht. Meer mensen ervaring mee?

Rebellian
Berichten: 169
Lid geworden op: 25 nov 2010 09:49

Re: Vodafone abonnement verlengen - telefoon niet leverbaar

Ongelezen bericht door Rebellian » 18 apr 2011 10:46

Het niet leveren van de telefoon is natuurlijk slecht, dat ten eerste.

Maar, de telefoon heeft niets met het abonnement te maken. Zonder toestel zal een abonnement ook gewoon doorlopen. Door een abonnement te verlengen krijgt u een bepaalde korting op een toestel, u koopt het toestel dus van deze korting en dit toestel zit niet 'vast' aan het abonnement. Wat u ermee doet mag u zelf weten (desnoods gelijk verkopen).

Het komt veelvuldig voor. Heeft u het toestel bij Vodafone gekocht of bij een derde partij die Vodafone verkoopt?

Heintraag
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 jul 2007 17:01

Re: Vodafone abonnement verlengen - telefoon niet leverbaar

Ongelezen bericht door Heintraag » 18 apr 2011 10:52

Via Vodafone bij verlenging van mijn abonnement. Het klopt dat het toestel los staat van het abonnement maar het is wel slecht dat ze het als keus aanbieden bij verlengen van je abonnement om dan vervolgens niet te kunnen leveren.

Mijn huidige telefoon is nu echt aan overlijden dus ik had verwacht dat bij verlengen en kiezen van telefoon ik snel weer kon beschikken over een goeie vervanger.

Dat valt dus vies tegen van Vodafone. Zeker de reacties van de klantenservice zijn niet behulpzaam, het wordt een beetje monotoon als je telkens hoor "Hij is niet op voorraad".

Is er dan geen afdeling binnen Vodafone die ervoor zorgt dat de te kiezen telefoons ook daadwerkelijk leverbaar zijn als klanten hun abonnement verlengen ?

sephora30
Berichten: 4057
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Vodafone abonnement verlengen - telefoon niet leverbaar

Ongelezen bericht door sephora30 » 18 apr 2011 12:02

Vodafone is ook afhankelijk van de leverancier. Kan die niet leveren dan houdt het op.

Heintraag
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 jul 2007 17:01

Re: Vodafone abonnement verlengen - telefoon niet leverbaar

Ongelezen bericht door Heintraag » 18 apr 2011 12:14

Dat verklaart niet waarom er complete radiostilte is na mijn bestelling. Al had ik maar 1 mail gehad met daarin een bericht dat de leverancier van de toestellen achterloopt dan was ik al minder gefrustreerd. Maar zelfs de klantenservice meld zoiets niet.

sephora30
Berichten: 4057
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Vodafone abonnement verlengen - telefoon niet leverbaar

Ongelezen bericht door sephora30 » 18 apr 2011 13:06

Ja dat is zeker niet netjes van Vodafone. Ik zit al lang bij deze club en kan je zeggen dat de klantenservice niet de beste is die er bestaat.

Henri42
Berichten: 2980
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Vodafone abonnement verlengen - telefoon niet leverbaar

Ongelezen bericht door Henri42 » 19 apr 2011 17:14

sephora30 schreef:Ja dat is zeker niet netjes van Vodafone. Ik zit al lang bij deze club en kan je zeggen dat de klantenservice niet de beste is die er bestaat.
helemaal mee eens, Vodafone heeft wel een royalty afdeling voor moeilijke gevallen :)

Gesloten