T-mobile geeft minder T-mobile punten per euro
Geplaatst: 19 apr 2011 20:09
Hallo allemaal,
Ik ben al sinds de oprichting van Ben klant bij T-mobile en altijd tot tevredenheid. En ik maak ook al een aantal jaren gebuik van het systeem met de T-mobile extra punten. Tot vorige maand ontving je per bestede euro 1 punt (1 jaar abonnee), 2 punten (2 jaar abonne) of 3 punten (3 jaar of langer abonnee). Ik wilde weer eens een aantal bioscoopkaartjes bestellen met mijn opgebouwde punten en zag dat ik in maart maar twee punten per bestede euro had ontvangen (wat er dus 3 moesten zijn). Ik heb eerst online mijn vraag voorgelegd, maar ik kreeg er zo'n vaag antwooord op dat ik vandaag besloot om de klantenservice maar eens te bellen. Deze vertelde mij doodleuk dat sinds vorige maand deze punten in mindering zijn gebracht. Ik vertelde dat ik het niet zo netjes van ze vond en waarom zij dit niet in de digitale nieuwsbrief hadden geplaatst (die krijgt ik meerdere keren per maand) of op de website. Het antwoord beviel mij slecht; er werd gewezen naar de algemene voorwaarden (die niemand leest) waarin staat dat T-mobile het recht heeft om deze acties (lees:minder geven aan de klanten) door te voeren. De medewerkster gaf aan dat zij al te horen hadden gekregen dat klanten hierover konden gaan klagen (wat heel logisch is), dit zegt toch ook veel over de aroogantie van T-mobile jegens haar klanten.
Dus mensen, je betaalt hetzelfde (of meer), maar krijgt dus minder!
Ik ben al sinds de oprichting van Ben klant bij T-mobile en altijd tot tevredenheid. En ik maak ook al een aantal jaren gebuik van het systeem met de T-mobile extra punten. Tot vorige maand ontving je per bestede euro 1 punt (1 jaar abonnee), 2 punten (2 jaar abonne) of 3 punten (3 jaar of langer abonnee). Ik wilde weer eens een aantal bioscoopkaartjes bestellen met mijn opgebouwde punten en zag dat ik in maart maar twee punten per bestede euro had ontvangen (wat er dus 3 moesten zijn). Ik heb eerst online mijn vraag voorgelegd, maar ik kreeg er zo'n vaag antwooord op dat ik vandaag besloot om de klantenservice maar eens te bellen. Deze vertelde mij doodleuk dat sinds vorige maand deze punten in mindering zijn gebracht. Ik vertelde dat ik het niet zo netjes van ze vond en waarom zij dit niet in de digitale nieuwsbrief hadden geplaatst (die krijgt ik meerdere keren per maand) of op de website. Het antwoord beviel mij slecht; er werd gewezen naar de algemene voorwaarden (die niemand leest) waarin staat dat T-mobile het recht heeft om deze acties (lees:minder geven aan de klanten) door te voeren. De medewerkster gaf aan dat zij al te horen hadden gekregen dat klanten hierover konden gaan klagen (wat heel logisch is), dit zegt toch ook veel over de aroogantie van T-mobile jegens haar klanten.
Dus mensen, je betaalt hetzelfde (of meer), maar krijgt dus minder!