LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klantenservice Hollands Nieuwe zeer slecht

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
RvanKommer
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 apr 2011 16:29

Klantenservice Hollands Nieuwe zeer slecht

Ongelezen bericht door RvanKommer »

Ik hoop dat ik bericht nog kan rectificeren, want tot nu toe is deze klantenservice onbereikbaar. Ik ben nu al 9 dagen aan het wachten, dat is ruim 7 werkdagen (terwijl hollands nieuwe beloofd 2 werkdagen) op het antwoord van de simpele vraag hoe ik een nieuwe SIM kaart kan bestellen (aangezien verlies-diefstal van mijn telefoon). Ik kan dus al bijna 2 weken niet bellen of gebeld worden. Geen telefoonnummer van een klantenservice is natuurlijk superslecht.

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Klantenservice Hollands Nieuwe zeer slecht

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste heer van Kommer,

Ik heb dit direct voor u gecheckt, er ligt een enveloppe met een nieuwe SIM klaar welke vandaag naar u wordt verstuurd.

Ik weet nog niet waarom dit zo lang heeft geduurd, maar dit zullen wij intern uiteraard uitzoeken.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

renata80
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 mei 2011 19:21

Re: Klantenservice Hollands Nieuwe zeer slecht

Ongelezen bericht door renata80 »

mijn mobiel doet het al een week niet, vaker kuren met hun abonnement. jammer!!!
baal hier behoorlijk van, aankomende week aangetekende brief versturen naar vodafone.
ik kan niemand bellen/smsen en mensen mij niet. Ik ben hoogzwanger en heb een zieke moeder, wil graag bereikbaar zijn en mensen kunnen bellen. Mijn betalingscode van ing ontvang ik niet via sms dus die heb ik opnieuw moeten aanvragen vandaag. Ik had vertrouwen in hollands nieuwe maar helaas.....................................

Ik heb ze al 2 mala ene e/mail gestuurd maar terugbellen-mailen kunnen ze niet. Ik bala hier behoorlijk van.
Ik ga vanaf nu mijn betalingen terugstorten en wanneer nodig schakel ik rechtshulp en de geschillencommissie in. Slechte reclame, leuk voor in de krant. zwangere vrouw..kon niemand bellen tijdens bevalling.....tja ze kunnen het van mij krijgen


wat moet ik in vredesnaam doen met hollandsnieuwe ze hebben ook geen telefoonnnummer waarnaar ik kan bellen,jammer!

Ritsihermans
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mei 2011 09:17

Re: Klantenservice Hollands Nieuwe zeer slecht

Ongelezen bericht door Ritsihermans »

Hmmm,
Mijn dochter heeft momenteel ook problemen met HN.
Is sinds een maand overgestapt en kan nu al niet meer bellen.
Wel is haar maandelijkse beltegoed afgeschreven (18,50)en dit staat ook op haar overzicht maar via *101# staat er nog maar 0,02.
Dus geen sms, niet bellen, niet internetten.
Hadden we maar beter onderzoek gedaan en de diverse forums bezocht dan waren we (ook ik heb een abonnement genomen)niet overgestapt van Hi pre pay.
Vooral voor haar is het balen omdat ze voor dat bedrag wel aardig moet werken en onbereikbaar is.

verzetpotje
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jun 2011 14:44

Re: Klantenservice Hollands Nieuwe zeer slecht

Ongelezen bericht door verzetpotje »

Het is een grote puinhoop ik heb zelf een abonement voor mij maar ook voor mijn zoon
er is gewoon afgeschreven van mijn bankrekening op 3 juni en vandaag de dag dus 6 juni heeft mijn zoon nog geen beltegoed ontvangen en zijn sms bundel
ik gaa toch eens informeren bij een jurist om onder deze provider uit te kunnen i.v.m niet nakomen van haar plichten

Jeroen__
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 mar 2011 01:21

Re: Klantenservice Hollands Nieuwe zeer slecht

Ongelezen bericht door Jeroen__ »

NOG ALTIJD ZEER TEVREDEN!!
Ik heb nu 4 maanden dit abonnement en ik ben nog altijd zeer tevreden! :D
Het was alweer 2 maanden geleden dat ik iets van me had laten horen, dus hier even een nieuw berichtje. Ik geloof best dat er mensen zijn die met vervelende problemen te maken hebben, maar ik heb wel het idee dat het aantal klachten veel minder is geworden. Bij mij loopt alles perfekt :) . Ik heb geen enkele kritiek en ben erg blij met dit abonnement, waarbij ik geen rekening hoef te houden met hoeveel belminuten ik nog heb, of anders tegen heel hoog tarief per minuut moet bellen. Ook vind ik het ideaal dat de minuten 3 maanden geldig blijven, in plaats van 1 maand bij bv. Telfort, daarna was je ze dus kwijt. Ik heb het altijd al een raar systeem gevonden waarbij je van te voren voor een heel jaar moest beslissen hoeveel je per maand zult bellen. Je betaald gas en elektra toch ook gewoon voor wat je werkelijk gebruikt? Ik ga er vanuit dat de storingen die sommige mensen ondervinden opgelost worden, want ik neem aan dat HollandsNieuwe liever tevreden klanten heeft dan boze. Ik ben in ieder geval zeer tevreden.

mfolsche
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 aug 2011 14:03

Re: Klantenservice Hollands Nieuwe zeer slecht

Ongelezen bericht door mfolsche »

Ook wij ondervinden veel problemen met Hollandsnieuwe, kunnen soms een week niet bellen en geen sms'jes versturen, ondanks dat er genoeg tegoed is, aan het begin van de maand krijg de gewoon geen belminuten of sms, maar via incasso word er wel afgeschreven, veel sms'jes worden drie tot zeven maal naar dezelfde persoon verstuurd, wanneer je vraagt om een factuur krijg je deze niet, contact alleen maar via de mail en dan zullen ze alles oplossen maar er gebeurd gewoon maar niets, het regent klachten hier, en ook over het internet, gewoon schandalig, kunnen de telefoon bijna niet gebruiken, ons advies is om bij zoveel mogelijk instanties je klacht in te dienen, met zoveel mogelijk mensen, wij hebben het al gedaan bij "meldpunt telecomklachten, bij Radar, bij ConsuWijzer ( via de OPTA ) en ook bij Vodafone, gewoon 0900-0940 bellen en naar de klachtenlijn vragen, misschien dat wanneer er maar genoeg mensen klagen er eindelijk is iets gebeurd, wij willen van ons jaarabonnement af want wij krijgen absoluut niet waar we voor betalen, zou ook handig zijn als er een helpdesk kwam waar je gewoon naar toe kan bellen, aangetekend een brief verzenden kan ook niet want volgens het postkantoor klopt hun postbusnummer niet of is niet in gebruik, ook een klacht die je veel vaker hoort, hebben er erg veel spijt van, hadden van te voren beter moeten informeren. Vodafone moet zich schamen om dit aan mensen te willen verkopen, slechte reclame.

Tinka25
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 okt 2011 11:34

Re: Klantenservice Hollands Nieuwe zeer slecht

Ongelezen bericht door Tinka25 »

Ik heb ook een probleem met Hollandsnieuwe. Ik was eigenlijk behoorlijk enthousiast over deze aanbieder, tot enkele weken geleden.

Mijn telefoon is gestolen, waarop ik direct mijn simkaart heb laten blokkeren op mijn persoonlijke website van Hollandsnieuwe. Ook heb ik direct een nieuwe kaart aangevraagd, die ook -eerlijk is eerlijk- binnen 2 werkdagen binnenkwam.

Nu het probleem. Ik kan er niet mee bellen. Volgens de brief moet ik gebruik maken van de pincode 0000 en kan ik daarna direct gebruik maken van mijn nieuwe simkaart. In geen enkele telefoon vindt de simkaart echter bereik of het netwerk van Hollandsnieuwe. Ik ben nu al meer dan 2 weken aan het mailen naar de klantenservice en doe ook terugbelverzoeken, maar er volgt geen reactie behalve een automatische bevestiging. Enorm vervelend. Nu maar een aangetekende brief sturen met ingebrekestelling?

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Klantenservice Hollands Nieuwe zeer slecht

Ongelezen bericht door bprosman »

Wat ik nooit begrijp is dat we in onze tienerjaren ongeveer gestopt zijn met in Sinterklaas, de Kerstman en de paashaas te geloven maar dat ons via de reclame nog WEL wijsgemaakt kan worden dat "De hoogste service voor de laagste prijs" bestaat. Een goede helpdesk moet betaald worden. En die betaling komt uit de tarieven.

Grondslag
Berichten: 33
Lid geworden op: 26 sep 2011 16:10

Re: Klantenservice Hollands Nieuwe zeer slecht

Ongelezen bericht door Grondslag »

bprosman schreef:Wat ik nooit begrijp is dat we in onze tienerjaren ongeveer gestopt zijn met in Sinterklaas, de Kerstman en de paashaas te geloven maar dat ons via de reclame nog WEL wijsgemaakt kan worden dat "De hoogste service voor de laagste prijs" bestaat. Een goede helpdesk moet betaald worden. En die betaling komt uit de tarieven.
Lage prijs of niet, een overeenkomst dien je na te komen. hollandsnieuwe levert duidelijk niet wat het belooft te leveren. Een bereikbare klantenservice is dan wel het minste wat je als klant mag verwachten. Dat heet vanzelfsprekende kwaliteit. De prijs doet er helemaal niet toe.

Gebruiker10
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 okt 2011 08:01

Re: Klantenservice Hollands Nieuwe zeer slecht

Ongelezen bericht door Gebruiker10 »

Klantenservice HollandsNieuwe is niet bereikbaar. Na diverse meldingen via de email en verzoeken om teruggebeld te worden, krijg ik alleen een standaard bericht.

Aanleiding was het een probleem met de SMS authenticatie van Digid. Ik kon niet inloggen omdat ik geen SMS terug kreeg. Na contact met de helpdesk van Digid bleek dat het probleem bij de telefoonprovider lag.

Reactie van HollandsNieuwe kreeg ik gisteren per email:
Digid wordt niet door HollandsNieuwe ondersteund.

Mijn advies: begin er niet aan. De lage kosten wegen niet op tegen alle tekortkomingen!

Gesloten