LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KOKSMESSEN BP

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
robjeduc
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 jan 2011 21:12

KOKSMESSEN BP

Ongelezen bericht door robjeduc »

Er loopt een spaaractie voor koksmessen bij BP. In de folder staat apart vermeld dat je bij meer dan 20 liter tanken 2 zegels krijgt in plaats van één.
Ik tank met opzet meer dan 20 liter dan schiet het sparen een beetje op.
Zegt de BP-medewerker dat ik maar één zegel krijg met als reden: Opdracht van hogerhand.
Het is een op=op actie, dus nu spaar ik een keer zo langzaam met het risico dat ik straks te horen krijg: Sorry het is op.
Zet dan niet apart in je folder dat je extra snel kunt sparen op een bepaalde manier of is BP bang dat de actie te duur wordt?

Remster
Berichten: 535
Lid geworden op: 04 sep 2005 09:22

Re: KOKSMESSEN BP

Ongelezen bericht door Remster »

extra tanken = extra betalen.
als je echt een messenset nodig had, had je 'm al lang gehad, en dan een goeie.
sowieso niet doen dus.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: KOKSMESSEN BP

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Ik zal me eerder druk maken over het feit dat BP claimt "koksmessen" weg te geven bij benzine. Het zal er uit zien als een messenset, maar het zal bij lange na niet de kwaliteit van echte koksmessen hebben.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: KOKSMESSEN BP

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Vreemd, mijn man kreeg vandaag wel 2 zegels.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: KOKSMESSEN BP

Ongelezen bericht door Emmy75 »

DanaSmit schreef:Inderdaad wees verstandig een bespaar jezelf geld door bij een goedkoper tankstation te tanken en die besparing te gebruiken voor een goede messenset.
Eerlijk gezegd heb ik nog lang niet besloten of ik de messenset wil gaan aanschaffen of niet, vooralsnog bewaar ik de zegeltjes nog even voor het geval dan.
Nog goedkoper tanken is voor ons toch onmogelijk.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: KOKSMESSEN BP

Ongelezen bericht door dhc »

DanaSmit schreef:Inderdaad wees verstandig een bespaar jezelf geld door bij een goedkoper tankstation te tanken en die besparing te gebruiken voor een xxxxxDie gaan veel langer mee en heb je veel meer plezier van. Mijn prachtige Zwilling messenset komt van xxxxxx. Nu al vier jaar heel veel plezier van.
Bericht gemeld vanwege overtreding gedragsregels.

Ouwe aap
Berichten: 514
Lid geworden op: 04 jan 2009 00:13

Re: KOKSMESSEN BP

Ongelezen bericht door Ouwe aap »

Ik tank met opzet meer dan 20 liter
Had je 'm anders half gevuld ? Raar is dat, volgens mij tankt zo'n beetje iedereen gewoon tot hij vol is ?

Dit terzijde hoor, want je hebt gewoon gelijk.

mihoen
Berichten: 365
Lid geworden op: 25 mei 2010 12:35

Re: KOKSMESSEN BP

Ongelezen bericht door mihoen »

ik ga altijd met een grote boog heen om alles wat met die braakhekke te maken heeft. en voor een paar euro koop je bij de aldi een messenset.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: KOKSMESSEN BP

Ongelezen bericht door nevermind »

mihoen schreef:ik ga altijd met een grote boog heen om alles wat met die braakhekke te maken heeft. en voor een paar euro koop je bij de aldi een messenset.
Klopt, en deze kan je dan zeker twee keer gebruiken, voor je deze milieuvriendelijk gaat verwijderen. :wink:

Everlast01
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2011 14:32

Re: KOKSMESSEN BP

Ongelezen bericht door Everlast01 »

Volgens mij is het gewoon Chinese meuk. Ik kan uit betrouwbare bron vertellen dat tankstations die messen inkopen voor 3,50 euro per stuk (de duurste messen). Dus die winkelprijs van 35 euro is echt onzin.

Aan TS: Je hoort inderdaad 2 stickers te krijgen boven de 20 liter. Als ze dat niet geven breken ze de regels. Het staat ook gewoon in de folder. Dit zou ik als ik u was even melden bij het BP hoofdkantoor want dit is absoluut niet de bedoeling. Zij zullen direct actie ondernemen.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: KOKSMESSEN BP

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Everlast01 schreef:Volgens mij is het gewoon Chinese meuk. Ik kan uit betrouwbare bron vertellen dat tankstations die messen inkopen voor 3,50 euro per stuk (de duurste messen). Dus die winkelprijs van 35 euro is echt onzin.
Winkelprijs van 35 euro is an sich realitisch.
Je ziet wel vaker zaken met waarde van hooguit 1 euro voor een paar tientjes verkocht worden.

Het is net als 'adviesprijzen' - die voor zover ik heb kunnen ontdekken, geen enkele winkel ooit gebruikt, behalve om aan te geven hoeveel korting ze wel niet geven...

tufima
Berichten: 804
Lid geworden op: 27 okt 2009 11:53

Re: KOKSMESSEN BP

Ongelezen bericht door tufima »

De BP hoort inderdaad gewoon 2 zegeltjes te geven als je meer dan 20 liter tankt. Dat staat gewoon in de voorwaarden. Als een specifieke pomp hier niet aan meewerkt dan moet je dat melden bij het BP hoofdkantoor.

Bij de BP waar ik tank gebeurt dit gewoon netjes hoor!

Of tank je soms 2 keer direct achter elkaar 20 liter (zodat je 4 zegeltjes zou krijgen)? Ik kan me voorstellen dat ze je dan niet nogmaals 2 zegeltjes geven.


Ik heb inmiddels 5 boekjes vol, dus nog 3 boekjes te gaan voor de hele set ineens....

pascalcv
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 nov 2011 11:23

Re: KOKSMESSEN BP

Ongelezen bericht door pascalcv »

De messen zijn echt niet te vergelijken met koksmessen van de bekende merken.

Heb het mes uit de verpakking eerst moeten slijpen om het snijvlak enigszins goed te krijgen.

Dus als je echt serieus aan de slag wil met een echt koksmes zou ik verder zoeken.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: KOKSMESSEN BP

Ongelezen bericht door sephora30 »

Ook dure messen komen meestal vrij bot uit de fabriek en kan je beter eerst laten slijpen.

JanvdB
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 dec 2011 12:20

Re: KOKSMESSEN BP

Ongelezen bericht door JanvdB »

Ik zit dit zo eens te lezen en vindt het een beetje kinderachtig zoals sommigen reageren. Als er mensen zijn die deze aktie gewoon waarderen laat hun dan gewoon in hun waarde.
Je hoeft hier niet persee aan mee te doen hoor, het is gewoon vrijwillig.
Ik heb zelf ook zo'n set aangeschaft en voor de huis tuin en keuken gebruikers is het voldoende, er zullen altijd duurdere versies te koop zijn maar wat mankeert er aan deze dan ??
Dus mensen zit niet altijd zo te klagen of af te geven op iets wat voor jullie dan misschien een minder iets zal zijn.

kerstmannetje
Berichten: 18
Lid geworden op: 23 dec 2011 18:47

Re: KOKSMESSEN BP

Ongelezen bericht door kerstmannetje »

Dit bericht is verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.

MAXIEM

Re: KOKSMESSEN BP

Ongelezen bericht door MAXIEM »

JanvdB

Er zijn respondenten en er zijn respondenten. Vrienden zullen het nooit worden.

Nog een goed 2012 toegewenst.

Maxiem/ReadAC.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: KOKSMESSEN BP

Ongelezen bericht door bprosman »

Ook dure messen komen meestal vrij bot uit de fabriek en kan je beter eerst laten slijpen.
Ben ik toch niet met je eens. Voor kerst heb ik een messenset gekocht van Global en daar kan ik me recht uit de doos mee scheren.

Gesloten