LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen gratis boodschappen bij Jumbo als je vierde aan kassa

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Deskundige77
Berichten: 44
Lid geworden op: 19 apr 2009 08:19

Geen gratis boodschappen bij Jumbo als je vierde aan kassa

Ongelezen bericht door Deskundige77 »

Zojuist wou ik een bosje bloemen kopen bij de Jumbo in Roermond. Bij de kassa aan de servicebalie wou ik afrekenen. Bij het afrekenen kwam ik tot de conclusie dat ik de vijfde in de rij was, dus ik dacht: gratis zoals in de reclame. Medewerker R. Aan de balie riep de manager, zij ging de beelden bekijken op de camera.... Ik had gelijk, wat nu?!!
Haar antwoord: de actie geld niet aan de servicebaliekassa. Ik vroeg waar dat stond, want zowel op de reclames als op de borden in de winkel stond dat nergens. De servicebalie is toch ook een kassa? Ik moet daar toch afrekenen?
Mevrouw S. Kwam met de algemene voorwaarden. Conclusie: ik had pech! Tevens werd ik verzocht om te gaan. Ik liep naar buiten en deelde mijn verhaal met iemand anders. Mevrouw S. Werd boos en begon mij te duwen. Ik ben weg gelopenben heb aangifte tegen deze mevrouw gedaan!!!

Hallo Jumbo, dit is misleiding en schandalig!!!!

witte angora
Berichten: 30744
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Geen gratis boodschappen bij Jumbo als je vierde aan kassa

Ongelezen bericht door witte angora »

Jumbo, een olifant in de porseleinkast van consumentenzaken... :mrgreen: :lol:

amelissen
Berichten: 162
Lid geworden op: 08 sep 2009 09:55

Re: Geen gratis boodschappen bij Jumbo als je vierde aan kassa

Ongelezen bericht door amelissen »

Heb je de bloemen nog gekocht?
Want ik had ze teruggegeven en mijn geld terugge-eist.

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: Geen gratis boodschappen bij Jumbo als je vierde aan kassa

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Je wordt toch niet zomaar verzocht om de winkel te verlaten?
Flink kwaad geweest natuurlijk? Stampij lopen schoppen, omdat je vond dat je in je recht stond?


juney
Berichten: 23
Lid geworden op: 04 jun 2011 10:07

Re: Geen gratis boodschappen bij Jumbo als je vierde aan kassa

Ongelezen bericht door juney »

Ik heb ook al eens iets dergelijks meegemaakt, ik was netjes vierde wachtende in de rij bij twee kassa's en toen ik dit melde werd mij gewoon voorgelogen dat dit alleen gelde als er vier wachtende met winkelwagen voor mij zouden zijn, er werd ook op het bordje met de winkelwagens gewezen.

naderhand contact opgenomen met de klantenservice van Jumbo waarbij ik in het gelijk werd gesteld, maar dat het nu te laat was om de boodschappen nog gratis terug te geven, aangezien dit niet meer te controleren was. kreeg nog een bloemetje aangeboden, maar ik ben niet meer naar de Jumbo terug gegaan, ik rijdt wel 5 min verder waar ik niet wordt voorgelogen.

maar ze proberen er wel vaker onderuit te komen.

Gesloten