LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Actie MUPPET Poppen Albert Hein

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Actie MUPPET Poppen Albert Hein

Ongelezen bericht door nevermind »

Heb ik al geschreven, dat het een zeurforum is? :lol:

Ouwe aap
Berichten: 514
Lid geworden op: 04 jan 2009 00:13

Re: Actie MUPPET Poppen Albert Hein

Ongelezen bericht door Ouwe aap »

Mee eens, maar het is niet ok. Ook niet om mensen in de **** te nemen die dit hier serieus melden.

Ouwe aap
Berichten: 514
Lid geworden op: 04 jan 2009 00:13

Re: Actie MUPPET Poppen Albert Hein

Ongelezen bericht door Ouwe aap »

Dat bedoel ik dus

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Actie MUPPET Poppen Albert Hein

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Ouwe aap schreef:Mee eens, maar het is niet ok. Ook niet om mensen in de **** te nemen die dit hier serieus melden.
Mensen in de <piep> nemen gaat mogelijk wat ver, desalniettemin mag ik ook vinden dat het geen drama is en er veel ergere dingen zijn. Als dit het grootste probleem van iemand is, mag deze zich gelukkig prijzen.

De kids die zijn inmiddels al lang aan het zeuren wanneer ze nu naar de efteling kunnen, omdat er weer voor korting gespaard kan worden. We kunnen er bijna op wachten. Over een paar maanden wordt er geklaagd dat mensen met de volle spaarkaarten bij de kassa van de efteling stonden en ze de korting niet kregen.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Actie MUPPET Poppen Albert Hein

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Volgens mij moet je die kaart inleveren bij de AH Emmy en dan
krijg je daar met bijbetaling je efteling kaartje.....toch ?

Ouwe aap
Berichten: 514
Lid geworden op: 04 jan 2009 00:13

Re: Actie MUPPET Poppen Albert Hein

Ongelezen bericht door Ouwe aap »

Laat maar, ik ben geen Don dinges :lol:

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Actie MUPPET Poppen Albert Hein

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Chocomelk schreef:Volgens mij moet je die kaart inleveren bij de AH Emmy en dan
krijg je daar met bijbetaling je efteling kaartje.....toch ?
Ja dat klopt, spaarkaart inleveren + toegangskaart met korting kopen in de winkel van de appie. Maar daarvoor moeten mensen dan wel even de actievoorwaarden lezen. :mrgreen:

Het is wel al gebeurd dat mensen die niet lezen en met teleurgestelde kids afdruipen aan de kassa van de efteling met de volle spaarkaart of overstag gaan en het volle pond betalen. Die klachten ben ik al tegengekomen op internet en heb het zelf een aantal jaren geleden al eens gezien bij de kassa van de efteling.

Ik ving toevallig zo'n discussie een keer op van een gezin op een zaterdag (dacht ik) die blijkbaar nogal een stuk hadden gereden naar de efteling. Op een gegeven moment zei ik zoiets als sorry dat ik me ermee bemoei maar u kunt ook naar de plaatselijke AH gaan en daar een set toegangskaarten proberen te kopen en dan terugkomen. Ik weet alleen niet waar die zit. Dat gingen ze proberen en later kwam ik ze toevallig weer tegen in het park. Het was gelukt en ze bedankten me voor het idee.

witte angora
Berichten: 30788
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Actie MUPPET Poppen Albert Hein

Ongelezen bericht door witte angora »

Emmy75 schreef:Als dit het grootste probleem van iemand is, mag deze zich gelukkig prijzen.
Eeeh ja... :(

Gesloten