LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jumbo gratis boodschappen (4de in de rij)

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
zonaanbidder
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mar 2012 09:11

Jumbo gratis boodschappen (4de in de rij)

Ongelezen bericht door zonaanbidder »

Vanmorgen ging ik wat boodschappen halen bij de Jumbo in Oost-Souburg (Gemeente Vlissingen). Toen ik met mijn boodschappen bij de kassa kwam, was ik de vierde in de rij. Meteen ging er een extra kassa open, en daar mochten we naar toe. De kassiere vertelde me dat ik de vierde wachtende was in de rij, en dat ik de boodschappen gratis mee kreeg. Ik heb al met al niet langer dan 10 seconde staan wachten als 4de in de rij. Bij de Jumbo in Oost-Souburg houden ze zich wel degelijk aan de actie. Geweldige service!

Bedankt Jumbo.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Jumbo gratis boodschappen (4de in de rij)

Ongelezen bericht door nevermind »

Hier is een topic over gratis boodschappen bij de Jumbo.
Hoeveel mensen hebben van het gratis al genoten?

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 4&t=106020

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Jumbo gratis boodschappen (4de in de rij)

Ongelezen bericht door ciske »

nevermind schreef:Hier is een topic over gratis boodschappen bij de Jumbo.
Hoeveel mensen hebben van het gratis al genoten?

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 4&t=106020
:lol: :lol: dat mensen dat toch geloven, je ziet het op tv toch ook dat er een kassa open gaat :lol:

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Jumbo gratis boodschappen (4de in de rij)

Ongelezen bericht door nevermind »

ciske schreef:
nevermind schreef:Hier is een topic over gratis boodschappen bij de Jumbo.
Hoeveel mensen hebben van het gratis al genoten?

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 4&t=106020
:lol: :lol: dat mensen dat toch geloven, je ziet het op tv toch ook dat er een kassa open gaat :lol:
Ook hier geldt weer, GRATIS bestaat niet!

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Jumbo gratis boodschappen (4de in de rij)

Ongelezen bericht door Chocomelk »

@ chmeerman, wat wilde je afrekenen een pakje boter
en een ons vleeswaren ?

harley68
Berichten: 263
Lid geworden op: 16 dec 2010 12:56

Re: Jumbo gratis boodschappen (4de in de rij)

Ongelezen bericht door harley68 »

Het is natuurlijk heel slim bedacht want een betere reclame is er niet. En zo wordt in elk filiaal elke week een karretje weggegeven. Kost niets, effect is groot. Wordt aangestuurd vanuit het hoofdkantoor. Dus niets toeval, maar marketing.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Jumbo gratis boodschappen (4de in de rij)

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Jumbo zegt ook dat als je ergens anders een artikel goedkoper krijgt dat je het gratis mee krijgt.......hahaha dat feestje gaat niet altijd op.
Want ze meten met een bepaald aantal kilometers....hier zit bijvoorbeeld een Nettorama die zeer zeker artikelen heeft die goedkoper zijn dan Jumbo maar dat geld dan weer niet.

gtp
Berichten: 596
Lid geworden op: 16 mar 2009 11:02

Re: Jumbo gratis boodschappen (4de in de rij)

Ongelezen bericht door gtp »

Ook een aldi, Lidl, dirk,e.d. tellen niet mee want dit zijn prijs vechters ( discount) de regel is prijzen van gelijkwaarigen supermarkten en ze moeten in dezelfde omgeving staan.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Jumbo gratis boodschappen (4de in de rij)

Ongelezen bericht door Chocomelk »

gtp schreef:Ook een aldi, Lidl, dirk,e.d. tellen niet mee want dit zijn prijs vechters ( discount) de regel is prijzen van gelijkwaarigen supermarkten en ze moeten in dezelfde omgeving staan.
Alid, lidl heeft geen produkten die de Jumbo heeft.

mje
Berichten: 178
Lid geworden op: 21 jul 2010 21:37

Re: Jumbo gratis boodschappen (4de in de rij)

Ongelezen bericht door mje »

Maar Jumbo heeft geen produkten die Aldi en Lidl wel hebben of niet ? :lol:

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Jumbo gratis boodschappen (4de in de rij)

Ongelezen bericht door nevermind »

Chocomelk schreef:
gtp schreef:Ook een aldi, Lidl, dirk,e.d. tellen niet mee want dit zijn prijs vechters ( discount) de regel is prijzen van gelijkwaarigen supermarkten en ze moeten in dezelfde omgeving staan.
Alid, lidl heeft geen produkten die de Jumbo heeft.

Ook hier komt verandering in, want de Aldi gaat ook merkartikelen in hun assortiment opnemen.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Jumbo gratis boodschappen (4de in de rij)

Ongelezen bericht door Chocomelk »

nevermind schreef: Ook hier komt verandering in, want de Aldi gaat ook merkartikelen in hun assortiment opnemen.
Per waneer ?
De Lidl in Duitsland verkoop oa ook merkartikelen, hier niet.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Jumbo gratis boodschappen (4de in de rij)

Ongelezen bericht door Emmy75 »

gtp schreef:Ook een aldi, Lidl, dirk,e.d. tellen niet mee want dit zijn prijs vechters ( discount) de regel is prijzen van gelijkwaarigen supermarkten en ze moeten in dezelfde omgeving staan.
Choco had het over een nettorama en die verkopen ook merkartikelen. De Jumbo zet in de spelregels "elders" binnen de vestigingsplaats. "elders" kan overal in de vestigingsplaats zijn en er zijn geen winkels uitgesloten.

Wel mag het niet om een reclame of actie gaan e.d. maar elders is elders en zou zelfs de aldi meetellen als deze dezelfde (identieke) producten zou verkopen.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Jumbo gratis boodschappen (4de in de rij)

Ongelezen bericht door Chocomelk »

De nettorama zit zo ongeveer een kilometer hier van de Jumbo
af, ja in dezelfde stad.
En nee het geld niet als er bij de Nettorama wat goedkoper is dan
de Jumbo want die zitten niet in hun bereik noemen ze dat.....maar
wel stunten : ziet u ergens anders een artikel goedkoper dan krijg u hier het artikel gratis mee + de prijs zal aangepast worden.

Nettorama verkoopt dus wel merkartikelen voor de mensen die het niet
weten.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Jumbo gratis boodschappen (4de in de rij)

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

chmeerman schreef:Vanmorgen ging ik wat boodschappen halen bij de Jumbo in Oost-Souburg (Gemeente Vlissingen). Toen ik met mijn boodschappen bij de kassa kwam, was ik de vierde in de rij. Meteen ging er een extra kassa open, en daar mochten we naar toe. De kassiere vertelde me dat ik de vierde wachtende was in de rij, en dat ik de boodschappen gratis mee kreeg. Ik heb al met al niet langer dan 10 seconde staan wachten als 4de in de rij. Bij de Jumbo in Oost-Souburg houden ze zich wel degelijk aan de actie. Geweldige service!

Bedankt Jumbo.
Helaas is het in de Jumbo van Den Bosch wel anders. Daar zijn de rijen op zaterdagmiddag veel langer dan 4 ( meestal 6 of 7) , en niet alle kassa's open.

Gratis boodschappen zitten er niet in .
"Nee hoor meneer we doen zometeen wel een extra kassa open", Kassa bij, Svp kassa bij wordt en dan omgeroepen ,maar daar blijft het voorlopig bij, omdat er gewoon geen personeel is. Voor mij is Jumbo geen slechte supermarkt, maar wel eentje die zijn 7 regels echt niet nakomt

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Jumbo gratis boodschappen (4de in de rij)

Ongelezen bericht door Emmy75 »

@choco,

De hele lijst met voorwaarden is:
- Vindt u een product dat op het moment van uw melding elders binnen de vestigingsplaats blijvend goedkoper wordt aangeboden? Dan krijgt u het product gratis.
- U dient een kassabon te laten zien.
- Het gaat om exact hetzelfde product (o.a. merk, verpakking, inhoud, smaak).
- De garantie geldt niet voor reclames of andere tijdelijke prijsverlagingen elders.
- U krijgt maximaal één exemplaar van het product gratis. Alcoholische dranken, tabak, geneesmiddelen en zuigelingenvoeding 0-6 maanden worden niet gratis meegegeven. Indien u deze producten toch elders goedkoper vindt, krijgt u als dank voor de melding een bloemetje gratis.
- Product gratis ontvangen? Dan kunt u niet direct nogmaals het product gratis verkrijgen, ook niet in een andere Jumbo winkel.
- De laagsteprijsgarantie geldt voor alle supermarkten, drogisterijen en slijterijen in dezelfde vestigingsplaats als de Jumbo waarmee vergeleken wordt. Andersoortige winkels, zoals weekmarkten, zelfbedieningsgroothandels, bouwmarkten en winkels waar restpartijen worden opgeruimd, zijn nadrukkelijk uitgesloten.
- Als ‘vestigingsplaats’ geldt de bebouwde kom waarbinnen de Jumbo winkel is gelegen. De bebouwde kom wordt aangegeven middels blauwe borden met daarop een plaatsnaam en is dus niet altijd hetzelfde als ‘gemeente’.
- De medewerker van Jumbo behoudt het recht de prijsmelding eerst te controleren alvorens over te gaan tot vergoeden en/of prijsaanpassing.
als hieraan voldaan is, heeft u wel een terechte klacht in mijn optiek.

Er zijn dus nogal wat regels nodig voor deze laagste prijsgarantie (dat geldt ook voor die andere dingetjes). Dat er zoveel regels nodig zijn, geeft toch eigenlijk al aan dat ze het vooral niet willen laten slagen als een klant hier een beroep op doet. Maarja klanten die hier een beroep op doen willen ze eigenlijk toch niet, want ja die gaan ook elders boodschappen doen. Ze hebben liever klanten die alles bij de jumbo koopt. Erg slecht, dat ze toch niet zo moeilijk doen over 1 gratis artikel. De ontevredenheid die een afwijzing met zich meebrengt staat in geen verhouding tot de waarde van het product. Maar dat begrijpen ze daar niet.

Het is gewoon een wassen neus van de Jumbo. Klachten genoeg dat ze zich hier vaak niet aan houden of onderuit proberen de glijden. Ik hoef bij voorbaat al niet naar zo'n flutwinkel. Ze mogen dit soort acties lekker houden ik ga wel elders naar toe. Ze kunnen opvliegen met hun regeltjes en gezever.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Jumbo gratis boodschappen (4de in de rij)

Ongelezen bericht door nevermind »

Ik denk dat chocomelk met dit bericht goed gegokt heeft, want TS is niet meer aanwezig, of is de boodschappen nog aan uitpakken. :lol:
Chocomelk schreef:@ chmeerman, wat wilde je afrekenen een pakje boter
en een ons vleeswaren ?

Het is gewoon een wassen neus van de Jumbo. Klachten genoeg dat ze zich hier vaak niet aan houden of onderuit proberen de glijden. Ik hoef bij voorbaat al niet naar zo'n flutwinkel. Ze mogen dit soort acties lekker houden ik ga wel elders naar toe. Ze kunnen opvliegen met hun regeltjes en gezever
Ikzelf kom wel eens bij de Jumbo, en kan niet klagen, maar dit soort acties heb je gelijk, zijn voor mij echt geen redenen om daar te kopen.
Mijn regeltje is, koop alleen in de winkel wat in de aanbieding is, en laat de rest staan, dan ben je goed bezig.
Laat je niet verleiden met al deze gratis onzin.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Jumbo gratis boodschappen (4de in de rij)

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Ik hoorde dat laatst van een bekende die een artikel had gekocht bij de Nettorama en dat goedkoper was als bij de Jumbo en die had er melding van gemaakt, maar tig excuses dus om eronder uit te komen.

Ik weet echt amper prijzen uit mijn hoofd en voordat ik het weet is het ondertussen alweer veranderd. :wink:

Ikzelf vind Jumbo een fijne winkel om boodschappen te doen.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Jumbo gratis boodschappen (4de in de rij)

Ongelezen bericht door Emmy75 »

nevermind schreef:Ikzelf kom wel eens bij de Jumbo, en kan niet klagen, maar dit soort acties heb je gelijk, zijn voor mij echt geen redenen om daar te kopen.
Mijn regeltje is, koop alleen in de winkel wat in de aanbieding is, en laat de rest staan, dan ben je goed bezig.
Laat je niet verleiden met al deze gratis onzin.
Precies.

MAXIEM

Re: Jumbo gratis boodschappen (4de in de rij)

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@@@

Ik heb al diverse keren gebruik kunnen maken van de laagste-prijs-garantie: appie happie was dan goedkoper dan het winkeltje van Colette (met haar 4 kinderen). Ook viel ik al 2 keer in de prijzen bij de 4de-in-de-rij. Geen gezeur over er-gaat-er zo-een-open, maar gewoon de boodschappen gratis mee!, en zo hoort het ook.

Maxiem.

Gesloten