LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] uw huis veilig.nl

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door puma73 »

jerwarm schreef:en ik zit hier niet om mensen "af te zeuren" of te beschuldigen.

het is allemaal ter kennisgeving; of/hoe/wat/wanneer u er wat mee doet is uw eigen beslissing.
ik hoef hier niets te verkopen dan alleen de waarheid.


die is in ieder geval gratis. ;)
Mijn advies was ook gratis, in een woonwijk waar ik woon is een alarmsysteem compleet overbodig. Als er al ergens werd ingebroken was het meestal de fout van de bewoner zelf en was het geen inbraak, maar insluiping.

Goed hang en sluitwerk, doe daar nog een snufje sociale controle bij, dan is een alarmsysteem compleet overbodig.

Dus jerwarm zit gewoon een beetje voor eigen parochie te preken en is in principe geen haar beter dan de colporteurs van UHV.

jerwarm
Berichten: 620
Lid geworden op: 03 jun 2014 19:26

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door jerwarm »

puma73 schreef:
jerwarm schreef:en ik zit hier niet om mensen "af te zeuren" of te beschuldigen.

het is allemaal ter kennisgeving; of/hoe/wat/wanneer u er wat mee doet is uw eigen beslissing.
ik hoef hier niets te verkopen dan alleen de waarheid.


die is in ieder geval gratis. ;)
Mijn advies was ook gratis, in een woonwijk waar ik woon is een alarmsysteem compleet overbodig. Als er al ergens werd ingebroken was het meestal de fout van de bewoner zelf en was het geen inbraak, maar insluiping.

Goed hang en sluitwerk, doe daar nog een snufje sociale controle bij, dan is een alarmsysteem compleet overbodig.

Dus jerwarm zit gewoon een beetje voor eigen parochie te preken en is in principe geen haar beter dan de colporteurs van UHV.

natuurlijk man, ik werk er ook!! Dat was je nog vergeten erbij te vermelden.
weet je hoeveel er van jou soort zijn die zo redeneren??

genoeg.
en daarom heb ik handenvol werk. Een kozijn raam is in max 10 min open met het beste hang en sluitwerk.
gelukkig weet jij het allemaal veel beter met je 4000 nog wat berichten. :)

mag ik ff lachen?
heb je weleens iemand gesproken die het voor zijn werk deed > inbreker, maar het rechte pad op is gegaan?
heb je weleens een video gezien waarbij een heel huis in 2 min leeg is gehaald voor max waarde, in een drukke woonwijk?
dat de inbreker in 30 sec max binnen is, en dan hebben we het over de georganiseerde inbrekers die hun vak verstaan.

maar slaap lekker verder. ;) Als ik al voor "eigen parochie" zou preken dan zette ik er wel namen en links bij.

jerwarm
Berichten: 620
Lid geworden op: 03 jun 2014 19:26

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door jerwarm »

Ik verlaat dit topic maar, zoveel stompzinnigheid... Heeft geen zin om op in te gaan, mensen wat te leren/ laten inzien. We leven niet meer 30 jaar geleden helaas waar je gewoon de voordeur van het slot kon laten, die tijd is over.

Mensen komen thuis van vakantie; totale huis leeggehaald, hadden geen electronische beveiliging. Hun dachten ook dat het nooit zou gebeuren. Ik heb van mensen vernomen dat er 3 weken in afwezigheid in huis is geleefd en de vrieskist leeggegeten en in hun bed geslapen :(

tja. Succes mensen. ;)

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door puma73 »

jerwarm schreef:Ik verlaat dit topic maar, zoveel stompzinnigheid... Heeft geen zin om op in te gaan, mensen wat te leren/ laten inzien. We leven niet meer 30 jaar geleden helaas waar je gewoon de voordeur van het slot kon laten, die tijd is over.

Mensen komen thuis van vakantie; totale huis leeggehaald, hadden geen electronische beveiliging. Hun dachten ook dat het nooit zou gebeuren. Ik heb van mensen vernomen dat er 3 weken in afwezigheid in huis is geleefd en de vrieskist leeggegeten en in hun bed geslapen :(

tja. Succes mensen. ;)
Ach het is gewoon heel simpel, gewoon deugdelijk hang en sluitwerk doet heel veel, maar sommige mensen willen schrik aanjagen met horrorverhalen en de simpele waarheid verdoezelen met dure onzinpraatjes.

Als inbrekers meer dan 30 seconden werk hebben om binnen te komen in een woning in een gewone woonwijk niet interessant. ze moeten lawaai gaan maken om binnen te komen en lawaai trekt aandacht.

Dus ga onzinpraatjes houden met UHV en niet op dit forum.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door puma73 »

Als je gewoon goed hang en sluitwerk hebt hoef je geen dure alarminstallatie met allerlei toeters en bellen te hebben.

De meeste inbraken in gewone woonwijken zijn, als je naar de oorzaak kijkt gewoon de schuld van de bewoners, raampje op kiepstand, even snel weglopen naar de buurvrouw en de deur niet op slot.

Sommige mensen blazen de inbraken in woonwijken gigantisch op en spelen in op de eventuele angstgevoelens van bewoners en proberen mensen dingen aan te smeren die ze helemaal niet nodig hebben.

Ik ben niet de enige die hier van overtuigd is en dit schrijft.

Kado
Berichten: 48
Lid geworden op: 26 feb 2014 20:15

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Kado »

"Uw Huis Veilig streeft naar een veilige woonomgeving voor u en uw gezin."

Mooie one-liner, maar deze staat ver van de reputatie en handelswijze van UHV. Op de server Van UHV draait Spyproducten.nl. Hier verkopt UHV allerlei bedenkelijke producten voor het boevengilde. Aan de disclaimer te zien is deze site onderdeel van UHV. Copyright, alle rechten voorbehouden uw huis veilig.nl

Voorbeeld:
Sperma Detectie Kits.
Handig om te controleren of uw kind al seksueel actief is!
Zo schrijft UHV..

Het gebruik van deze producten is Illegaal. Dat weet UHV maar met een disclaimer kleurt UHV als altijd netjes binnen de randjes van de wet.

Uw Huis Veilig
Berichten: 70
Lid geworden op: 15 mar 2012 14:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Uw Huis Veilig »

Beste Kado,

dankzij uw scherpe blik hebben wij deze website eigenaar kunnen aanschrijven.
UwHuisVeilig heeft geen enkele betrokkenheid bij dergelijke sites.
"Uw Huis Veilig streeft naar een veilige woonomgeving voor u en uw gezin." Dit is en blijft ons streven.
Wij gaan ervan uit dat de betreffende website direct zal worden aangepast of zal worden verwijderd.

Met vriendelijke groet,

UwHuisVeilig

joostdg
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 dec 2014 18:17

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door joostdg »

Wie is er bekent met de valse voorwendselen van uwhuisveilig?

uwhuisveilig heeft ons ook opgelicht met een (gratis) beveiligingssysteem van wel 2200,-!
Wat een gouden kans dachten wij!
Het systeem kost nog geen 600,- zelfs bij Bol.com is deze te bestellen.
Dan komen ze nog met de extra opties welke je meteen moet kiezen als de vertegenwoordiger van (Securitas) uwhuisveilig in een jasje gehezen van Securitas wel te verstaan bij je aan tafel zit met een prijslijst welke echter bijna 3x de daadwerkelijke prijs is van het product!
Wij en u blijkbaar ook gaan dus dik betalen voor het (gratis beveiligingssysteem.

Naar mijn mening de reinste oplichting en begrijp dan ook niet dat een landelijk erkend goed bedrijf Securitas dit goed kan keuren.

Ik ga iig mijn geld terug halen graag hoor ik mede gedupeerden.

Kado
Berichten: 48
Lid geworden op: 26 feb 2014 20:15

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Kado »

Beste Joostgd,

Balen zeg.. Kan je nog beroep doen op de 14 dagen bedenk termijn? 2200, daar zit nog niet de jaarlijks verhoging van het abonnement, onderhouds contract, voorrijkosten en mogelijke aanpassingen aan je meterkast in denk ik. Wellicht kan je je aansluiten bij de rechtzaak. Kijk eens op http://kersengaardevoorburg.nl/category/uwhuisveilig/

Kado
Berichten: 48
Lid geworden op: 26 feb 2014 20:15

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Kado »

Uw Huis Veilig schreef:Beste Kado,

dankzij uw scherpe blik hebben wij deze website eigenaar kunnen aanschrijven.
UwHuisVeilig heeft geen enkele betrokkenheid bij dergelijke sites.
"Uw Huis Veilig streeft naar een veilige woonomgeving voor u en uw gezin." Dit is en blijft ons streven.
Wij gaan ervan uit dat de betreffende website direct zal worden aangepast of zal worden verwijderd.

Met vriendelijke groet,

UwHuisVeilig

UwHuisVeilig.nl en Spyproducten.nl zijn beide onderdeel van Melten & van Nahuys B.V. Beide bedrijven delen dezelfde directie. Hoe moet ik me zo'n aanschrijving dan voorstellen? Een directeur die zichzelf een brief stuurt en daarin betoogd dat het controleren kinderen op sperma resten onethisch is?

De relatie tussen de twee sites ontkennen is naast dom - iedereen kan het online valideren - ook een herbevestiging van de reputatie van UwHuisVeilig. Legt U de veiligheid van uw gezin in handen van dit bedrijf ??

joostdg
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 dec 2014 18:17

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door joostdg »

Kado schreef:Beste Joostgd,

Balen zeg.. Kan je nog beroep doen op de 14 dagen bedenk termijn? 2200, daar zit nog niet de jaarlijks verhoging van het abonnement, onderhouds contract, voorrijkosten en mogelijke aanpassingen aan je meterkast in denk ik. Wellicht kan je je aansluiten bij de rechtzaak. Kijk eens op http://kersengaardevoorburg.nl/category/uwhuisveilig/
Beste Kado,

bedankt voor je reactie.

Onlangs zijn we bezig met een grootschalig onderzoek en hebben we de adviseurs gesproken die aan de deur komen van uw huis veilig.
Wat blijkt dat deze wel zeker een bepaald verhaal moeten vertellen aan de mensen onder valse voorwendselen.
Ze zeggen hier ook niet bewust van te zijn en ze hiermee te hebben geconfronteerd werd en gezegt" maar tegen ons wordt er idd gezegd dat we moeten vertellen dat het systeem wat u krijgt een waarde heeft van ruim 1700,- ex. installatie kosten dus wij weten niet beter dat u dat ook werkelijk krijgt".
Ook de prijzen die gehanteerd worden voor de opties en de daadwerkelijke prijs die bijna 3x minder is werk geschokt op gereageerd.

wordt vervolgd!

joostdg
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 dec 2014 18:17

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door joostdg »

?

Dali2014
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 mei 2014 14:16

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Dali2014 »

Domeinnaam
spyproducten.nl



Status
actief

Houder
Melten & van Nahuys adviesgroep



Administratieve contactpersoon
[email protected]



Registrar
Web-Oke.nl
Prisma 100
3364DJ SLIEDRECHT
Nederland



Technische contactpersonen
[email protected]



DNSSEC
nee



Domeinnaamservers
ns1.webawere.nl




ns2.webawere.nl

Kado
Berichten: 48
Lid geworden op: 26 feb 2014 20:15

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Kado »

Juist Dali2014, Ontkennen is het domste wat je kunt doen. Zeker als de kaarten er zo voorliggen. Als je geschoren wordt moet je stil zitten. Maar goed, ik ben hier niet om advies te geven.

Uw Huis Veilig heeft het belastend materiaal van de site gehaald. Transparantie en bewustwording rondom het handelen van deze organisatie is de sleutel tot het minimaliseren van het aantal gedupeerden. Wat Uw Huis Veilig u wil onthouden, geeft inzicht in de drijfsfeer en handelen van haar medewerkers. Om transparantie reden is hier een link naar het verwijderde materiaal.

http://www.screenshots.com/spyproducten.nl/2012-11-13
http://www.screenshots.com/spyproducten.nl/2012-11-13

Kado
Berichten: 48
Lid geworden op: 26 feb 2014 20:15

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Kado »

Allen de beste wensen.

Even een vraag, kan iemand het meldkamer abonnements tarief voor 2015 delen?
Dan kan ik de 5 jaars Total Cost of Ownership voor het UHV product updaten..

Voor 2013 was het 41,95
Voor 2014 was her 44,95
Voor 2015 ?????

Namens alle belanghebbende, alvast bedankt.

willowpje
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 apr 2013 16:14

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door willowpje »

Helaas, ik heb deze keer niet afgewacht om te horen hoeveel het zou kosten. Ze hadden wel weer het lef om terug te komen, ze lachten me ook uit toen ik zei dat ik hier niet aan begin.

MiesjeAlk
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jan 2015 09:42

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door MiesjeAlk »

Dit is de enige reactie die krijg op mijn verzoek tot ontbinding 1 dag ná het ondertekenen. En dan is het nog niet eens een geschreven/getypte reactie.

Onderwerp: Not read: Ontbinden van een koop aan huis of koop tijdens verkoopdemonstratie

Uw ongelezen bericht

Aan: Info
Onderwerp: Ontbinden van een koop aan huis of koop tijdens verkoopdemonstratie
Verzonden: woensdag 28 januari 2015 14:34:06 (UTC+01:00) Amsterdam, Berlijn, Bern, Rome, Stockholm, Wenen

is verwijderd op donderdag 29 januari 2015 09:06:40 (UTC+01:00) Amsterdam, Berlijn, Bern, Rome, Stockholm, Wenen.

Kado
Berichten: 48
Lid geworden op: 26 feb 2014 20:15

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Kado »

hoi Meisjealk,

Herkenbaar verhaal. Als het goed is heeft UHV je een formulier voor ontbinding overhandigd. Zo niet wordt je opzegtermijn automatisch opgerekt 6 maanden. Als je het formulier aangetekend verstuurd heb zit je goed.

Ik ben benieuwd naar de nieuwe kosten voor het meldkamer abonnement in 2015. Wat stond er in je contract?

Gr Kado

MiesjeAlk
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jan 2015 09:42

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door MiesjeAlk »

Formulier ontbinding is mij niet aangeboden.
Ik had de annulering verstuurd naar twee e-mail adressen. [email protected] en [email protected]. Wanneer ik de leesbevestiging ongelezen verwijderd terug gestuurd kreeg heb ik meteen mijn vriendin laten bellen gezien ik weinig tijd had op m'n werk om zelf te bellen. Ze meldden dat de annulering van de opdracht in goede orde was ontvangen en dat ik de volgende ochtend automatisch de bevestiging zou ontvangen van de annulering. Tevens vonden ze het vreemd dat ik berichten heb ontvangen dat mijn annulering ongelezen is verwijderd.

De volgende ochtend echter had ik de bevestiging niet ontvangen dat de opdracht is geannuleerd. Ik heb meteen weer laten bellen, ondertussen wel alvast een brief opgesteld voor het geval ik het aangetekend moest opsturen. Ze legde mijn vriendin uit dat de bevestiging wel degelijk is verstuurd, en spraken af om mijn vriendin een kopie hiervan naar haar e-mail te sturen. Zij kreeg 'm wel binnen, dus mogelijk hadden ze mijn e-mailadres verkeerd staan in het systeem. Scheelde mij in ieder geval weer kosten voor aangetekend een brief te sturen.

Ik had gekozen voor de optie 5 jaar, waarbij ik eenmalig 328 euro installatie/aanmeld kosten zou moeten betalen na het plaatsen van het alarmsysteem. Verder zou maand tarief 38,95 zijn voor de bijbehorende dienstverlening. Hiermee kom je uit op een totaal van 2665 euro na die 5 jaar. Ik schok hier wel van toen ik het narekende de volgende dag en zag dat het veel goedkoper kan. Alles bij elkaar en de negatieve ervaringen deed mij doen besluiten het direct te ontbinden de volgende dag na ondertekening. Voor alle zekerheid houd ik me rekening in de gaten dat er echt niets wordt afgeschreven.

Nu nog op zoek naar een passend alternatief ;-)

MiesjeAlk
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jan 2015 09:42

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door MiesjeAlk »

In ieder geval bij de laatste optie, waarbij je maar eenmalig 99 euro installatie/aanmeld kosten na het plaatsen van het alarmsysteem betaal je 5 jaar lang 44,95.

Gesloten