LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met Lemon Power Patch

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
koosvanderkemp
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 mei 2014 06:51

Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door koosvanderkemp »

Lemon Patch is, naar eigen zeggen, een afslankmiddel. Het belooft een proefpakket, waarbij je alleen (hoge) verzendkosten betaalt. Na bestelling van het proefpakket bleek dat je er dan automatisch hele dure vervolgpakketten bij krijgt. Je kunt deze binnen 14 dagen annuleren, maar dan moet je ook het proefpakket terugsturen. Ze hebben geen antwoordnummer, dus dat betekent dubbele verzendkosten. Reactie Lemon Patch op mijn mailtje:

Geachte mevrouw van der Kemp,

Indien u het pakketje niet retour stuurt, worden de totale pakketkosten in rekening gebracht.
Uw abonnement wordt dan ook niet stopgezet.

Wij verzoeken uw pakketje retour te zenden.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice
Lemon Power Patch


Het is mij niet om de kosten te doen, maar wel om de misdaadachtige manier om mensen geld afhandig te maken. Hebben anderen hier ervaring mee en is het iemand gelukt om hier iets aan te doen?
Laatst gewijzigd door Radar op 20 aug 2014 13:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast, dubbele onderwerpen samengevoegd

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door sjohie »

Dit soort praktijken steekt al jaren de kop op, en elke keer hebben de mensen de grootst mogelijke ellende om er van af te komen. Vaak tot ze een keer onderwerp zijn bij Radar of Kassa, of dat die Alberto Stegeman in de voortuin opduikt met een camera ploeg. Dan is het even een half jaartje stil, en begint iemand anders weer met hetzelfde riedeltje, met een iets ander product .

Masjaatje
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jun 2014 13:19

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door Masjaatje »

Hallo,

Ik heb een vraag, want volgens mij mag dit zomaar niet. Ik had via een website op gratis Lemon Patch geklikt, toen ik het pakket had gekregen, heb ik het teruggestuurd met als reden dat ik het te duur vond. Nu zeggen zij dat ik niet aan de algemene voorwaarden heb voldaan, ze hebben de 3 maanden bestelling wel geannuleerd maar willen als nog dat ik 60 euro voldoe. Wat zou ik hier aan kunnen doen. Want ik ben het totaal niet mee eens en ga ook niet betalen voor een product, dat ik geen eens heb ontvangen.

Mvg

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Masjaatje schreef:Hallo,

Ik heb een vraag, want volgens mij mag dit zomaar niet. Ik had via een website op gratis Lemon Patch geklikt, toen ik het pakket had gekregen, heb ik het teruggestuurd met als reden dat ik het te duur vond. Nu zeggen zij dat ik niet aan de algemene voorwaarden heb voldaan, ze hebben de 3 maanden bestelling wel geannuleerd maar willen als nog dat ik 60 euro voldoe. Wat zou ik hier aan kunnen doen. Want ik ben het totaal niet mee eens en ga ook niet betalen voor een product, dat ik geen eens heb ontvangen.

Mvg
Je hebt het wel ontvangen maar terug gestuurd,je hebt het in eerste instantie wel aangenomen.
Kijk even wat er in hun voorwaarden staat...
Wat het koste wist je toch ook toen je klikte om te bestellen?
Ik bestel niet iets zonder te weten wat iets kost?

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Een citroen pleister :lol: sorry...

Nou goed ik heb de voorwaarden voor je
http://www.lemonpowerpatch.nl/algemenevoorwaarden.html...

BibaP
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jun 2014 14:25

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door BibaP »

Wat u beschrijft klopt, het is ook mijn ervaring. In hun advertentie suggereren ze dat het om GRATIS product gaat, alleen de verzendkosten moesten betaald worden. Nergens een opmerking over de 14 dagen op proef termijn. Men moet bij de aanvraag van het proefpakket zijn bankgegevens invullen om zgn de verzendkosten te laten incasseren. De enveloppe viel binnen net toen ik in het buitenland was, terug van de vakantie gekomen, was ik die hele Lemon PP al vergeten, post uitgezocht, LPP open gedaan, ging uitproberen, over een week of anderhalf een verassing- LPP heeft € 59,95 van mijn rekening afgeschreven.. ik heb de afschrijving bij de bank gestorneerd en het 'gratis' proefpakket teruggestuurd. Ze hebben me al een paar keer gewaarschuwd dat ik akkoord was gegaan en me aan de termijn van 14 dagen niet heb gehouden. Ze zetten nu die 14 dagen probeertermijn iedere keer in de brief! Je kan er ineens niet meer omheen 14 dagen 14 dagen 14 dagen! Maar in hun misleidende doorgetrapte verkooppraktijk wisten ze die 14 dagen op proef termijn juist heel goed te verdoezelen ergens onderin tussendoor verstopt onderaan op hun website met de minuscule letters onder het kopje algemene voorwaarden (en dus niet als leveringsvoorwaarden).

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door tenormin »

rozemarijntje schreef:Een citroen pleister :lol: sorry...

Nou goed ik heb de voorwaarden voor je
http://www.lemonpowerpatch.nl/algemenevoorwaarden.html...
Page not found en voor de rest: allemaal reclame hoe goed het werkt voor afvallen, dus dat zal ik maar niet doorgeven.
Probleem met "gratis" is dat gratis niet bestaat en je wel de voorwaarden had moeten doorlezen. Nu heb je het teruggestuurd; hoop dat je ze kan overtuigen dat je die €60,00 niet gaat betalen. In de meeste gevallen sturen ze je nogmaals een rekening plus verhoging kosten of, als het erge slechte mensen zijn, sturen ze een incassobureau op je af. Zou maar een voorbeeldbrief zoeken van de Consuwijzer, die naar hen opsturen, weliswaar kost het geld, want adviseer je het aangetekend te doen, bewijs goed bewaren. Krijg je die brief terug, ongeopend later, voor het geval dat ze er een incassobureau op zetten. Weet niet bij welke Toko je het besteld hebt. Als ik de reviews geloof val je in no time af! Alleen geloof ik die zaken nooit. :lol: Succes. http://www.consuwijzer.nl/Voorbeeldbrieven

tazzie83
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jun 2014 17:27

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door tazzie83 »

Hallo..

Ook ik heb daar problemen mee, en heb het gestorneerd op de bank…
ik heb ze nu 3x gebeld en gezegd dat ik niks meer van hun wil horen
maar ik moet eerst 59,95 betalen en pas dan ben ik ervan af…is toch te gek voor woorden..??
Ook ik ben dus misleid door hun met de tekst eenmalig 6,95…!!!
ook zeggen ze dat je de actievoorwaarden moet lezen die je per mail heb gehad nou sorry maar ik heb niks gehad jullie..???
De mensen die hier dus ook mee zitten wat doen jullie..???
Betalen of helemaal niks…???

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Dat hier naderhand geld in rekening wordt gebracht is eigenlijk maar bijzaak. Het gaat al fout bij het tonen van belangstelling in dit soort onzinproducten.

koosvanderkemp
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 mei 2014 06:51

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door koosvanderkemp »

Beste Tazzie, wij hebben het proefpakket binnen een week teruggestuurd. We zijn dus de € 6,95 kwijt en de kosten voor het terugsturen. We hebben daarna niets meer gehoord. We hebben ook geen actievoorwaarden gekregen.

LindaDark
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jun 2014 20:17

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door LindaDark »

Ik ben eigenlijk heel benieuwd hoe het er nu mee is, ook ik ben misleid en las gister dat er dus meer mensen met hetzelfde probleem zijn. Heb vandaag direct alles stop gezet (althans dat denk ik) heb de incasso terug laten boeken en hoop dat dat ook gaat lukken. Ik kwam er namelijk pas achter na de 2e zending. Die eerste 60 euro was mij ontgaan. Ook heb ik de bank hun rekening laten blokkeren. Heb vandaag alles wat ik had retour gezonden en hoop dat ik er zo van af ben... Wat een drama om zo'n stelletje waardeloze niet werkende stickertjes..... Hoe staan de zaken bij jullie?
Groetjes Linda

brechjedebont
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jun 2014 15:10

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door brechjedebont »

Ook ik ben hier helaas ingetrapt!
Woest ben ik... Een beetje net doen alsof je maar E6,95 bezorgkosten hoeft te betalen en vervolgens 3 x E59,95 van je rekening af te schrijven! Terwijl ik belde na de eerste keer dat dit bedrag afgeschreven werd en dan wordt je doodleuk verteld dat er niks meer aan te doen valt! Je moet toch potverdorie het recht hebben om tussendoor te kunnen aangeven dat de pleisters niet meer bevallen en dat die laatste twee zendingen niet hoeven!? Belachelijk! Ben er woest over!

Globje
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jul 2014 11:41

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door Globje »

Toen ik voor die paar centen de powerpads had besteld wist ik niet dat ik er aan vast zat.Toen de 2e zending kwam zei ik nog tegen mijn man: owww ze hebben denk ik vergeten dat ik er al 1tje heb gekregen.Toen kwam ik jullie forum tegen.Ik heb dinsdag aangetekend de pads(ik had ze allemaal nog in verpakking) terug gestuurd. KAN IK HIER NOG ONDERUIT KOMEN OEFFFFFF.Dit is wat ik van hun als antwoord heb gekregen:

Geachte heer, mevrouw,

U heeft op 15-04-2014 online een Lemon Power Patch verpakking besteld. Na ontvangst van het product heeft u de mogelijkheid gekregen om Lemon Power Patch 14 dagen gratis te testen en te beslissen of het product bij u past.

U bent tijdens de bestelling overeengekomen dat wanneer u niet tevreden zou zijn met het product, u het complete en/of resterende product binnen een periode van 14 dagen zou retourneren. Dit is niet (tijdig) gebeurd.

Wij zijn er dan ook vanuit gegaan dat u tevreden bent met het product. De productkosten á € 59,95 worden in rekening gebracht en het Lemon Power Patch Weightloss plan bestaande uit 3 maandzendingen is geactiveerd.

De vervolgzending ligt inmiddels klaar voor verzending. Nadat het Lemon Power Patch Weightloss plan is afgelopen is het per maand opzegbaar.

Mocht u nog vragen hebben, horen wij dit graag.

Vertrouwende u hiermede voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Lemon Power Patch

Hoe nu verder?
Laatst gewijzigd door Radar op 20 aug 2014 13:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: aangepast door Moderator. Reden: naam verwijderd.

RPols
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jul 2014 20:09

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door RPols »

Ik wil hier toch even wat over kwijt. toevallig kwam ik via facebook een artikel tegen over de lemon patch en de resultaat wat het zou geven en gratis proefpakket alleen de verzendkosten enz en stond een link naar de site waar je het proefpakket kon bestellen. Ik heb echter eerst alles goed na gelezen en als de voorwaarden had gelezen stond hier duidelijk in vermeld dat je 14 dagen de tijd had om het te proberen en als het niet zou bevallen je de bestelling binnen deze periode moest terug sturen zo niet zou er inderdaad 59.95 van je rekening geschreven worden er stond ook duidelijk in beschreven dat als je het niet terug had verzonden ze er van uit gaan dat je tevreden bent en het 3 maandelijks contract in zou gaan na die 3 maanden is het per maand opzegbaar. Ik ben daarom ook bang dat mensen dus niet goed de voorwaarden hebben gelezen en daardoor nu het gevoel hebben misleid te zijn. Ik het proefpakket na het lezen van de voorwaarden daarom NIET besteld omdat ik niet vast wil zitten aan zo iets.
Echter hoop ik dat iedereen die het wel is overkomen snel er van af zijn en tip goed de voorwaarden lezen.

slijpo
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jul 2014 15:08

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door slijpo »

Deze lemon power patch uitgeprobeerd. de advertentie is redelijk misleidend . gratis betekent minimaal ongeveer 16 euro porto. het pakketje wordt prompt bezorgd . test tijd = 14 dagen en de algemene en bijzondere voorwaarden zijn na wat gesnuffel in de e-mails en hun website wel duidelijk. Ik heb het pakket dan ook na 11 dagen aangetekend retour gestuurd en kreeg na 4 dagen een e-mail bevestiging.Zaak gesloten ,maar ik kan me voorstellen dat er en hoop mensen in de fout gaan en voor minimaal 3 tot 4 maal € 60 de boot ingaan voor zure patches met onbekende werking. Radar moet eens uitzoeken wie hier achter zit. 99% kans dat het een bekende internet oplichter is .

willemein goijert
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jul 2014 20:06

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door willemein goijert »

Weet iemand wat het rekening nummer is?

Robert1974
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 jul 2014 20:45

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door Robert1974 »

Hallo

Heeft iemand van jullie al ervaring met het stopzetten en terugkrijgen van je geld. Ik heb een blokkade op incasso gezet, maar vraag af of dit afdoende is, hoor graag van jullie

Robert

margriet1952
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:47

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door margriet1952 »

Vandaag stuur ik mijn pakket terug wat ik gisteren heb ontvangen. Ik heb er 14 pleisters uitgehaald en de rest stuur ik retour in dezelfde enveloppe. Uit nieuwsgierigheid besteld eigenlijk. De actievoorwaarden had ik voor de zekerheid opgeslaan in een document. En alvast op mijn kalender geschreven, want zulke dingen vergeet je anders. Als het goed is stopt het dan bij mij.

Hieronder de actievoorwaarden die ik via facebook heb opgeslaan:


Actievoorwaarden Lemon Power Patch
1. De Lemon Power Patch patches worden automatisch aangevraagd door het ingeven van een bestelling via een van de actiepagina’s.

2. De klant ontvangt binnen 10 werkdagen de bestelling. Het pakket past gewoon door de brievenbus.

3. De geleverde goederen zijn altijd nieuw en onderhevig aan fabriekscontrole.

4. De verzend- en administratiekosten van 6,95 worden vooraf in rekening gebracht.

5. De klant mag het product na levering gedurende 14 dagen testen.

6. Wenst de klant de goederen te behouden, dan hoeft de klant geen actie te ondernemen. De koop is definitief als de klant binnen de 14 dagen testperiode de goederen niet retourneert. De kosten van het product (€ 59,95) worden dan automatisch afgeschreven en het Lemon Power Patch weight loss plan bestaande uit 3 vervolgzendingen wordt gestart. De klant ontvangt maandelijks een vervolgzending met daarin 36 Lemon Power Patch patches (€ 59,95 per zending, inclusief verzendkosten). De bedragen worden middels automatische incasso afgeschreven. Na de contractduur is het abonnement ieder moment opzegbaar met een maand opzegtermijn per zending.

7. Wanneer de goederen niet bevallen kan de klant kiezen de zending uiterlijk binnen 14 dagen na de bezorgdatum retour te sturen naar Lemon Power Patch, Postbus 2, 4715 ZG Rucphen. De klant dient hiervoor de retour-bon te gebruiken welke op de achterzijde van de bevestigingsbrief staat. De retourkosten zijn voor rekening van de klant.

8. Binnen 5 dagen nadat u uw goederen aan ons heeft verzonden, ontvangt u op het door u opgegeven e-mailadres een schriftelijke bevestiging. Mocht deze bevestiging u niet bereikt hebben, maak hiervan dan ter stond melding.

9. Voor informatie kunt u terecht bij de Lemon Power Patch klantenservice op www.lemonpowerpatch.nl of via telefoonnummer: 085-4000030.

10. Met het meedoen aan deze actie geeft u Beautyshopz toestemming om u per email op de hoogte te houden van de meest aantrekkelijke health en beauty acties en deals.

mh73

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door mh73 »

Die voorwaarden lijken me toch vrij duidelijk. Men is dus niet misleid, maar leest gewoon niet goed.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door berndv »

mh73 schreef:Die voorwaarden lijken me toch vrij duidelijk. Men is dus niet misleid, maar leest gewoon niet goed.
Inderdaad, en binnenkort gaan we hier de topics krijgen over incassobureaus die lopen te dreigen omdat al deze mensen denken recht te hebben op het storneren van het bedrag dat ze gewoon verschuldigd zijn.

Gesloten