LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aned in Hoogezand

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Doortje1950
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 nov 2010 23:21

Aned in Hoogezand

Ongelezen bericht door Doortje1950 »

Wie is bekend met een uitnodiging van Aned Postbus 19 in Hoogezand. Tel.: 061-4129248
Ik ben geselecteerd uit mijn postcodegebied en tijdens een bijeenkomst in Tilburg binnenkort krijg ik een delicatessenpakket, een 12-delig Espressoset en voor iedere gast een Cappuccinomaker. Bovendien krijgt ieder aanwezig echtpaar een espress-koffiezetapparaat als extra verrassing.

In de brief is een antwoordkaart, waarop mijn naam en adres staan. "Om uw cadeau in ontvangst te nemen deze aanmeldingskaart zo snel mogelijk opsturen A.U.B."

Hier en daar bespeur ik taal/spelfouten. Dat vind ik altijd wel verdacht...

Wat vindt u hiervan? En, heeft u misschien ook een soortgelijke uitnodiging gekregen?

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Aned in Hoogezand

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ik zou uw ergste vijand opgeven voor deze gezellige avond. Er zullen orthomoleculaire matrassen worden aangeboden voor 2000 euro per stuk. Mensen komen de zaal niet voordat ze zo'n matras gekocht hebben.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Aned in Hoogezand

Ongelezen bericht door puma73 »

Doortje1950 schreef:Wie is bekend met een uitnodiging van Aned Postbus 19 in Hoogezand. Tel.: 061-4129248
Ik ben geselecteerd uit mijn postcodegebied en tijdens een bijeenkomst in Tilburg binnenkort krijg ik een delicatessenpakket, een 12-delig Espressoset en voor iedere gast een Cappuccinomaker. Bovendien krijgt ieder aanwezig echtpaar een espress-koffiezetapparaat als extra verrassing.

In de brief is een antwoordkaart, waarop mijn naam en adres staan. "Om uw cadeau in ontvangst te nemen deze aanmeldingskaart zo snel mogelijk opsturen A.U.B."

Hier en daar bespeur ik taal/spelfouten. Dat vind ik altijd wel verdacht...

Wat vindt u hiervan? En, heeft u misschien ook een soortgelijke uitnodiging gekregen?
Het is gewoon nepperij, u wordt uitgenodigd voor een gezellige middag met verkoop van veel te dure artikelen waar u volgens het zeggen van de verkopers niet zonder kunt.

De verkopers op die middag kunnen aardig overtuigend zijn dat u het echt moet kopen, soms iets TE overtuigend.

Niet op ingaan.

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: Aned in Hoogezand

Ongelezen bericht door encore »

het is een agressieve manipulatieve verkooptechniek waarbij men gebruik maakt van de mensenmassa. Er zitten zelfs mensen in de zaal die bij de verkopers horen en zogenaamd pas na lang aandringen toch iets "kopen". Dat werkt aanstekelijk en dan kopen er meer mensen. Terwijl ze het niet nodig hebben.
Je moet echt sterk in je schoenen staan om met lege handen het pand te verlaten. En je moet ook zeker niet laten blijken dat je niet voornemens bent iets aan te schaffen want anders storten de verkopers zich volledig op jou.
Gewoon naar het oud-papier die uitnodiging. En die lokkertjes...is gewoon supergoedkope rommel. Je krijgt heus geen Nespresso-machine...

Doortje1950
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 nov 2010 23:21

Re: Aned in Hoogezand

Ongelezen bericht door Doortje1950 »

Dank je wel voor de reacties ...
Ooit ben ik bij een soortgelijke bijeenkomst geweest van een organisatie in Acquoy. Daar verkochten ze inderdaad veel te dure matrassen en andere goedkope zooi voor veel te veel geld.
Heel erg om te zien, dat daar mensen intrappen.
Deze club is al eens gefilmd met de verborgen camera. Met een iets Duits sprekende man die heel intimiderend was.
En nu is er dus ANED in Hoogezand. Met postbus 19 en telefoon 061-4129248

DIT MOET GESTOPT WORDEN!!!

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Aned in Hoogezand

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Doortje1950 schreef:DIT MOET GESTOPT WORDEN!!!
Tja, maar zolang mensen er intrappen zal dit niet stoppen. Uiteindelijk kiezen ze er zelf voor overstag te gaan, hoe gemeen de verkoopmethode ook is.

Misselijkmakend, dat soort bedrijven.

fridagrootman
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mar 2015 01:23

Re: Aned in Hoogezand

Ongelezen bericht door fridagrootman »

Ik ben toch op zo n uitnodiging ingegaan.om t zelf mee te maken.
Het viel me op dat er alleen ouderen 60+ in de zaal zaten. Op die leeftijd heb jje grote kans dat je gezondheidsklachten hebt. En je hebt alleen die dag om t product aan te schaffen. Erg sneu voor die ouderen. En je moet engelengeduld hebben. T duurde veel langer dan op de uitnodiging staat. En uiteindelijk krijg je een Flut ding v een euro.ipv al die cadeaus die ze beloven. De helft was al eerder weggegaan.dus dan krijg je ook niks. En die heerlijke lunch bestaat uit n kop soep.zondern broodje of niks. Mooi voor de ouderen diabeten . en die verkopers hebben n hart v staal. Als je er wat v zegt.zeggen ze daar heb je de deur als t je niet bevalt. Die ouderen komen voor de kados. Zo mooi staat t allemaal in de brief toch. Ze komen niet voor n matras v 2200€ .aL was er wel n gek die n matras aanschafte. Dan hebben zij hun kosten al binnen.
Laatst gewijzigd door Radar op 04 mar 2015 10:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Aned in Hoogezand

Ongelezen bericht door prem »

Denk nou even na, welk bedrijf geeft zomaar cadeaus weg?

Ok-da-nog
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 mar 2015 17:01

Re: Aned in Hoogezand

Ongelezen bericht door Ok-da-nog »

En we schrijven 17 maart 2015. Ik heb net een brief met persoonlijke uitnodiging ontvangen.

Dankzij uw opmerkingen op dit forum weet ik wat ik met deze uitnodiging het beste kan doen:
De oud papierbak

Echter vind ik het jammer dat ze dus nog steeds actief zijn....

Eduward
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mei 2015 09:35

Re: Aned in Hoogezand

Ongelezen bericht door Eduward »

Vanmorgen een brief binnen gekregen van deze organisatie
Op 26 Mei.
ben uitgenodigd voor 9 juni om deel te nemen aan een gezellige ochtend met dure sponsorcadeau's en waardevolle cadeaupakket persoonlijk in ontvangst te nemen van/door A&More uit Hoogezand met [telefoonnummer verwijderd]

Bedankt voor de waarschuwingen.

Brief gaat retour afzender. (oud-papier hebben we genoeg)
Laatst gewijzigd door Radar op 26 mei 2015 10:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Telefoonnummer verwijderd

Andyvg
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 sep 2015 14:14

Re: Aned in Hoogezand

Ongelezen bericht door Andyvg »

Heb net een uitnodiging door de bus gekregen.
Tegenwoordig heten ze: Events.
De naam veranderd dus regelmatig.
Op blijven passen en niet intrappen!

Bo de vaal
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 sep 2015 17:14

Re: Aned in Hoogezand

Ongelezen bericht door Bo de vaal »

Hierbij wil ik graag melden dat ik vandaag een brief gehad met prachtig nieuws dat ik geselecteerd ben op me postcode, geweldige kado's zoals een cappuccinomaker, een espressoset en een extra kado bestaand uit een espresskoffiezetapparaat.
Prachtig toch?!
Tot ik ging googelen en al deze reacties las op deze brief.
Regel recht de papierbak in dus.
Het nummer wat je belt is niet eens in gebruik !!!!!

Slechte nep dus...

MrKoen
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 jul 2009 10:52

Re: Aned in Hoogezand

Ongelezen bericht door MrKoen »

Momenteel is deze bende actief in Oldenzaal waar ze op 20 oktober 2015 in Cafe Jantje aan de Steenstraat 108 hun maffiapraktijken terweeg gaan brengen. Hieronder de brief. Wees gewaarschuwd. Ga er niet heen.
ScamKlein(1).png
(227.86 KiB) 6811 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

Burgerplicht
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 nov 2015 18:27

Re: Aned in Hoogezand

Ongelezen bericht door Burgerplicht »

Uitnodiging ontvangen voor bijeenkomst op 3 december 2015 te Den Helder. Het cadeau is dit keer espressokoffie apparaat. Hoe kan het toch dat zaaleigenaren zich hiervoor laten lijmen. Ook zij weten dondersgoed wat de bedoeling is van het geheel.

MrKoen
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 jul 2009 10:52

Re: Aned in Hoogezand

Ongelezen bericht door MrKoen »

Het zal wel geld is geld betekenen voor de zaaleigenaren. Ik heb de eigenaar van Cafe Jantje hiermee benaderd, maar hij heeft nooit gereageerd. Liever zelf wat verdienen ten koste van de ellende van anderen die hierin trappen. Zegt genoeg over de eigenaren.

Morris7
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 dec 2015 16:20

Re: Aned in Hoogezand

Ongelezen bericht door Morris7 »

Vandaag ontving ook ik (60+) een "Persoonlijke Uitnodiging" van fa. Events uit Hoogezand met hetzelfde telefoon-nummer als in de voorgaande berichten. Ik voelde al gelijk nattigheid en vraag me af waarom een firma uit Groningen iets organiseerd in Halsteren. (Zaal Tivoli)
Overigens mijn argwaan werd extra gestimuleerd door het feit dat de enveloppe niet door NLPost, Sand o.i.d. bezorgd was. Gewoon een blanco envelopje.

Heeft iemand een idee waar men de adressen van hun "doelgroep" vandaan haalt?
Want na het lezen van een aantal berichten is me duidelijk dat bellen voor informatie, geen zin heeft.
Ik vraag me af wie mijn adresgegevens inclusief mijn leeftijd heeft verkocht?! En wat kan ik ertegen doen?

shm32
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 dec 2015 22:18

Re: Aned in Hoogezand

Ongelezen bericht door shm32 »

Ik heb inmiddels een identieke "persoonlijke uitnodiging" ontvangen van "Events" te Hoogezand voor de morgen van 15 december in "Ambassadeur" te Eindhoven.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Aned in Hoogezand

Ongelezen bericht door tenormin »

shm32 schreef:Ik heb inmiddels een identieke "persoonlijke uitnodiging" ontvangen van "Events" te Hoogezand voor de morgen van 15 december in "Ambassadeur" te Eindhoven.
Maar u slaat de uitnodiging toch wel, na dit alles gelezen hebbend, af? Zonder enige correspondentie e.o. andere communicatie middelen?

Gesloten