LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] actie supermarkten.

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Peer de Schuimer
Berichten: 93
Lid geworden op: 12 aug 2014 11:36

Re: actie supermarkten.

Ongelezen bericht door Peer de Schuimer »

kweenie schreef:Tsja, waarschijnlijk ben jij dan ook iemand die vanwege de 'gratis' telefoon een gsm abonnement kiest dat zo duur is dat je die telefoon zelf wel twee keer had kunnen kopen. Of duizend euro meer betalen voor je energie, om een 'gratis' tablet te krijgen. Ook voorbeelden waarbij je, door niet goed te kijken wat je kiest, wel eens een andere keus zou kunnen maken dan als je iets verder kijkt dan je neus lang is.
Zijn natuurlijk altijd mensen die niet willen begrijpen wat je bedoeld.
Waarschijnlijk kweenie werk jij voor de overheid die maken ook altijd
van iets kleins iets heel ingewikkelds.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: actie supermarkten.

Ongelezen bericht door kweenie »

Wat Peer hier doet is hetzelfde als aan het eind van het programma kassa gebeurd, de prijspakker. Plotseling een andere verpakking en vaak andere inhoud en veel hogere prijs per kilo.
Nee, dit is een heel andere situatie. Dit zijn, op de aardappels na, namelijk verpakkingen en verpakkingsvarianten die er al jaren zijn, naast de andere verpakkingen. En dus geen 'vernieuwde' producten die in feite het zelfde voor meer geld bieden.

Peer de Schuimer
Berichten: 93
Lid geworden op: 12 aug 2014 11:36

Re: actie supermarkten.

Ongelezen bericht door Peer de Schuimer »

kweenie schreef:
Wat Peer hier doet is hetzelfde als aan het eind van het programma kassa gebeurd, de prijspakker. Plotseling een andere verpakking en vaak andere inhoud en veel hogere prijs per kilo.
Nee, dit is een heel andere situatie. Dit zijn, op de aardappels na, namelijk verpakkingen en verpakkingsvarianten die er al jaren zijn, naast de andere verpakkingen. En dus geen 'vernieuwde' producten die in feite het zelfde voor meer geld bieden.
je wilt dus gewoon niet begrijpen wat ik bedoel, nou geluk er mee.
kijk eens bij pensioenen, heb ik ook gereageerd op een reactie van jouw zal ook wel
niets van kloppen.Reactie is war laat maar dat had een oorzaak.

SimonV
Berichten: 38
Lid geworden op: 02 nov 2011 19:08

Re: actie supermarkten.

Ongelezen bericht door SimonV »

Pittige discussie!
Ik denk dat ik Peer wel begrijp, maar snap de heftige reacties ook. Bij acties is het - net als bij de gewone prijs - verplicht op de prijs per eenheid (kilo, 100gram, liter e.d.) te vermelden. Vaak staat dat kleiner op het actiekaartje, maar het staat er wel. Ik kijk meestal naar die prijs om goede vergelijkingen te maken.

Gesloten