LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wolky-schoenen

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
nagamiji

Wolky-schoenen

Ongelezen bericht door nagamiji »

Ik loop al jaren op Wolky-schoenen en zo'n 15 jaar geleden was er een stikfout in een schoen, waar Wolky toen ook niks aan gedaan heeft! Dat was voor de conumenten-wet van 1992! Nu had ik weer een probleem met een schoen (lag overduidelijk aan de schoen en was een fabriekagefout). Wederom heeft zowel de Wolkyshop als Wolky niks gedaan. De winkel heeft de schoenen opgestuurd naar Wolky, maar deze zond ze zonder oplossing retour. Op een schriftelijke klacht van mij naar Wolky is gewoon niet gereageerd. Terwijl er tegenwoordig echt wel concurrentie is. Ik koop dus ook NOOIT meer Wolky! Wie heeft ook dergelijke ervaring?

Girly

Re: Wolky-schoenen

Ongelezen bericht door Girly »

Hoi,

Ik draag ook al zeker tien jaar Wolky's, maar mijn ervaring is juist dat ze gewoon niet kapot gaan.
Ik heb het gelukkig dus nog niet meegemaakt.

Gr. Girly

P.S Ecco heeft hetzelfde comfort

Gast

Re: Wolky-schoenen

Ongelezen bericht door Gast »

Ik had Wolky schoenen in Utrecht gekocht, en had ze voor de derde winter aan toen de zolen overdwars scheurden.
Heb ze opgestuurd naar de fabriek, en kreeg de schoenen na een paar weken terug met nieuwe zolen, keurig gepoetst en met nieuwe veters erin.

Gast

Re: Wolky-schoenen

Ongelezen bericht door Gast »

Dit is vast geen elegant schoensel. Kijk eens op www.sergiorossi.it

Gesloten