LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kruidvat supertrash jassen

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Roxana_Gr
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2015 21:09

Kruidvat supertrash jassen

Ongelezen bericht door Roxana_Gr »

Ingetrapt, vanmorgen 3 winkels bezoekt in de hoop dat ik mijn dochter blij kan maken met een supertrash winterjas voor maar 15€! Belachelijk goedkoop! Bij 3 winkels in 3 verschillende plaatsen geweest, nog geen 1 op voorraad! Heel slecht Kruidvat!

layla1969
Berichten: 15
Lid geworden op: 03 sep 2012 21:23

Re: Kruidvat supertrash jassen

Ongelezen bericht door layla1969 »

Hoezo ingetrapt? Mijn man heeft er gisteren nog 1 gekocht voor mijn dochter. HIj stond wel om 9 uur op de stoep, dat scheelt misschien, ze waren nl. heel snel uitverkocht.
Als er een aktie is die maar 1 dag geldig is kun je er de klok op gelijk zetten dat er maar weinig voorraad is, dus moet je er vroeg bij zijn.

desluisjes
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 okt 2015 14:08

Re: Kruidvat supertrash jassen

Ongelezen bericht door desluisjes »

Ik stond voor 9.00 uur al voor de deur maar er lagen eerst maar 4 items. Ze vonden achter nog 2 stuks maar geen tassen, jassen of sweatshirts voor meisjes. Ik vind de acties van Kruidvat elke keer weer een aanfluiting.

jantom
Berichten: 21
Lid geworden op: 31 mei 2011 16:23

Re: Kruidvat supertrash jassen

Ongelezen bericht door jantom »

Of het nu jassen zijn of wat anders...

Ik had hetzelfde met Lego (10 jaar geleden) en er is kennelijk sindsdien niets veranderd bij die winkelketen.
Ik herinner me dit: om 09.00 uur was het er nog niet en om 13.00 uur was het al lang uitverkocht.

Dit soort winkels neem ik niet serieus en zeker toen mij later ook nog bleek dat je vaak goedkoper uit bent als je hetzelfde product bij de supermarkt koopt (ᵔᴥᵔ)

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Kruidvat supertrash jassen

Ongelezen bericht door renewouters »

Hoezo is dit erg? Het zou erg zijn als ze hun core business producten niet op voorraad hebben, maar voor dit soort acties is het gewoon op=op. Gezien de lage prijzen kan je ook zelf wel bedenken dat ze geen grote aantallen hebben en dat het gewoon een restpartijtje was dat ze op de kop konden tikken.

Conny 62
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 jun 2015 17:33

Re: Kruidvat supertrash jassen

Ongelezen bericht door Conny 62 »

Ze worden massaal op Marktplaats aan geboden en verkocht

TondH
Berichten: 22
Lid geworden op: 06 okt 2015 16:02

Re: Kruidvat supertrash jassen

Ongelezen bericht door TondH »

Dit is gewoon een actie inderdaad. Misschien had Kruidvat het wat beter in kunnen schatten om nee-verkopen te voorkomen. Nu krijg je teleurgestelde klanten dat doet je naam ook weer niet goed.

nlrw92105
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 okt 2015 21:08

Re: Kruidvat supertrash jassen

Ongelezen bericht door nlrw92105 »

Hier in ridderkerk het zelfde Ben op drie locatie,s geweest geen jassen,slechte actie van Kruidvat
per gemeente kan je inkopen inschatten,zeer terleurgesteld vooral voor minimaal inkomen,,

Esceha
Berichten: 155
Lid geworden op: 17 nov 2003 21:28

Re: Kruidvat supertrash jassen

Ongelezen bericht door Esceha »

Het niet bij Kruidvat aanwezig zijn van artikelen geldt eveneens voor de via mail-aanbiedingen te activeren koopjes. Ook die zijn acht tot negen van de tienmaal niet aanwezig, zelfs reeds niet bij aanvang van de opening van de winkel(s). Ik heb dat al diverse keren via gemeld en ontvang steeds het standaard antwoord "dat men zo nauwkeurig mogelijk een inschatting van de te verwachten verkoop maakt". Die inschatting is dus blijkbaar veelal NUL.....

Gesloten