LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stay healthy products

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Nicky11
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 dec 2016 15:46

Stay healthy products

Ongelezen bericht door Nicky11 »

Hallo

Ik heb me vandaag speciaal voor mijn vader lid gemaakt,
Hij is ergens blijkbaar ingetrapt, en heeft een gratis pakketje gekregen van stay healthy products.
Het pakketje je gelukkig nog ongeopend , maar via die website kan ik echt niets vinden van contact, of afmelden of iets..

Hij heeft wel eens eerder dit gehad en dat kostte 80 (!) euro...
En dit wil ik vermijden.

Wat kan ik doen...?

BL2
Berichten: 4829
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Stay healthy products

Ongelezen bericht door BL2 »

Als hij het daadwerkelijk besteld heeft dan is alleen terugzenden en de on-line aankoop ongedaan maken de oplossing. Hou rekening met de terugzending termijn bij on-line aankopen.

Is het geheel ongevraagd toegezonden, dan kan je het weggooien (of gebruiken, als het een beetje betrouwbaar product is).

Waarom destijds 80.00 euro (!) betaald ?

Nicky11
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 dec 2016 15:46

Re: Stay healthy products

Ongelezen bericht door Nicky11 »

Hij zegt dat hij niets besteld heeft.

[Offtopic passage verwijderd door moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 08 mar 2017 10:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Offtopic passage verwijderd

Moneyman
Berichten: 30024
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Stay healthy products

Ongelezen bericht door Moneyman »

Nicky11 schreef:Hij zegt dat hij niets besteld heeft.
Als hij dat zeker weet, hoef je niets te doen. Er is dan geen overeenkomst.

Stayhealthyproducts
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jan 2017 14:10

Re: Stay healthy products

Ongelezen bericht door Stayhealthyproducts »

Beste Nicky11,

Erg vervelend dat er iets niet goed is gegaan met de bestelling van uw vader.
Alle bestellingen bij ons worden van te voren gescreend door Afterpay op de ingevulde gegevens, om fraude te voorkomen.
Er kan dus niet zomaar een bestelling gedaan worden.

Graag komen wij met u in contact om dit probleem samen op te lossen.

Wij zijn bereikbaar via het mailadres [email protected] en het telefoonnummer 070-8919477.

Wij horen graag van u!

Met vriendelijke groet,

Klantenservice
Stay Healthy Products

Nicky11
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 dec 2016 15:46

Re: Stay healthy products

Ongelezen bericht door Nicky11 »

Nou hij heeft nu een brief van jullie gehad om weer 80 euro te betalen.
Ik heb een boze mail gestuurd en bel jullie zo .
Het is retour gegaan in december
En nee. Het bewijsje heb ik niet

[Offtopic passage verwijderd door moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 08 mar 2017 10:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Offtopic passage verwijderd

Dave Warrens
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 apr 2017 10:58

Re: Stay healthy products

Ongelezen bericht door Dave Warrens »

Schandalig dat als je een product besteld en het wil terugsturen je voor een verpakt doosje 7,50 zelf moet betalen om het terug te sturen.
Elk zichzelf respecterende Website draagt mogelijkheden aan om een product gratis retour te zenden via verschillende post agentschappen en eventueel een antwoordnummer.
Als je telefonisch navraagt of er geen passende oplossing is en waarom zij op deze wijze laten retourneren, het alleen maar hebben over het feit dat het in de voorwaarden staan die op de site te vinden zijn.
Geen enkele oplossing wordt er aangedragen om op een gratis manier je bestelde producten te retourneren, niet klant vriendelijk en een puntje van verbetering,

Dave Warrens
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 apr 2017 10:58

Re: Stay healthy products

Ongelezen bericht door Dave Warrens »

Ik ben nu trouwens de Website aan het bekijken maar er zijn geen Algemene Voorwaarden op de site te vinden en dit is juridisch verplicht, er staat geen K.V.K. nummer vermeld en ook geen B.T.W. nummer.
Helemaal niets vermeld dat ook maar enigszins op een geldig bedrijf lijkt, nu is mij duidelijk dat er zo telefonisch gereageerd wordt op telefonische vragen omtrent retour zenden van producten.
Zou er geen zaken mee doen werken niet transparant.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Stay healthy products

Ongelezen bericht door berndv »

Dave Warrens schreef:Ik ben nu trouwens de Website aan het bekijken maar er zijn geen Algemene Voorwaarden op de site te vinden en dit is juridisch verplicht, er staat geen K.V.K. nummer vermeld en ook geen B.T.W. nummer.
Helemaal niets vermeld dat ook maar enigszins op een geldig bedrijf lijkt, nu is mij duidelijk dat er zo telefonisch gereageerd wordt op telefonische vragen omtrent retour zenden van producten.
Zou er geen zaken mee doen werken niet transparant.
Inderdaad, geen algemene voorwaarden vermeld op de site, geen retourvoorwaarden, en de contactgegevens voldoen niet aan datgene dat de ACM stelt. Identiteit van de ondernemer is onbekend inderdaad.

Als ik het nummer door google heen haal, zie ik nog een melding voorbij komen op klacht.nl. Dan gaat het om het bedrijf puregarciniacambogia. Dat bedrijf heeft een website waar wel een linkje naar algemene voorwaarden staat, en in die algemene voorwaarden staat wel een kvk nummer. Mailadres in de algemene voorwaarden komt weer uit bij stayhealthyproducts.com Dus er valt redelijk veilig te concluderen dat het hier om hetzelfde bedrijf gaat. Het gaat hier om het bedrijf 2HealthFreaks B.V. uit Zoetermeer met kvk nummer 63934833

Jetsertje
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2016 20:59

Re: Stay healthy products

Ongelezen bericht door Jetsertje »

Dave Warrens schreef:Schandalig dat als je een product besteld en het wil terugsturen je voor een verpakt doosje 7,50 zelf moet betalen om het terug te sturen.
Elk zichzelf respecterende Website draagt mogelijkheden aan om een product gratis retour te zenden via verschillende post agentschappen en eventueel een antwoordnummer.
Wat is schandalig aan iets dat per wet is geregeld? De consument is verantwoordelijk voor het retourneren en de kosten hiervan. Dat een klein aantal grotere bedrijven ook de mogelijkheid bieden gratis te retourneren, betekent nog niet dat het zo maar hoort en het schandalig is wanneer andere bedrijven dit niet doen.

Er zijn meer bedrijven die het niet doen dan bedrijven die wel gratis retourneren aanbieden.

anria1971
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 jan 2013 11:05

Re: Stay healthy products

Ongelezen bericht door anria1971 »

Het valt mij op dat er iedere keer een andere naam verschijnt...............................Detox/Puregarciniacambogia.nl/milou en ga zo maar verder. Ik heb heel sterk het idee dat dit allemaal kleine bedrijfjes zijn die iedere keer opgestart worden om de mensen te bedonderen. Ik heb milou besteld maar wordt nu voor de rechter gedaagd door Puregarciniacambogia.nl De voorwaarden vallen onder detox. Ik snap er niets van maar voel me heel zwaar genaaid door dit bedrijf. Ik zag op facebook een aanbieding voorbij komen, 29.95 voor setje huidverzorging en tegen de rimpels..........toen had ik het nog niet nodig maar nu wel. Voelde me toen al zwaar genaaid maar nu helemaal. Ik vulde mijn gegevens in en als je dan verder klikt hoort een normaal bedrijf eerst de kosten aan te geven (totaal) en ook de informatie over eventuele retour kosten (maar niets van dit). Je vult je gegevens in, drukt op verder en gelijk stond er bedankt voor uw bestelling. Nou ik kreeg 3 producten thuis(heel klein en weinig) met een rekening erbij van 89,85. Dus valse reclame. Gelijk een mail gestuurd en ik kon 20 euro korting krijgen of het retour sturen. Maar ik mocht nog wel 1 product risicoloos proberen, aan de telefoon nog gevraagd of dit echt mocht en dit mocht. Staat overigens ook bij de voorwaarden. Dus ik oogcreme geprobeerd maar dikke ogen dus alles retour. Moest ik ook nog 6.95 voor betalen(slechte zaak, stond nergens)! Maar goed, ik wilde van dit valse bedrijf af en teruggestuurd. Ze hadden het netjes ontvangen zeiden ze alleen had ik de oogcreme geprobeerd en die moest ik nu betalen. WTF. Waarom betalen. Uw voorwaarden geven aan risicoloos proberen, aan de telefoon zei u dit ook nog. Ik snap het even niet. En maar rekeningen blijven sturen. Zelfs naar incasso bureau gegaan en nu voor de rechter. Ik ben zooooooooooooooooooooooo BOOS. Oplichters moeten ze oppakken en ik zal mijn tijd zeker in rekening brengen. 3 dingen die niet kloppen, facebook zonder dat je wat kan doen is het besteld. Dan mag je nog eens 6,95 betalen voor retourneren en dan ook nog eens zeggen je mag het risicoloos proberen en dan toch rekening sturen. Ik snap het effe niet!!!!!!BESTEL DUSSSSSSSSSSSSSSSS NOOIT

Mireille48
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 aug 2017 12:56

Re: Stay healthy products

Ongelezen bericht door Mireille48 »

Beste,
Ook ik heb speciaal vandaag een account aangemaakt hier.....
Het is allemaal begonnen op data 03.07.2017.... toen ik me blijkbaar heb laten vangen met een zogezegd gratis staaltje aan te vragen voor Detox Plus. Toen ik zogezegd de gratis staaltjes aan gevraagd had, kreeg ik direct de melding van Afterpay met een factuuroverzicht???? Van het bedrag 59,95€ ...... ik heb direct een mail verzonden naar hen als ook naar Stayhealty dat ik afzie van de bestelling dat ik dacht dat het om een staaltje ging. ( Geen antwoord gekregen). Op data 4 juli 2017 kreeg in de mail dat het pakket verzonden was, en op 5 juli 2017 zou ik het ontvangen hebben ( wat ik niet heb ontvangen dus). Sinds die dag krijg ik steeds meldingen van betaling fact. die ik nog zou moeten doen, ondertussen zijn er al kosten bij gekomen 8.50€. Ook direct een mail verzonden met de melding..... wat ik niet ontvangen heb..... betaal ik ook niet.
Vandaag ondertussen een tweede melding gekregen dat ik de som nog niet betaald heb.
Begin Aug. 2017 kreeg ik een mail van Stayhealty..... dat het al een maand geleden was dat ik de Pillen zou ontvangen hebben enz. Terug het zelfde liedje..... Maar nu had ik ze wel ontvangen (want ik heb er voor getekend bij de postbode die aan de deur kwam).
Nu die verpakking die ik gekregen heb, heb ik terug verzonden in de originele verpakking..... naar Nederland.
Hoe kan ik dit stoppen? Ik wil van hen niets meer ontvangen .... en zal ook niet de betaling doen van het eerste pakje dat ik zou ontvangen hebben......

Help..... een opgelichte Belg.....

Mvg Mireille

Dieke83
Berichten: 460
Lid geworden op: 04 mei 2017 12:32

Re: Stay healthy products

Ongelezen bericht door Dieke83 »

Mireille48 schreef:Beste,
Ook ik heb speciaal vandaag een account aangemaakt hier.....
Het is allemaal begonnen op data 03.07.2017.... toen ik me blijkbaar heb laten vangen met een zogezegd gratis staaltje aan te vragen voor Detox Plus. Toen ik zogezegd de gratis staaltjes aan gevraagd had, kreeg ik direct de melding van Afterpay met een factuuroverzicht???? Van het bedrag 59,95€ ...... ik heb direct een mail verzonden naar hen als ook naar Stayhealty dat ik afzie van de bestelling dat ik dacht dat het om een staaltje ging. ( Geen antwoord gekregen). Op data 4 juli 2017 kreeg in de mail dat het pakket verzonden was, en op 5 juli 2017 zou ik het ontvangen hebben ( wat ik niet heb ontvangen dus). Sinds die dag krijg ik steeds meldingen van betaling fact. die ik nog zou moeten doen, ondertussen zijn er al kosten bij gekomen 8.50€. Ook direct een mail verzonden met de melding..... wat ik niet ontvangen heb..... betaal ik ook niet.
Vandaag ondertussen een tweede melding gekregen dat ik de som nog niet betaald heb.
Begin Aug. 2017 kreeg ik een mail van Stayhealty..... dat het al een maand geleden was dat ik de Pillen zou ontvangen hebben enz. Terug het zelfde liedje..... Maar nu had ik ze wel ontvangen (want ik heb er voor getekend bij de postbode die aan de deur kwam).
Nu die verpakking die ik gekregen heb, heb ik terug verzonden in de originele verpakking..... naar Nederland.
Hoe kan ik dit stoppen? Ik wil van hen niets meer ontvangen .... en zal ook niet de betaling doen van het eerste pakje dat ik zou ontvangen hebben......

Help..... een opgelichte Belg.....

Mvg Mireille
Had u nu wel of niet pillen ontvangen of was dat een andere zending?? het is een beetje een war verhaal.
En heeft u ook een bewijsje dat u producten heeft terug gestuurd?

Mireille48
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 aug 2017 12:56

Re: Stay healthy products

Ongelezen bericht door Mireille48 »

Hallo Dieke,
De eerste zending heb ik NOOIT ontvangen....maar wel de fact. De tweede zending heb ik wel ontvangen ..... maar die is ondertussen al terug verzonden.... en bij hen aangekomen..... ook heb ik vandaag terug een melding gekregen dat ik nog een fact. open staan heb .... terijl het pakjes (2e pakjes) terug gezonden is. Als ik hen een mail verzend naar [email protected] krijg ik de melding dat het mailadres niet bestaat.....

Hoe kan dit gestopt worden....

Groetjes Mireille

Lisette'ke
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 sep 2017 14:46

Re: Stay healthy products

Ongelezen bericht door Lisette'ke »

Hier hetzelfde ... bij aanklikken ineens bestelling zonder de mogelijkheid verder te klikken en ook niets gekregen van welke manier er mogelijk was om te betalen ... ineens een mail dat pakketje onderweg was ... dan een mail dat het pakket was afgeleverd ... heb hen de vraag gesteld per mail op welke manier de aflevering gebeurd was ... in mijn brievenbus niets gevonden ... bij de buren gaan horen of het dikwijls afgeleverd was en zij er voor getekend hadden neen dus niemand pakje gezien ....kreeg ik een mail per post .....terwijl er niets noch bij ons of bij onze buren in de bus stak .. heb hen een mail gestuurd en krijg direct dat pakje verstuurd is ( dus nog eens ) terwijl ik nog geen antwoord heb gekregen van mijn 1ste pakje waar ik zelfs de kans niet kreeg om deze af te ronden ........heb hen direct een mail teruggestuurd om het pakje terug te halen en moest het pakje nu wel aankomen ik het direct naar hen zou sturen want dat dit bij mij zo niet werkt .... heb ondertussen ook contact genomen met test aankoop en zij gingen er werk van maken want dit is echt geen manier van werken .... ook zijn wij via onze bank verzekerd en krijgen wij voor zulke maffia praktijken een advocaat gratis ter beschikking ..... dus het is nu aan hen hoe ze het gaan oplossen ... want dit zou hen wel is veel centjes kunnen kosten ..... wil nog wel vragen hoe je een online aankoop kan annuleren zonder dat je de kans krijgt om het af te ronden ?

Lisette'ke
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 sep 2017 14:46

Re: Stay healthy products

Ongelezen bericht door Lisette'ke »

Hier ook van dat ... eerste pakje niet aangekomen , mail gestuurd en direct nadien mail dat ander pakket verzonden is ... gemaild dat ik totaal niets meer wou ontvangen van hen en ik het eventueel bij aankomst direct zou terug sturen en ja deze levering zat wel in onze brievenbus en ben ik er direct mee naar de post gegaan ..... mail gestuurd met alle foto's erbij en met de melding als ze me niet gerust laten ik verder ga met test aankoop en advocaat via bank die we als klant gratis ter beschikking krijgen .... wat voor een malafide praktijken zijn dat .... wel een goede tip gekregen op postkantoor ....

Karla1968
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 jan 2018 12:01

Re: Stay healthy products

Ongelezen bericht door Karla1968 »

Spijtig genoeg vind ik pas VANDAAG (2/1/18) deze site! Anders had ik me nooit ingelaten met deze oplichterij, natuurlijk...

Ik heb net een 'fantastisch' telefoontje ontvangen van iemand die zich bezig houdt met betalingen omtrent de producten van StayHealthy.
Ik heb een 2-tal maand geleden (kan nagaan wanneer) effectief iets besteld. Ik heb die artikelen NOOIT ONTVANGEN.
Was dan ook eigenlijk totaal uit mijn hoofd gegaan. Ahja, geen artikelen: geen belletje dat rinkelt, vooral omdat het betaling na levering was.
Ahja, want ik heb me al eens laten oplichten door een NL website (het wordt precies een gewoonte!). Daar had ik betaald (153,30 euro) en heb ik nooit iets ontvangen.

Goed, hier krijg ik betalingsherinnering.
Ik reageer daarop dat ik nooit iets ontvangen heb, en dat ik dus ook niet zal betalen.
Geen artikelen = geen betaling. Lijkt me eerlijk, toch?

Ik krijg daarop een bericht dat het door de post werd afgeleverd. Bizar dat de post zo'n bericht doorgegeven heeft, want op het tijdstip van de levering WAS IK NIET THUIS. Ik antwoord nogmaals DAT IK NIETS ONTVANGEN HEB.

Dat de post zich misschien vergist zou kunnen hebben, kan blijkbaar niet. Dat buren die het ontvangen hebben, het voor zich zouden houden, kan blijkbaar ook niet. (ik woon in een winkelstraat, btw).

Op deze mail GEEN ANTWOORD.

Ik krijg nogmaals herinnering. Met bedreiging (want zo zie ik het) dat het naar een incassokantoor gaat. Bijkomende kosten die eigenlijk al zo goed als de helft van de pakketwaarde hebben.

Ik stuur een kwsade mail en VANDAAG krijg ik dus een DREIGtelefoon dat mijn dossier naar de DEURWAARDER wordt gestuurd!
Ik geef toe, ik ben ontzettend onbeleefd geworden, want die kwiet aan de telefoon bleef maar zeggen dat het 'bewijs van de post' bindend is.

DAT IK DUS MOET BETALEN OF DAT ER EEN DEURWAARDER GAAT LANGSKOMEN!!!!!!!!!!

HOE SCHANDALIG IS DAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ga nu niet veralgemenen (want ik koop al jaren via internet en ook in NL), maar wordt dit een gewoonte bij NL websites?
Liegen, bedriegen, bedreigen????????????

Sowieso is er van mijn kant uit een brief gestuurd naar het Ministerie van Economische Zaken (die zich bhttp://radar.avrotros.nl/forum/posting.php?mode=reply&f=27&t=168063&sid=06821fa19334f9be42a9b673554446cdezig houden met oplichterij op het net). Ik kan maar bij een advocaat langsgaan eind deze maand... En ondertussen wordt er mij een deurwaarder gestuurd????

WIe kan helpen? Want van die firma krijg ik geen antwoord!!

yan
Berichten: 681
Lid geworden op: 24 okt 2017 11:54

Re: Stay healthy products

Ongelezen bericht door yan »

Volgens mij is het al meer dan 20x omschreven hier.

Heeft u iets niet besteld? Dan hoeft u niet te betalen
Heeft u iets niet ontvangen? Dan hoeft u niet te betalen.

Oftewel: u heeft niets ontvangen, dus u hoeft niets te betalen: laat dit 1x weten aan het bedrijf en vermeld dat u er verder ook niet meer op in gaat.
zij zullen moeten bewijzen dat u het heeft ontvangen en dat kunnen ze niet.

Karla1968
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 jan 2018 12:01

Re: Stay healthy products

Ongelezen bericht door Karla1968 »

Dank voor je antwoord.
Echter:
Ze hebben me een printscreen doorgestuurd dat de post het pakket heeft afgeleverd.
Weliswaar zonder handtekening van mij, dus ik was er niet om het pakket te ontvangen.
Ze beweren echter dat dit 'bewijs' bindend is.
En dat dreigen met de deurwaarder: dat vind ik er echt over.
Ik ga niet betalen, en heb dat ook aan dat incassobureau gemeld ([email protected]), maar die zeggen 'bewijs van de post is er'. Ja, een printscreen van aflevering. Maar op een dag en uur dat ik op het werk zat... Dus zéker niet aan mij afgeleverd.

Ondertussen is het al een bedrag van zo'n 150 euro geworden (2 keer herinneringskosten)...

Nijogeth
Berichten: 9957
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Stay healthy products

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Die deurwaarder kan alleen een dagvaarding komen brengen. Dan komt het hele gebeuren voor de rechter en hebben ze geen poot om op te staan.

Met andere woorden: ze dreigen met een deurwaarder in de hoop dat je gewoon betaalt. Betaal je niet, dan schakelen ze niet daadwerkelijk een deurwaarder in, maar geven ze het op een bepaald moment gewoon op.

Gesloten