LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verkoper Energie Direct komt onder vals voorwendsel binnen

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
P123L
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 aug 2017 09:32

Verkoper Energie Direct komt onder vals voorwendsel binnen

Ongelezen bericht door P123L »

Ik heb gisterenmiddag bij de politie Haaglanden een klacht ingediend over een verkoopster van Energie Direct. Ze kwam de portiek binnen onder het valse voorwendsel dat ze gas , licht kwam controleren.
ik vertrouwde het niet want mijn energiemaatschappij, Oxxio, doet dit automatisch mbv slimme meter En in regio Haaglanden is het ook Stedin die de meterstanden in de gaten houdt.
Ook toen ze voor mijn voordeur stond herhaalde ze dat ze gas en licht kwam controleren. Ze heeft zich wel keurig geïdentificeerd. Ik heb haar weggestuurd en direct erna de politie gebeld. Twee agenten zijn bij mij geweest en hebben mij over deze kwestie gesproken en zijn naar haar op zoek.
Ik heb ook bij Energie Direct een klacht ingediend over deze handelswijze van dezeverkoopster.
De politie neemt de zaak hoog op.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Verkoper Energie Direct komt onder vals voorwendsel binnen

Ongelezen bericht door sjohie »

P123L schreef:Ik heb gisterenmiddag bij de politie Haaglanden een klacht ingediend over een verkoopster van Energie Direct. Ze kwam de portiek binnen onder het valse voorwendsel dat ze gas , licht kwam controleren.
ik vertrouwde het niet want mijn energiemaatschappij, Oxxio, doet dit automatisch mbv slimme meter En in regio Haaglanden is het ook Stedin die de meterstanden in de gaten houdt.
Ook toen ze voor mijn voordeur stond herhaalde ze dat ze gas en licht kwam controleren. Ze heeft zich wel keurig geïdentificeerd. Ik heb haar weggestuurd en direct erna de politie gebeld. Twee agenten zijn bij mij geweest en hebben mij over deze kwestie gesproken en zijn naar haar op zoek.
Ik heb ook bij Energie Direct een klacht ingediend over deze handelswijze van dezeverkoopster.
De politie neemt de zaak hoog op.
Heeft u haar dan wel binnengelaten, of heeft ze net zo lang aangebeld totdat iemand wél de portiekdeur ontgrendelde, en is ze vervolgens alsnog alle appartementen af gegaan, waardoor ze alsnog bij u aanbelde?

Gesloten