LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Betrouwbaarheid van Haar Mineralen Analyse sites vertrouwen?

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
digidokter
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 nov 2017 00:58

Betrouwbaarheid van Haar Mineralen Analyse sites vertrouwen?

Ongelezen bericht door digidokter »

Via de radio :https://www.gezondheidsnieuwsradio.nl/19-10-2017-uur-1/ ben ik op Haar Mineralen Analyse sites:
vitamunda.nl
en
biocoherence.eu
Gekomen.
Beide sites hebben een kvk welke ik niet kan verifiëren? Wellicht kunt u me helpen of het hier om een vorm vanb oplichting gaat of dat het deugdzame professionele bedrijven zijn?
DE kosten voor een HMA zijn respectievelijk:
149 eur
en
112 eur
met een uitgebreide rapportage van je gezondheid. (zelfs voor dieren)
Hoe serieus kan ik deze bedrijven nemen??
Als ik ook lees dat beide bedrijven 'professionals' zoeken die deze HMA kunnen aanbieden in hun praktijk via een 1 daagse cursus:
sohf.nl/opleidingen
van 225 eur!
Ik vond ook een site met zelfde contactgegevens en link naar een supplementenwinkel:
haartest.nl
vitakruid.nl
Bestaat er een correlatie tussen de HMA en de supplementensites: .vitakruid.nl???
Is dit hun verdienmodel "Allerlei gezondheidsproblemen in HMA 'ontdekken' en dat een adviesrapport waar ze de supplementen kunnen kopen:vitakruid.nl of ben ik te 'paranoia'?

Ik wil dit weten omdat ik eens online burn-out test heb gedaan en score van 75-100% heb op de burn-out signalen! En dat via deze weg HMA wil bevestigen/verifiëren?!

Mijn 'paranoia' is ontstaan na uw uitzending over soortgelijke praktijken op een andere analyse LBA:
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... d-analyse/
Kunt u een onderzoek instellen en er een uitzending aan besteden om mijn 'paranoia' eventueel weg te nemen of alternatieven waarmee ik mijn burn-out symptomen kan verifiëren lichamelijk?

Graag antwoord plus feedback over de betrouwbaarheid van de HMAś op internet?
MvG Digidokter :)
(actief lid testpanel http://www.Radar.avrotros.nl)
Laatst gewijzigd door Radar op 17 nov 2017 11:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële links aangepast door Moderator

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Betrouwbaarheid van Haar Mineralen Analyse sites vertrouwen?

Ongelezen bericht door witte angora »

digidokter schreef:Mijn 'paranoia'
Dit zijn je eigen woorden... ik denk dat je je teveel zorgen maakt. Haar is dood materiaal, wat er zit, daar valt in essentie niks aan te veranderen. Al die wondermiddeltjes helpen niks, kan ook niet. Je zou een analyse kunnen doen om te zien of je tekorten hebt van bepaalde stoffen (dat is in het haar terug te vinden) maar dat kan ook met een simpele bloedtest, en dat kost via de huisarts iets van 14,95 eigen bijdrage of zoiets.

Mucha

Re: Betrouwbaarheid van Haar Mineralen Analyse sites vertrouwen?

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Gesloten