LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Prijsverschil tussen AH-aanbiedingen Perla koffiepads

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Lady1234
Berichten: 27119
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Prijsverschil tussen AH-aanbiedingen Perla koffiepads

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Overigens is er een flink verschil in inrichting tussen de Lidl en de Aldi. De twee Aldi’s die ik ken, zijn inderdaad tamelijk armoedig, maar de Lidl’s zeker niet.

Volgens mij zijn de arbeidsvoorwaarden bij Aldi wel slecht en zijn ze zwaar onderbemand.

arvandongen
Berichten: 1353
Lid geworden op: 09 mar 2011 12:03

Re: Prijsverschil tussen AH-aanbiedingen Perla koffiepads

Ongelezen bericht door arvandongen »

Ria62 schreef:Heb nu ongeveer 1 euro teveel betaald.
Zelfs met een salaris van € 10,- /uur, mag je hier maar 6 minuten over nadenken. Daarna is dit probleem 'verliesgevend' geworden.

juliomariner
Berichten: 4824
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Prijsverschil tussen AH-aanbiedingen Perla koffiepads

Ongelezen bericht door juliomariner »

Lady1234 schreef: Volgens mij zijn de arbeidsvoorwaarden bij Aldi wel slecht en zijn ze zwaar onderbemand.
Het loon is goed maar ze hebben wel echt het minimum aan personeel in de winkel. Ze worden ook regelmatig getest of ze hun werk wel goed doen.
Het is hard werken maar daar is nog nooit iemand dood aan gegaan (wil ook niet de eerste zijn)

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Prijsverschil tussen AH-aanbiedingen Perla koffiepads

Ongelezen bericht door sjohie »

juliomariner schreef:
witte angora schreef: Sommige dingen van het huismerk of het C-merk van Appie zijn nu eenmaal van betere kwaliteit dan die van anderen.
Bij de meeste testen van de consumenten bond komen de producten van Aldi en Lidl meestal beter naar boven dan de eigen merken van AH
Maar als bijvoorbeeld de SUN vaatwastabletten, die in die tests op absolute reinigingskwaliteit het (pdf link!) op onderdelen winnen van de Lidl tabletten, tijdens het hamsteren voor 50% verkocht worden (vaak twee halen een betalen), dan zouden die op dat moment de testwinnaar geweest zijn, want met 50% korting zitten ze op, of erg dichtbij het prijspijl van bijvoorbeeld de Lidl.

En dat is, zeker tijdens acties als het hamsteren, met meer dingen zo. De consumentenbond heeft eea onderzocht, en de AH als supermarkt aangewezen met de meeste en beste aanbiedingen.

Lady1234
Berichten: 27119
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Prijsverschil tussen AH-aanbiedingen Perla koffiepads

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar ik houd niet van hamsteren en koop zaken als ik ze nodig heb.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Prijsverschil tussen AH-aanbiedingen Perla koffiepads

Ongelezen bericht door sjohie »

Lady1234 schreef:Maar ik houd niet van hamsteren en koop zaken als ik ze nodig heb.
Het hangt er wat van af bij ons, lang houdbare producten als bepaalde groenteconserven, schoonmaakmiddelen, toiletpapier en bijvoorbeeld vaatwastabletten slaan we nog wel eens in om in de kelder te leggen, maar bijvoorbeeld die vlees (kilo)knallers die er vaak ook wel bijzitten slaan we standaard over, omdat we het meeste vlees bij een slager kopen. Idem wijn, dat kopen we ook eigenlijk nooit niet in de supermarkt.

Moneyman
Berichten: 30090
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Prijsverschil tussen AH-aanbiedingen Perla koffiepads

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik ben ook een echte AH-shopper. Van vaste artikelen koop ik bij een goede aanbieding gerust een voorraad in. Zo houd je boodschappen doen leuk.

Vlees, brood en drogisterijartikelen koop ik er niet: die haal ik bij de slager, bakker en drogist in hetzelfde winkelcentrum.

angel1978
Berichten: 10959
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Prijsverschil tussen AH-aanbiedingen Perla koffiepads

Ongelezen bericht door angel1978 »

Maar als bijvoorbeeld de SUN vaatwastabletten, die in die tests op absolute reinigingskwaliteit het (pdf link!) op onderdelen winnen van de Lidl tabletten
Je bedoelt de Sun classic, die een 5,6 overall scoort t.o.v. een 8,7 voor de W5?

Gesloten