LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Uitschrijven Bespaarplaneet

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
EgbertKattenberg
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 mar 2018 12:10
Contacteer:

Uitschrijven Bespaarplaneet

Ongelezen bericht door EgbertKattenberg »

Op een of andere wijze heb ik ooit eens op een reclamebanner "geklikt". Deze bleek afkomstig van sg.bespaarplaneet en is gekoppeld aan Global Solutions. Ik wordt helemaal gestoord van allerlei "aanbiedingen" van die organisatie en ik probeer me voor deze berichten af te melden. Ik krijg altijd weer na een afmeldpoging het bericht Email is niet is gevallen, en het ontvangen nieuwsbrieven volgen. En weer volgen er dagelijks allerlei aanbiedingen. De spambox heb ik ook al geprobeerd, maar kennelijk weten ze daar ook doorheen te komen.
Wie heeft hiermee ervaring en kan mij een tip geven er voorgoed vanaf te komen.

Lady1234
Berichten: 27119
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Uitschrijven Bespaarplaneet

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Afmelden via de afmeldknop is meestal onverstandig, zij weten daardoor dat het een werkend mailadres is.

U kunt die mails toch blokkeren?

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Uitschrijven Bespaarplaneet

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Hallo Egbert, inderdaad hoogst irritant. Uit ervaring weet ik dat je er bijna niet vanaf komt. Sowieso niet op de afmeld link drukken want dat is vaak een aanmoediging om nog meer spam naar u te sturen. Blokkeren help eigenlijk nooit omdat mails steeds weer vanaf een ander mailadres gestuurd worden. Niet gewenste mail in de spam map plaatsen, als die daar al niet in binnenkomt, wil nog wel eens helpen. Dat is als het goed is een zelflerende map bij uw provider waardoor mail (deels) geblokkeerd kan worden. Bij mij werkt het want ik krijg steeds minder rommel gemaild.

EgbertKattenberg
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 mar 2018 12:10
Contacteer:

Re: Uitschrijven Bespaarplaneet

Ongelezen bericht door EgbertKattenberg »

Dag Lady1234 en Klaas Jan.

Eerst mijn verontschuldiging voor de trage reactie op jullie bericht. Een plotseling gezondheidsprobleem zette mij even buitenspel. Gelukkig gaat 't weer goed. Ik heb de berichten als ongewenst gemarkeerd, maar als bespaarplaneet telkens weer berichten stuurt met een piepkleine wijziging in het afzender adres, word ik er toch steeds mee geconfronteerd. En dan die afmeldbutton; als die organisatie (of een willekeurige ander) een mail stuurt en dat bericht komt niet als onbestelbaar bij hen terug, weten ze dat het emailadres een bestaande is. De rest is dan bekend. Ik heb in ieder geval geleerd dat ik welke mail dan ook, stuk voor stuk eerst ga controleren op de herkomst alvorens het te openen.

Lady1234
Berichten: 27119
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Uitschrijven Bespaarplaneet

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Neem een gmailadres. Ik ontvang nooit spam.

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Uitschrijven Bespaarplaneet

Ongelezen bericht door Costnix »

Filteren op het deel achter de @ moet dit oplossen.
Wijzigen van uw e-mailadres bij Bespaarplaneet in een niet bestaat adres kan ook een oplossing zijn.

EgbertKattenberg
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 mar 2018 12:10
Contacteer:

Re: Uitschrijven Bespaarplaneet

Ongelezen bericht door EgbertKattenberg »

Allen die hebben gereageerd; nogmaals dank. Op een of andere wijze weten die lui toch door te dringen op m'n gmail adres. Een ander emailadres doorgeven heeft een kennis van me (die ook door die lui wordt benaderd) ook geprobeerd. Maar toch blijft er van alles en nog wat bij hem binnenkomen. Kennelijk vervangen die lui geen emailadres, maar zetten ze gewoon het nieuw opgegeven erbij.

stofzuigertje

Re: Uitschrijven Bespaarplaneet

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

omdat ook in mijn mailbox op computer de spam binnen komt moet ik regelmatig via online gmail openen en de rommel verwijderen en melden als spam...
Als meerdere dat doen herkend gmail deze wel en wat ze dan ook doen, Gmail herkend dan de aangepaste afzenders wel....

Gesloten