LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LG Q6 telefoon bij aanschaf OLED TV

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Mark_1984_
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mar 2018 07:41

LG Q6 telefoon bij aanschaf OLED TV

Ongelezen bericht door Mark_1984_ »

Hallo!

In oktober heb ik een nieuwe OLED tv aangeschaft van het merk LG. Een schitterende tv en ben er super blij mee, maar de tv was wel flink aan de prijs. De vanuit LG gefaciliteerde promotie, een gratis Q6 telefoon twv 350,-, heeft mij uiteindelijk over de streep getrokken. In heb in november alles bij LG aangeleverd (bon/uitgeknipte streepjescode etc.) en kreeg enkele weken later bericht dat mijn aanvraag was goedgekeurd en dat verzending van de telefoon maximaal 8 weken ging duren. Inmiddels is dit al 12 weken geleden en ben ik al 16 weken op mijn telefoon aan het wachten! Ik heb al enkele keren gebeld met LG, maar krijg er helemaal niks uit. Ze wijzen intern naar elkaars afdeling en hebben geen zicht op levering. Ik krijg geen updates en kom er bij LG niet doorheen. Van een multinational als LG mag je toch een betere service verwachten? Heeft iemand tips wat ik kan doen voor een correcte afhandeling (levering binnen een week van de Q6/levering vergelijkbare telefoon/uitkeren waarde telefoon)?

sheke1950
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 mei 2008 22:10

Re: LG Q6 telefoon bij aanschaf OLED TV

Ongelezen bericht door sheke1950 »

Dit aanmelden bij
https://www.klachtenkompas.nl
Mijn probleem met een bedrijf (geld voucher retour) was binnen 24 uur na melding bij Klachtenkompas opgelost. Had daarvoor 3 maanden gesteggeld met dat bedrijf.

alfatrion
Berichten: 21899
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: LG Q6 telefoon bij aanschaf OLED TV

Ongelezen bericht door alfatrion »

Mark_1984_ schreef:Heeft iemand tips wat ik kan doen voor een correcte afhandeling (levering binnen een week van de Q6/levering vergelijkbare telefoon/uitkeren waarde telefoon)?
Je kunt een schriftelijke ingebrekestelling versturen met daarin 1) wat je wilt; 2) wanneer je dat wilt (2 weken) en 3) dat ze daarna in verzuim zijn.

stofzuigertje

Re: LG Q6 telefoon bij aanschaf OLED TV

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Bij niet kunnen leveren en een andere type weigeren mag je de adviesprijs eisen als vergoeding..

Niet de normale winkel waarde maar de door hun genoemde advies prijs en de kans bestaat dat het een iets ander Koreaans merk word!

Gesloten