LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Soundbar gewonnen bij Vakantieveilingen.nl

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Hans.r
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 aug 2018 19:19

Soundbar gewonnen bij Vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door Hans.r »

Heb een vraag over Vakantieveilingen.nl

Heb 6 Augustus mee gedaan met een veiling van een soundbar en die veiling heb ik gewonnen en gelijk betaald het zou naar 5 dagen afgeleverd worden maar wat er komt geen product heb ook al 4 x gebeld en net zoveel email gestuurd ze houden me allemaal aan het lijntje wat moet ik in doen om mijn product te krijgen of mijn geld retour, zou iemand mij daar bij kunnen helpen.

Groetjes Hans.R Gouda

juliomariner
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Soundbar gewonnen bij Vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door juliomariner »

Hoezo gewonnen? U betaald er toch gewoon voor?

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Soundbar gewonnen bij Vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Hans.r schreef:Heb een vraag over Vakantieveilingen.nl

Heb 6 Augustus mee gedaan met een veiling van een soundbar en die veiling heb ik gewonnen en gelijk betaald het zou naar 5 dagen afgeleverd worden maar wat er komt geen product heb ook al 4 x gebeld en net zoveel email gestuurd ze houden me allemaal aan het lijntje wat moet ik in doen om mijn product te krijgen of mijn geld retour, zou iemand mij daar bij kunnen helpen.

Groetjes Hans.R Gouda
Ze antwoorden de e-mails dus wel, wat zeggen ze dan als rede dat het later is?

Mark1992
Berichten: 548
Lid geworden op: 24 nov 2015 16:46

Re: Soundbar gewonnen bij Vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door Mark1992 »

juliomariner schreef:Hoezo gewonnen? U betaald er toch gewoon voor?
Veiling gewonnen.

marnix
Berichten: 814
Lid geworden op: 02 nov 2005 11:30

Re: Soundbar gewonnen bij Vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door marnix »

Hans, julio heefd vaker een zeurbui.

Lowieze
Berichten: 6586
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Soundbar gewonnen bij Vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door Lowieze »

Hans.r schreef:Heb een vraag over Vakantieveilingen.nl

Heb 6 Augustus mee gedaan met een veiling van een soundbar en die veiling heb ik gewonnen en gelijk betaald het zou naar 5 dagen afgeleverd worden maar wat er komt geen product heb ook al 4 x gebeld en net zoveel email gestuurd ze houden me allemaal aan het lijntje wat moet ik in doen om mijn product te krijgen of mijn geld retour, zou iemand mij daar bij kunnen helpen.

Groetjes Hans.R Gouda
Uw klacht over Vakantieveilingen online melden op Klacht.nl wil nog weleens helpen.
https://www.klacht.nl
Laatst gewijzigd door Lowieze op 27 aug 2018 08:30, 1 keer totaal gewijzigd.

juliomariner
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Soundbar gewonnen bij Vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door juliomariner »

marnix schreef:Hans, julio heefd vaker een zeurbui.
haha,
Ik snap de uitdrukking gewoon niet, als ik iets heb gewonnen hoef ik niet te betalen. Ik weet dat het een gebruikelijke uitdrukking is maar ik vind een veiling geen wedstrijd die je kunt winnen. Zeg dan gewoon dat je de hoogste bieder was.

Mark1992
Berichten: 548
Lid geworden op: 24 nov 2015 16:46

Re: Soundbar gewonnen bij Vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door Mark1992 »

juliomariner schreef:
marnix schreef:Hans, julio heefd vaker een zeurbui.
haha,
Ik snap de uitdrukking gewoon niet, als ik iets heb gewonnen hoef ik niet te betalen. Ik weet dat het een gebruikelijke uitdrukking is maar ik vind een veiling geen wedstrijd die je kunt winnen. Zeg dan gewoon dat je de hoogste bieder was.
Maar als hoogste bieder ''win'' je de veiling toch?

Moneyman
Berichten: 30003
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Soundbar gewonnen bij Vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door Moneyman »

Waarom iedere keer deze puur fonetische discussie, terwijl het voor iedereen evident is wat er bedoeld wordt?

Hans.r
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 aug 2018 19:19

Re: Soundbar gewonnen bij Vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door Hans.r »

Bedankt jullie voor jullie antwoord en het moet ook gewoon zijn dat ik betaald heb voor die soundbar ik heb ook niks gewonnen maar gewoon betaald heb maar antwoorden krijg ik niet vraag niet om stomme antwoorden was gewoon benieuwd of iemand dit ook wel eens heeft meegemaakt en wat voor stappen ik nog veder kan doen om mijn geld of die soundbar te krijgen meer niet.

Mark1992
Berichten: 548
Lid geworden op: 24 nov 2015 16:46

Re: Soundbar gewonnen bij Vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door Mark1992 »

Hans.r schreef:Bedankt jullie voor jullie antwoord en het moet ook gewoon zijn dat ik betaald heb voor die soundbar ik heb ook niks gewonnen maar gewoon betaald heb maar antwoorden krijg ik niet vraag niet om stomme antwoorden was gewoon benieuwd of iemand dit ook wel eens heeft meegemaakt en wat voor stappen ik nog veder kan doen om mijn geld of die soundbar te krijgen meer niet.
Stuur een aangetekende brief naar Vakantieveilingen waarin u het product of anders het aankoopbedrag terug wil (inclusief administratiekosten van Vakantieveilingen) en stel hier een termijn van 14 dagen aan vast. Vakantieveilingen kan dan niet meer ontkennen of u aan het lijntje houden. Zij zijn als platform gewoon verantwoordelijk voor het aanbod van derden.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Soundbar gewonnen bij Vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Je zult in ieder geval je leverancier vakantieveilingen achter de veren moeten zitten. Stel hem in gebreke en eis je geld bij niet leveren terug. Zo zou ik het doen. Die discussie over winnen of zo doet niet terzake. Het is betaald en gekocht dus het moet geleverd worden. Staatsloterij kun je ook winnen nadat je iets, het lot hebt gekocht.

Hans.r
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 aug 2018 19:19

Re: Soundbar gewonnen bij Vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door Hans.r »

Goedemiddag,

Iedereen hartelijk bedankt voor de reacties heb nogmaals gebeld met Vakantie veilingen.nl en heb nu de toezegging gehad dat zij mijn geld retour zullen sturen eindelijk na vier weken dus de 27 ste Augustus gebeld na bijna 15 minuten in de wacht te hebben gestaan dus bij deze en nu even afwachten wanneer zij het storten vandaag 29 Augustus nog niks gehad wij wachten rustig af.
Hans.R

Hans.r
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 aug 2018 19:19

Re: Soundbar gewonnen bij Vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door Hans.r »

Goedemorgen,

Het is vandaag maandag 3 september heb vandaag weer gebeld met Vakantie veilingen.nl over mijn geld wat ze terug zouden storten zeggen dat dit nu aan Abna bank ligt die dit nog niet teruggestort hebben hoe wil je het hebben en heb ook weer 20 minuten in de wacht gestaan en dan krijg je te horen sorry sorry meneer wij kunnen niks meer nu je begrijp dat mijn bloed kookte zou hem graag door de telefoon heen hebben getrokken heb ook gevraagd wat die vrouwelijke veilingmeester daar zit te doen nu je begrijp dat ik woest ben en je kunt niks dan als maar weer afwachten en het gaat om een bedrag van 76,95 euro moeilijk he. Nu jullie hoor wel als er wat gebeurt ik ben bang van niks. Groetjes Hans.R Gouda

Lowieze
Berichten: 6586
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Soundbar gewonnen bij Vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door Lowieze »

Hans.r schreef:Goedemorgen,

Het is vandaag maandag 3 september heb vandaag weer gebeld met Vakantie veilingen.nl over mijn geld wat ze terug zouden storten zeggen dat dit nu aan Abna bank ligt die dit nog niet teruggestort hebben hoe wil je het hebben en heb ook weer 20 minuten in de wacht gestaan en dan krijg je te horen sorry sorry meneer wij kunnen niks meer nu je begrijp dat mijn bloed kookte zou hem graag door de telefoon heen hebben getrokken heb ook gevraagd wat die vrouwelijke veilingmeester daar zit te doen nu je begrijp dat ik woest ben en je kunt niks dan als maar weer afwachten en het gaat om een bedrag van 76,95 euro moeilijk he. Nu jullie hoor wel als er wat gebeurt ik ben bang van niks. Groetjes Hans.R Gouda
U vraagt hier advies wat u kunt doen. Die adviezen krijgt u ook, maar daar doet u niets mee. U belt zelf Vakantieveilingen en wat is het resultaat? Opnieuw geklaag. Misschien eens wat doen met de adviezen die hier gegeven zijn.

Hans.r
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 aug 2018 19:19

Re: Soundbar gewonnen bij Vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door Hans.r »

Goedemiddag heb gisteren een aangetekende email a 1,50 gestuurd naar Vakantie veilingen.nl en tot mijn verbazing vandaag mijn geld terug gestort gekregen dus dit is afgehandeld ik zelf ga nooit meer meedoen met VakantieVeiling.nl ik heb mijn lesje geleerd. Iedereen bedankt voor jullie berichtjes. Gr. HANS. Gouda

Hans.r
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 aug 2018 19:19

Re: Soundbar gewonnen bij Vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door Hans.r »

Goedemiddag heb gisteren een aangetekende email a 1,50 gestuurd naar Vakantie veilingen.nl en tot mijn verbazing vandaag mijn geld terug gestort gekregen dus dit is afgehandeld ik zelf ga nooit meer meedoen met VakantieVeiling.nl ik heb mijn lesje geleerd. Iedereen bedankt voor jullie berichtjes. Gr. HANS. Gouda ook Radar bedankt voor het bellen naar mijn toe.

ManchesterU15
Berichten: 330
Lid geworden op: 20 jan 2017 15:50

Re: Soundbar gewonnen bij Vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door ManchesterU15 »

Een aangetekende e-mail? Waar u voor betaald? Ik zou daar mijn geld maar eens terughalen

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Soundbar gewonnen bij Vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door renewouters »

Mark1992 schreef:
27 aug 2018 07:47
juliomariner schreef:Hoezo gewonnen? U betaald er toch gewoon voor?
Veiling gewonnen.
Dan is het nog steeds een rare kreet. Om te winnen moet je een bijzondere prestatie leveren. De hoogste prijs bieden en betalen is niet zo bijzonder.

Moneyman
Berichten: 30003
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Soundbar gewonnen bij Vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door Moneyman »

renewouters schreef:
05 sep 2018 20:03
Mark1992 schreef:
27 aug 2018 07:47
juliomariner schreef:Hoezo gewonnen? U betaald er toch gewoon voor?
Veiling gewonnen.
Dan is het nog steeds een rare kreet. Om te winnen moet je een bijzondere prestatie leveren. De hoogste prijs bieden en betalen is niet zo bijzonder.
Dat is jouw definitie van winnen, maar die is daardoor niet ineens voor iedereen geldig. Als ik het langste strootje trek, heb ik een biertje gewonnen. Bijzondere prestatie? Nou, nee... Los daarvan voegt een discussie over het gebruik van het woord "winnen:" natuurlijk helemaal niets toe aan de vraag van TS.

Gesloten