Pagina 1 van 1

TomTom cashbackactie via de ANWB

Geplaatst: 04 apr 2020 13:00
door yvo2020
‘ Ruil bij de aanschaf van een TomTom GO Essential 5" bij ANWB een oud navigatiesysteem in en ontvang €50,- cashback’.

Alles gedaan zoals vermeld bij onderstaande eisen.
In mijn TomTom account staat nog steeds dat gegevens ontbreken.
Na herhaalde e-mails met alle gegevens en foto’s blijven de door mij opgestuurde nummers (zie punt 4.7) blijkbaar onvindbaar. Ik kan natuurlijk ook niets opnieuw opsturen, want de originele nummers heb ik via de post verstuurd.
Mijn vraag om opheldering ligt nu, na dreigen met RADAR’ bij het management.

Zijn er meer mensen die van deze actie gebruikt hebben gemaakt? Ik ben heel benieuwd naar de ervaring. Is mijn ervaring uniek of probeert TomTom stelselmatig om de terugbetaling te blokkeren?

(https://tomtom-go-trade-in-2020.sales-p ... n=20000080:)
Deelnemers moeten aan onderstaande eisen voldoen om in aanmerking te komen voor de Promotie:
4.1 De Deelnemer moet een TomTom Promotioneel Product kopen bij een van de Geautoriseerde Deelnemende Verkooppunten (ANWB).
4.2 De Promotie is geldig op aankopen binnen Nederland tussen 1 maart en 29 maart 2020 door een Deelnemer ("Aankoopperiode").
4.3 De Deelnemer dient binnen 7 dagen na aankoop zich te registreren. Bij aankoop op 29 maart 2020 is de laatste mogelijkheid om te registreren dan ook 5 april 2020 en geldt als "laatste Registratiedatum".
4.4 In geval van inconsistenties heeft de Deelnemer de mogelijkheid om correcties of wijzigingen aan te brengen tot 15 april 2020.
4.5 De Deelnemer is verplicht om een oud navigatiesysteem in te leveren en tijdens de registratie is de Deelnemer verplicht de merknaam op te geven van het ingeleverde product.
4.6 De Deelnemer dient een foto of scan van het aangeschafte product in te sturen via het online registratieformulier op tomtom.com/inruilactie
4.7 De Deelnemer dient het EAN-nummer (nummer onder streepjescode beginnend met 06) en serienummer (nummer onder andere streepjescode beginnend met S/N) dat te vinden is op onderkant verpakking uit te knippen. Van het uitgeknipte deel dient een foto gemaakt te worden en ingediend te worden via het online registratieformulier op tomtom.com/inruilactie. Vervolgens dient het uitgeknipte deel in envelop op te sturen naar onderstaand adres:
TomTom Sales
Tav Inruilactie ANWB
Oosterdoksstraat 114
1011DK Amsterdam
4.8 Het geldbedrag wordt uiterlijk op 15 mei 2020 overgemaakt naar de Deelnemersrekening via een bankoverschrijving.
(https://tomtom-go-trade-in-2020.sales-p ... n=20000080)

Re: TomTom cashbackactie via de ANWB

Geplaatst: 04 apr 2020 15:46
door sylvesterb
yvo2020 schreef:
04 apr 2020 13:00
Mijn vraag om opheldering ligt nu, na dreigen met RADAR’ bij het management.
De illusie of dat dreigen met "Radar" enig effect heeft. De kans dat Radar een cashback actie behandeld in haar televisie uitzending waarbij de gegevens niet zijn binnengekomen bij de ANWB is nihil.

Re: TomTom cashbackactie via de ANWB

Geplaatst: 04 apr 2020 16:38
door Lady1234
Hebt u aan Radar toestemming gevraagd om hen in te mogen zetten bij uw dreigementen?

Re: TomTom cashbackactie via de ANWB

Geplaatst: 04 apr 2020 17:27
door NeoDutchio
yvo2020 schreef:
04 apr 2020 13:00
Zijn er meer mensen die van deze actie gebruikt hebben gemaakt? Ik ben heel benieuwd naar de ervaring. Is mijn ervaring uniek of probeert TomTom stelselmatig om de terugbetaling te blokkeren?
Niet van deze actie, maar als u in het zoekvenster "cashback" zou intypen heeft u uren leesplezier.

Waarom zou de ANWB stelselmatig de betalingen blokkeren? Schijnbaar zijn uw gegevens bij de post verloren gegaan. En dat is niet de schuld van de ANWB. Mosterd na de maaltijd, maar de tip die altijd gegeven wordt bij een cashback actie, maar een foto of een kopie van wat u verzend. Mocht het fout gaan hebt u de codes nog.

Re: TomTom cashbackactie via de ANWB

Geplaatst: 04 apr 2020 20:44
door Kolibrie
4.7 De Deelnemer dient het EAN-nummer (nummer onder streepjescode beginnend met 06) en serienummer (nummer onder andere streepjescode beginnend met S/N) dat te vinden is op onderkant verpakking uit te knippen. Van het uitgeknipte deel dient een foto gemaakt te worden en ingediend te worden via het online registratieformulier op tomtom.com/inruilactie.

Heeft u de gemaakte foto dan niet meer om dat ean nummer en serienummer nog eens op te sturen?

Re: TomTom cashbackactie via de ANWB

Geplaatst: 11 aug 2020 17:48
door Kees Bruné
Bij mij ook geen reactie meer alles opgestuurd en terugbetalen dus niet.

Re: TomTom cashbackactie via de ANWB

Geplaatst: 12 aug 2020 11:02
door Moneyman
Kees Bruné schreef:
11 aug 2020 17:48
Bij mij ook geen reactie meer alles opgestuurd en terugbetalen dus niet.
Da's wel héél summier :D als je advies wilt, helpt het om concreter te zijn.

Re: TomTom cashbackactie via de ANWB

Geplaatst: 12 aug 2020 11:12
door NeoDutchio
Kees Bruné schreef:
11 aug 2020 17:48
Bij mij ook geen reactie meer alles opgestuurd en terugbetalen dus niet.
Hebt u ook geen bevestiging gehad dat het ontvangen is? In dat geval is het zeer aannemelijk dat er niets ontvangen is en kan er ook niets in behandeling genomen gaan worden.

Re: TomTom cashbackactie via de ANWB

Geplaatst: 12 aug 2020 21:31
door Komkommertijd
Vele geld terug acties hebben vaak zulke lastige voorwaarden en alles moet U foutloos doen en zij doen vaak maar wat....
Alles bewaren tot je eindelijk geld hebt, daarom sla ik ze vaak over en koop wel elders met normale korting!

Zowel Tom Tom als ANWB verliezen hun goede naam door tussen firma met flut voorwaarden.
voor een verouderde gewoon gelijk €50,- korting maar niet via lastige gezeur en kans op fouten en niets....

Re: TomTom cashbackactie via de ANWB

Geplaatst: 24 sep 2020 20:08
door Kees Bruné
Ook nu nog steeds geen reactie meer van tomtom nogmaals alles opgestuurd en niets meer van gehoord.
Lijkt mij een slechte actie van tomtom en slechte betaler.
Hij is nu in de aanbieding voor 119 euro .
Geen gezeur om een cashback dat werkt niet.

Re: TomTom cashbackactie via de ANWB

Geplaatst: 08 okt 2020 16:04
door ervinhaney
yvo2020 schreef:
04 apr 2020 13:00
‘ Ruil bij de aanschaf van een TomTom GO Essential 5" bij ANWB een oud navigatiesysteem in en ontvang €50,- cashback’.

Alles gedaan zoals vermeld bij onderstaande eisen.
In mijn TomTom account staat nog steeds dat gegevens ontbreken.
Na herhaalde e-mails met alle gegevens en foto’s blijven de door mij opgestuurde nummers (zie punt 4.7) blijkbaar onvindbaar. Ik kan natuurlijk ook niets opnieuw opsturen, want de originele nummers heb ik via de post verstuurd.
Mijn vraag om opheldering ligt nu, na dreigen met RADAR’ bij het management.

Zijn er meer mensen die van deze actie gebruikt hebben gemaakt? Ik ben heel benieuwd naar de ervaring. Is mijn ervaring uniek of probeert TomTom stelselmatig om de terugbetaling te blokkeren?

(https://tomtom-go-trade-in-2020.sales-p ... n=20000080:)
Deelnemers moeten aan onderstaande eisen voldoen om in aanmerking te komen voor de Promotie:
4.1 De Deelnemer moet een TomTom Promotioneel Product kopen bij een van de Geautoriseerde Deelnemende Verkooppunten (ANWB).
4.2 De Promotie is geldig op aankopen binnen Nederland tussen 1 maart en 29 maart 2020 door een Deelnemer ("Aankoopperiode").
4.3 De Deelnemer dient binnen 7 dagen na aankoop zich te registreren. Bij aankoop op 29 maart 2020 is de laatste mogelijkheid om te registreren dan ook 5 april 2020 en geldt als "laatste Registratiedatum".
4.4 In geval van inconsistenties heeft de Deelnemer de mogelijkheid om correcties of wijzigingen aan te brengen tot 15 april 2020.
4.5 De Deelnemer is verplicht om een oud navigatiesysteem in te leveren en tijdens de registratie is de Deelnemer verplicht de merknaam op te geven van het ingeleverde product.
4.6 De Deelnemer dient een foto of scan van het aangeschafte product in te sturen via het online registratieformulier op tomtom.com/inruilactie
4.7 De Deelnemer dient het EAN-nummer (nummer onder streepjescode beginnend met 06) en serienummer (nummer onder andere streepjescode beginnend met S/N) dat te vinden is op onderkant verpakking uit te knippen. Van het uitgeknipte deel dient een foto gemaakt te worden en ingediend te worden via het online registratieformulier op tomtom.com/inruilactie. Vervolgens dient het uitgeknipte deel in envelop op te sturen naar onderstaand adres: 192.168.0.1 routerlogin 192.168.10.1
TomTom Sales
Tav Inruilactie ANWB
Oosterdoksstraat 114
1011DK Amsterdam
4.8 Het geldbedrag wordt uiterlijk op 15 mei 2020 overgemaakt naar de Deelnemersrekening via een bankoverschrijving.
(https://tomtom-go-trade-in-2020.sales-p ... n=20000080)
Hoe werkt het terugbetalingsproces? Kunnen de retouren gemakkelijk worden ingenomen?