LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ISTA: hoge stookkosten, klopt de meter wel???

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
teagankia
Berichten: 9
Lid geworden op: 06 jul 2020 12:33

ISTA: hoge stookkosten, klopt de meter wel???

Ongelezen bericht door teagankia »

Woon 25 jaar op de zelfde adres sinds ymere de nieuwe wooncorporatie is hebben we alleen maar ellende. vooral met ISTA.
Jullie willen niet weten wat ik betaal voor mijn stookkosten voor een woning van 47 m2.
Ik heb zoveelste keer verzoek ingediend om de meters te laten kijken , maar ze komen niet , enige antwoord is wat je te horen krijgt is de meters kloppen wel dat kunnen we op afstand digitaal zien. Ik heb daarna vergelijking gedaan die met de meters van mijn buren en inderdaad het klopt geen meter van, de radiotoren waren va zelfde grootte en op de zelfde plek , mijn meters sloeg in een keer omhoog binnen 1 uur , de meters van mijn buren bleef op de zelfde cijfers. dit heb ik ook verteld maar ista heeft wel daar een mooie verhaal over te vertellen. later heb ik verzoek gedaan om vergelijking te doen met andere meters deze hebben ze geweigerd . Ik betaal 60 euro per maand voorschot aan service kosten welk deze 720 euro per jaar is, achteraf krijg ik elk jaar een jaar afrekening welk ik nog 1500 tot 1800 bij moet betalen, dus totaal 2200 - 2500 euro per jaar voor een piep kleine woning met 2 radiotoren, en de radiotoren is iets wat je per jaar 6 of 7 maande gebruikt. mijn vriend woont in een woning van 120 m2 welk hij alle radiotoren aan heeft en 1200 per jaar betaald. Ik heb zoveel klachten gelezen over ista, nu snap ik niet waarom de overheid hier niets aan doet
Facebook Google Plus Twitter Mail

Vincent_74
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jul 2020 18:54

Re: ISTA: hoge stookkosten, klopt de meter wel???

Ongelezen bericht door Vincent_74 »

Heb jij toevallig ISTA-meters op de radiotoren zitten ?

Gesloten