LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stop de Jamba waanzin!

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Gast

Stop de Jamba waanzin!

Ongelezen bericht door Gast »

Het woord Jamba is inmiddels synoniem voor irritant. Hun reclames zijn lawaaierig, te lang en schijnbaar bedoeld voor complete retards. Maar dat was niet genoeg voor Jamba, want nu is er de "Crazy Frog" en oh oh oh wat zijn we origineel! Want hadden we dit geluid niet al eens gehoord in, laten we zeggen, 2001 en hadden we die kikker al niet gezien in 2003? Een vuile, vuile rip-off door Jamba de f*cking Pamba dus. Toch is er een happy end, want de maker van het geluid en het beeld zijn dikke vrienden geworden.

Gast

Re: Stop de Jamba waanzin!

Ongelezen bericht door Gast »

ehhhhh wat is Jamba?????????????????????????/

karr-1
Berichten: 368
Lid geworden op: 17 jan 2005 16:54

Re: Stop de Jamba waanzin!

Ongelezen bericht door karr-1 »

Tsja je bent toch zelf zo stom om er in te trappen. En voor die reclames op tv zit er een knop op je afstandsbediening die althans bij mij perfect werkt.

Gast

Re: Stop de Jamba waanzin!

Ongelezen bericht door Gast »

Ik lees ook steeds topics over die irritante Jamba, ik heb deze reclame nog nooit gezien. Kan iemand me uitleggen waar het over gaat?
:?

Inge202

Re: Stop de Jamba waanzin!

Ongelezen bericht door Inge202 »

Jamba is een website waar je ringtones en plaatsjes kan krijgen voor je mobiel.

En die crazy frog-reclame is toch van hun? Vind het niet zo erg. Hij komt er alleen wel erg vaak op, naar mijn mening dan... Want er zijn genoeg mensen die em niet hebben gezien :D

Jamba=Irritant

Re: Stop de Jamba waanzin!

Ongelezen bericht door Jamba=Irritant »

Daar wordt ik echt gek van drie keer achter elkaar.

ivatjes

Re: Stop de Jamba waanzin!

Ongelezen bericht door ivatjes »

Als ik www.rtl4.nl open, dan krijg ik vaak die irritante crazy frog-reclame te zien en te horen en wat nog erger is, dat geluid van die kikker blijft gewoon in mijn computer afspelen ook als ik die site afsluit !!
En die jamba is niet alleen irritant maar ook een pure oplichterij !

Voorbeelden:

Toen ik enthiousiast laatst een ringtone op TMF zag bestelde ik deze via SMS. Vervolgens kreeg ik een SMS dat ik deze moest bevestigen met ja. Gedaan...gevolg je zit aan een abbonement van 4,50 per maand vast en de ringtone is nooit gestuurd...De helpdesk per e-mail geeft vage antwoorden en leest mijn vragen niet. Ik heb geen idee hoe ik me kan afmelden van deze oplichting. Iemand een idee???

Advies...bestel nooit een ringtone via JAMBA en www.jamba.nl Het kan duurder uitvallen dat het op 1e gezicht lijkt. (0,45 p.b zeggen ze)
Naar boven

Gast
Gast

Geplaatst op 14 Jun 2004 20:43 door Gast
Hey Erik!!

Ik heb precies hetzelfde probleem als jij met Jamba. Bij mij is het op exact dezelfde wijze gebeurd, en ik zit er nu ook aan vast. Probleem is dat zij niet vermelden op de tv dat je automatisch een overeenkomst aangaat wanneer je die ringtone op je telefoon wilt.
Ik heb hun ook een e-mail gestuurd en gezegd dat ik per direct deze "overeenkomst" wil beëindigen en mijn geld terug wil. Ik heb geen enkele reactie gehad. Ik heb vandaag weer een mail (en een brief) opgestuurd. Ik zal hier ook geen reactie op krijgen, maar heb nu bewijs dat ik de overeenkomst wil beëindigen en dat ik er niet om gevraagd heb.
Ik heb ook tevergeefs de inlichtingen dienst gebeld voor een telefoonnummer. Nu komt het leukste van het hele verhaal: HET BEDRIJF BESTAAT NIET!!!!! Jamba!BV zit niet op het vermelde adres op hun site.
Dit is de laatste keer dat ik het probeer met brieven of mails te sturen. Hierna zal ik met "grof geschut" verder gaan. Confused Ik ben namelijk niet van plan om een nieuwe sim-kaart te kopen, omdat een stelletje *****s mij naaien.

karr-1
Berichten: 368
Lid geworden op: 17 jan 2005 16:54

Re: Stop de Jamba waanzin!

Ongelezen bericht door karr-1 »

Je bent toch zelf zo dom om er aan te beginnen, klaag dan niet dat ze je neppen. Ik koop vaak zat ringtones van allerlei sites en nooit problemen mee gehad. Eerst goed lezen voor je iets doet scheelt vaak al een stuk.

Jill
Berichten: 38
Lid geworden op: 30 mei 2004 21:13

Re: Stop de Jamba waanzin!

Ongelezen bericht door Jill »

owja die reclames zijn zoooooooo irritant!
Dat mensen trouwens in dat geintje trappen kleine berekening van de info in dat balkje onder de reclame laat zien dat je nog iets van €1,10 per deunje betaalt omdat je aan die abbo vastzit.... :roll:

Gast

Re: Stop de Jamba waanzin!

Ongelezen bericht door Gast »

Je bent toch zelf zo dom om er aan te beginnen, klaag dan niet dat ze je neppen. Ik koop vaak zat ringtones van allerlei sites en nooit problemen mee gehad. Eerst goed lezen voor je iets doet scheelt vaak al een stuk

Dat is dus absoluut niet waar. De reclames op tv zijn misleidend. Je kunt een ringtone bestellen voor 45 cent. Maar als je dat doet, moet je nog een paar keer terug smssen en blijkt dat je opeens een abonnement hebt. Dat weet je vaak niet eens, maar merk je een maand later als er opeens weer 4 smsjes binnenkomen.

Afmelden lukt niet, heb ik ook geprobeerd. Ik heb ze gemaild en gezegd dat ik het geld terug wil en dat ze gvd niet het lef moeten hebben om nog eens wat te sturen. Dat hielp. Geld kreeg ik terug en was van abo af.

Dus mensen: Mail ze en eis geld terug!

En voor de rest. Jamba NOOIT (weer) aan beginnen.

patrickdegroot
Berichten: 36
Lid geworden op: 04 mei 2004 10:38

Re: Stop de Jamba waanzin!

Ongelezen bericht door patrickdegroot »

LpiWeb is een actie gestart tegen die verschikkelijke Jamba!
Help mee en breng gratis je stem uit!
Ga naar: http://jamba.lpiweb.nl/

Gesloten