LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] actie rijgedrag onzin

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
stekel
Berichten: 298
Lid geworden op: 20 jun 2005 08:16

Re: actie rijgedrag onzin

Ongelezen bericht door stekel »

Op een fiets zie je deze stickers niet! Wat is dat voor domme actie? Weg ermee!

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: actie rijgedrag onzin

Ongelezen bericht door JH »

Het is helaas een actie die eigenlijk niet nodig behoort te zijn. Wanneer iedereen zich gewoon aan de regels houdt en alle handelingen verricht die van een goed weggebruiker worden verwacht, zoals richting aangeven bij het wisselen van rijstrook, afstand houden, niet te hard rijden zodat er op tijd gestopt kan worden voor verkeerslichten etc. dan was dit allemaal niet nodig. En voor diegenen die zo veel haast hebben en menen dat de weg alleen voor hen is om naar hun werk te komen, ga eens wat eerder van huis dan hoef je je ook niet zo te haasten. :wink:

OpperDeskundige
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 sep 2005 08:34

Re: actie rijgedrag onzin

Ongelezen bericht door OpperDeskundige »

Voor welke overtreding???????????
Bumperkleven mischien :roll: :roll:

flepp
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 jun 2005 21:34

Re: actie rijgedrag onzin

Ongelezen bericht door flepp »

Nak, Woman for Life,
Het is een van de redenenen waarom ik niet op de fietst naar mijn werk gaat namelijk voor de fietsers terreur van vier naast elkaar gewoon blijven fietsen of jij geen deelneemt aan het verkeer.
Heb wel eens bijna er een paar van zijn fiets gedonderd maar heb geen zin meer in deze irritaties. :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Leetje
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 mar 2005 11:03

Re: actie rijgedrag onzin

Ongelezen bericht door Leetje »

Heeft iemand anders een beter idee om de verkeersveiligheid te verbeteren. Ik snap ook wel dat stickers plakken niet de oplossing is. Maar wat dan wel?

topery
Berichten: 444
Lid geworden op: 17 mar 2005 11:34

Re: actie rijgedrag onzin

Ongelezen bericht door topery »

Ik heb de oplossing: Rij zoals ik :D

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: actie rijgedrag onzin

Ongelezen bericht door bot321 »

doe ik al 45 jaar :lol:

Ton11
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 sep 2005 20:18

Re: actie rijgedrag onzin

Ongelezen bericht door Ton11 »

Even een reactie op Leetje,

Je moet tenminste 70km kunnen rijden op een snelweg,harder mag maar hoeft niet.

De gedrag regels moet al bij de rijschool beginnen je ziet heel vaak lesauto's links of recht afslaan terwijl dat daar helemaal niet mag.

Dan ga je er naast staan draai je raampje open, en zegt dat het daar niet mag.Zegt degene die les geeft waar staat dat dan.

En dan die programma's wegmisbruikers enzo.Als je dat toch ziet die moeten ze meteen hun rijbewijs afnemen.En dan niet zeuren van ïk moet mijn brood er mee verdienen, dat wist je al die tijd al.

Fisher
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 sep 2005 08:03

Re: actie rijgedrag onzin

Ongelezen bericht door Fisher »

Dikke geldverspilling. Dat je op die verkeersregels site zelf je mening erover niet kwijtkunt zegt al genoeg. We leven nu eenmaal in een verharde maatschappij die enkel slecht gedrag afstraft en goed gedrag nooit beloond. En daardoor zal zo'n zoete campagne zeker niet positief werken. Maar ja het is te proberen he, de burger betaalt toch wel...

bart1979
Berichten: 19
Lid geworden op: 14 sep 2005 12:01

Re: actie rijgedrag onzin

Ongelezen bericht door bart1979 »

Als ze nu eens verzinnen dat ze iedereen die zich netjes aan de snelheid houdt een beloning geven.
Dat vind ik nu een publieksvriendelijke actie.

Oftewel, een jaar niet geflitst en dan een bonus krijgen van het ministerie. Dat kunnen ze nagaan.
Geen flauw idee of dat duurder uit gaat vallen dan die irritante stikkertjes, maar klinkt mij wel goed. :D

deric
Berichten: 9
Lid geworden op: 02 mar 2005 23:22

Re: actie rijgedrag onzin

Ongelezen bericht door deric »

ik ben het er ook mee eens dat er zoveel geld moet worden neergelegd omdat ze zo graag een actie op poten willen zetten.
We komen al geld tekort voor veel dingen en dan gaan ze dat gebruiken voor onzinnige reclame.

Veel mensen ergeren zich juist mateloos hieraan.
Want er zijn er zat die doen alsof de wereld van hun is.
En ook ik doe graag mee met voorzichtig rijden, afstand houden en niet te hard rijden.
Maar als je eens een keertje over de scheef gaat is het gelijk raak.
maar in mijn woonplaats moeten ze eens beter hun best doen om ergenissen te voorkomen.
Dubbelparkeren, verkeerd parkeren, te hard rijden, stil staan op de weg om een praatje te maken, onveilig voor fietsers en brommers.
Fietsers en brommers die overal door heen kruisen en niet uitkijken.
Voetgangers, die zomaar de weg oversteken of door rood lopen en niet uitkijken.
enz.enz.enz.

Maar aan alles word hier niets aan gedaan, waarom, je ziet de politie hier toch niet. En als ze er zijn, zijn ze aan het winkelen of maken ze zelf misbruik van hun positie.

jammer maar waar.

Gesloten