LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vernieuwen abonnement KPN ADSL Lite

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Vernieuwen abonnement KPN ADSL Lite

Ongelezen bericht door NAK »

Onlangs werd ik door een medewerker van KPN opgebeld
Hij begon met mijn naam en adres te controleren.
Nadat ik voor hem positief had geantwoord kwam hij met de vraag of ik er al eens over had nagedacht om een nieuw abonnement te nemen voor mijn ADSL Lite aansluiting.

Omdat ik al een abonnement bij KPN had kon hij dat heel makkelijk openbreken en mij een nieuwe verschaffen.
Als ik van zijn aanbod gebruik maakte kreeg ik als extra de eerste maand gratis.
Daarna hoefde ik slechts € 19,95 per maand te betalen.

Ik vertelde dat ik dat vreemd vond, want die ochtend was de telefoon rekening binnengekomen en daar stond op dat mijn huidige abonnement € 16,75 kostte.
Toen ik hem om uitleg vroeg kwam hij direct met de tegenvraag: " ik spreek toch met fam XXXXX uit A".
Nadat ik hem er op wees dat hij al mijn gegevens aan het begin van het gesprek had gecontroleerd gooide betrokkene zonder verder nog iets te zeggen de haak erop.

Wees op je hoede als je een nieuw abonnement voorgeschoteld krijg.
Was ik op zijn aanbod ingegaan, dan had mij dat per jaar ruim € 90,00 meer gekost als nu.
Want voor je het weet is goedkoop toch duurkoop.

Tosbaga
Berichten: 56
Lid geworden op: 06 jun 2005 15:20

Re: Vernieuwen abonnement KPN ADSL Lite

Ongelezen bericht door Tosbaga »

19,95 ex btw is 16,75

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Vernieuwen abonnement KPN ADSL Lite

Ongelezen bericht door NAK »

Nee, de huidige € 16,75 is inclusief btw.

nellekewannet
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 jul 2005 19:08

Re: Vernieuwen abonnement KPN ADSL Lite

Ongelezen bericht door nellekewannet »

Ik denk dat het logisch is dat je abonnement dan duurder wordt, je zal heus niet door hun worden gebeld omdat hun jou geld willen besparen. Je zal dan wel je abonnement hebben opgewaardeerd tot een beter abonnement, met meer download capaciteit misschien? Ik werd ook gebeld door mijn telefoonaanbieder of ik mijn abonnement wilde overzetten. Had ik wel meer belminuten, maar dat kostte dus 7,50 meer per maand. Het is heel jammer dat KPN of andere instanties je niet gewoon zouden bellen om geld te besparen als je al heel lang klant bent en iedere keer netjes op tijd hebt betaald. Maar helaas, trouwe klant of niet, alles draait om geld verdienen. Groetjes

Gesloten