LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Weer poppenkastpoppen van AH

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
OMA
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 mar 2005 02:01

Re: Weer poppenkastpoppen van AH

Ongelezen bericht door OMA »

--------------------------------------------------------------------------------

Hallo allemaal,
Ook ik heb geprobeerd zegels te sparen voor die poppen en ik heb ook nog 2 kaarten liggen waar ik niets meer mee doe.
Vrijdag 30 okt waren in mijn A.H nog heel veel poppen maar toen ik zaterdag mijn kaarten wilde inleveren bleken alle poppen op te zijn. Ra,ra hoe kan dat? Lijkt me stug dat er om 8.30 u op zaterdag honderden voor de deur stonden om poppen te halen.
Het hele display was weggehaald, terwijl ik nog paar punten bij de zaterdag boodschappen kreeg. Gek is dat als de poppen op zijn en toch nog zegels gegeven worden.
Ik weet niet waar je woont PAMALU, maar je mag mijn POPPEN hebben
voor de school van je zoontje. Ik heb er 3 stuks( assepoester, de prins en een goede fee.)
mijn e-mail [email protected]

Grt. OMA

pamalu
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 nov 2005 08:45

Re: Weer poppenkastpoppen van AH

Ongelezen bericht door pamalu »

Super lief hoor OMA ik heb u inmiddels een mailtje gestuurd!!
Ik hoop dat AH nog aan de kaak gesteld wordt want dit is echt niet netjes!! Zegels uitdelen terwijl ze weten dat er niet genoeg of zelfs helemaal geen poppen meer zijn!! :evil:

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Weer poppenkastpoppen van AH

Ongelezen bericht door karr-2 »

Zolang de hebberige consument maar blijft kopen, gaan ze wel door met zegels uitdelen hoor. Ze zouden wel gek zijn om te stoppen als het zoveel geld in het laatje brengt.

pamalu
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 nov 2005 08:45

Re: Weer poppenkastpoppen van AH

Ongelezen bericht door pamalu »

Getuigd niet van eerlijkheid vind ik. Ze weten dat er niet genoeg is geef dat dan ook eerlijk toe. Voor een kruidenier die op de kleintjes let!! Die kleintjes zijn in ieder geval niet de kinderen. Maar de extra dingen waar ze mee kunnen verdienen over de ruggen van onze kleintjes :evil:

OMA
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 mar 2005 02:01

Re: Weer poppenkastpoppen van AH

Ongelezen bericht door OMA »

Hoi Pamalu ik heb je mail ontvangen en er is eentje onderweg naar jou.

grt Oma
Laatst gewijzigd door OMA op 07 nov 2005 12:43, 1 keer totaal gewijzigd.

pamalu
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 nov 2005 08:45

Re: Weer poppenkastpoppen van AH

Ongelezen bericht door pamalu »

Hoi OMA, ik heb net naar dit mailadres ook het mailtje gestuurd. Groetjes Pamalu

baartim
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 okt 2005 20:18

Re: Weer poppenkastpoppen van AH

Ongelezen bericht door baartim »

Wat mij bij deze actie enorm ergert (en ook bij andere acties, waar bij albert heijn zegels moeten worden gespaard) is dat albert heijn vertelt dat bij zoveel euro aan boodschappen de klant een zegel ontvangt.

Iedere keer dat ik in verschillende filialen bij besteding van meer dan het bedrag een zegel verwacht, wordt de kassala gesloten en wordt mij goedendag gezegd. :lol:

Het personeel is zeer verbaasd als ik wacht en zeg dat ik mijn spaarzegel nog wil hebben. Heel gedoe, kassala weer open, lastige klant. Andere klanten kijken je verontwaardigd aan. :oops:

Het is duidelijk dat deze keten het motto 'albert heijn blijft op de kleintjes letten' niet meer waar kan of wil maken. :evil:

Willem 4
Berichten: 274
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:53

Re: Weer poppenkastpoppen van AH

Ongelezen bericht door Willem 4 »

We hebben het hier toch wel over DE beroemde handpoppen van AH?
Die prachtige (waarschijnlijk door kinderarbeid) handgemaakte poppen waar de kleinkinderen later vol trots mee naar tussen Kunst en Kitch zullen gaan om de waarde te laten bepalen?

3 voor 5 euro waren ze geloof ik bij de Wibra, of zo maar dat zullen niet de echte zijn, die komen van AH

Dat ik niet per ongeluk in een discussie terecht kom over iets onbelangrijks, dat wil ik mezelf niet aandoen :wink:

Mensen zijn aandoenlijk lief, kijk maar op een forum :lol:

groeten

jbroeders
Berichten: 129
Lid geworden op: 07 aug 2005 21:32

Re: Weer poppenkastpoppen van AH

Ongelezen bericht door jbroeders »

En nu wil ik als AH medewerker even duidelijk maken wat er heeft gespeeld bij de poppenactie. Ik heb alleen de verhalen van de filialen in Oosterhout, maar wellicht zijn die heel algemeen.

Bij ons moesten we heel coulant zijn (18 euro is dus twee bonnetjes) en ruim 2,5 week hebben we ook meer dan voldoende poppen in het filiaal gehad en ook de andere filialen hadden geen problemen. Waar AH op in heeft gezet is dat mensen gedurende de periode poppen kwamen halen, maar dat deden de klanten niet. Die hebben allemaal kaarten op lopen potten en aan het einde van de actie willen ze allemaal 6 of meer poppen meenemen, ja dat gaat nu eenmaal niet, de voorraad was voldoende, maar er is ook duidelijk met OP=OP geadverteerd, en de weldenkende klant scoort zijn poppen dan ook op het moment dat ze er nog liggen, lijkt mij. Volle kaart, gelijk popje halen. Donderdag waren de poppen dus op en klanten heel verontwaardigd, waarom houdt AH dan zo'n actie en dergelijke vragen.

Die poppen kreeg u gratis, wie beweert dat je jezelf helemaal arm moet kopen voor een poppenkastpop, het is een extraatje, niet het doel an sich. Geen enkele medewerker van AH neemt zelf extra bonnetjes mee, dat is echt uit den boze! Dozen poppen verdwijnen ook niet bij de achterdeur, lariekoek. Er mochten zelfs geen poppen achtergehouden worden voor bekenden, dus al die opmerkingen kloppen niet.

Tuurlijk had AH nog meer poppen kunnen maken, blijven ze er lekker mee zitten als de run op de poppen onverwacht uitblijft. Het is geen instelling, het is een bedrijf dat winst probeert te maken en desondanks ook nog leuke acties houdt voor de klanten. Jammer dat mensen dat niet waarderen. Denk niet als een kind dat geen popje krijgt, maar denk gewoon eens aan het belang van de winkelier en de medewerker. Vergeet ook niet dat er OP=OP stond?

OMA
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 mar 2005 02:01

Re: Weer poppenkastpoppen van AH

Ongelezen bericht door OMA »

Ik denk toch nog altijd dat de klant koning is?

Waarom dan nog wel zegeltjes geven als er geen poppen meer zijn?
Ik kreeg zaterdag 31 okt nog zegeltjes!!!!!terwijl er achteraf geen
poppen meer waren.

Vreemde gang van zaken.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Weer poppenkastpoppen van AH

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Geen enkele medewerker van AH neemt zelf extra bonnetjes mee, dat is echt uit den boze! Dozen poppen verdwijnen ook niet bij de achterdeur, lariekoek. Er mochten zelfs geen poppen achtergehouden worden voor bekenden, dus al die opmerkingen kloppen niet.
Dit is echt geklets, ik ken minimaal 2 AH medewerkers die op deze manier hun poppencollectie, maar in het verleden ook Eftelingpoppetjes en diverse andere artikelen bij elkaar gekregen hebben. En uit wat zij me vertellen begrijp ik dat dat echt overal gebeurt. Alles gaat eerst naar de medewerkers, de restanten zijn voor de klanten.

jbroeders
Berichten: 129
Lid geworden op: 07 aug 2005 21:32

Re: Weer poppenkastpoppen van AH

Ongelezen bericht door jbroeders »

En in Oosterhout gebeurt dat gewoon niet. Het is toch van de gekke als we dat zomaar gaan doen?

pamalu
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 nov 2005 08:45

Re: Weer poppenkastpoppen van AH

Ongelezen bericht door pamalu »

Ik kreeg ook zaterdags nog spaarpunten terwijl er donderdags al geen poppen meer in ede te krijgen waren!!
Op naar Bennekom en ook daar niets :evil:
En waarom zou je de kaarten niet op mogen sparen ben ik dan ineens blond of zo als ik dat doe :?:
Wij wilden zeker zijn van 8 poppen en niet 6 poppen en 2 kinderen niets :evil: Kan je in een klas niet mee aankomen. Ook de punten kwamen van ver net als onze kinderen daar het een regio school is! Dus wachten tot we alles binnen hadden :evil:
En denken aan de winkelier :evil: Tja zeg maak het even die verdient al genoeg! Kijk en vergelijk de prijzen maar eens :?

Willem 4
Berichten: 274
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:53

Re: Weer poppenkastpoppen van AH

Ongelezen bericht door Willem 4 »

Als ik dit soort berichten volg dan ruik ik de spruiten en sukadelapjes :D
Ik zie in mijn fantasie mensen goed bedoelde 3d kaarten maken.
Ik denk aan bestuursleden van de 1e nederlandse vereniging voor verrassingseierenverzamelaars (ja die bestaat en het is een super woord voor scrabble) :lol:
De warme pyjama aantrekken die zo van de strijkplank van mijn moeder kwam, heerlijk.
Oud Hollandse hebberigheid, waar dit kleine landje zo groot en rijk van geworden is
Een groter genot is er bijna niet.

Heerlijk, dat 60/70er jaren gevoel, ik dank u zeer om dat terug te brengen :lol:
Ik wil jullie probleem met de AH-poppen niet bagetaliseren, in tegendeel, ik hoop dat het voor u allen naar tevredenheid wordt opgelost.
En het is een bewijs voor de rest van de wereld dat wij ook zo onze problemen hebben :wink:

groeten

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: Weer poppenkastpoppen van AH

Ongelezen bericht door MLF »

Ik maak ze niet gek, wat denk je van de reclame??
Enne...wijzer geworden van vorig jaar heb ik nu al m'n familie en vrienden gevraagd om stickers, dus we hebben het hele setje nu compleet. (Tja, ik ben en blijf een Nederlander hoor......GRATIS!!)
zo gratis is het niet, Appie rekent iets meer voor de produkten en je betaalt echt wel

pamalu
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 nov 2005 08:45

Re: Weer poppenkastpoppen van AH

Ongelezen bericht door pamalu »

Oud Hollandse hebberigheid, waar dit kleine landje zo groot en rijk van geworden is
Een groter genot is er bijna niet.
Ik zie het toch niet als hebberigheid hoor als je spaart voor een goed doel!! Eerder voor knullerigheid van de AH

jbroeders
Berichten: 129
Lid geworden op: 07 aug 2005 21:32

Re: Weer poppenkastpoppen van AH

Ongelezen bericht door jbroeders »

Het is duidelijk dat mensen gewoon het begrip op=op niet snappen. Als iets op=op is, ga je het halen op het moment dat het beschikbaar is toch?

pamalu
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 nov 2005 08:45

Re: Weer poppenkastpoppen van AH

Ongelezen bericht door pamalu »

Ik ben gewoon niet brutaal genoeg geweest :x Wijze les!! Bij diverse filialen kon je dus de poppen reserveren. En anderen hadden daar door dus extra pech! Ik heb uiteindelijk nog 2 poppen kunnen krijgen omdat de gene die ze gereserveerd had ze niet op is wezen halen!
Dus bij nog zo'n actie reserveer ik gewoon en zie wel hoe ik aan de punten of zo kom :twisted:

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Weer poppenkastpoppen van AH

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Reserveren zou volgens de regels van Appie ook niet mogen. Eigen personeel eerst zou volgens Appie ook niet mogen. En ondanks dat de naieve jbroeders zegt dat het niet gebeurt, gebeurt het dus gewoon overal wel.

Het is een beetje naief van de AH om te denken dat mensen elke volle kaart meteen komt inleveren. Net als met de standaardzegelboekjes worden ze eerst allemaal bij elkaar gespaard om vervolgens de hele set ineens op te halen. En ja dan komt iedereen tegelijk en zijn ze dus op.

Gesloten