LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Doe een origineel laagste BOD

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.

onduidelijk bel-spellen verbieden

ja
21
60%
nee
3
9%
beperken
2
6%
verbieden
9
26%
adres voor direct te wissen
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 35

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Doe een origineel laagste BOD

Ongelezen bericht door Jonjo »

Dus je komt om 2 uur thuis s'nachts en wacht dat tot het ontbijt om kwart over zes? Dan zit je ook lang naar die spelletjes te kijken.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Doe een origineel laagste BOD

Ongelezen bericht door Bailey »

Jij kan vast niet goed lezen?? Staat er dat ik om 2 uur thuiskom? Er staat alleen maar dat er mensen zijn die om 2 uur thuiskomen!!

movieman
Berichten: 110
Lid geworden op: 15 mar 2006 17:07

Re: Doe een origineel laagste BOD

Ongelezen bericht door movieman »

[quote=gerda2006]als ik het goed begrijp zijn dat die belspelletjes die 's nachts worden uitgezonden. Liggen normaal denkende mensen dan niet op 1 oor?[/quote]

Ik lig wel eens op 2 oren... :twisted:

hehehe

P.S.: beste TROS, de html-code schijnt hier niet te werken...hm... (zie boven)

Groetjes :wink:

gerda2006
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 mar 2006 06:50

Re: Doe een origineel laagste BOD

Ongelezen bericht door gerda2006 »

We hebben Idols gehad met hun sms stemmen, we hebben Tell Sell, diverse belspelletjes waarbij een blondine met het IQ van een schildpad ons wil overtuigen om maar toch te bellen, schaars geklede vrouwen die je moet bellen.sms'en etc, en nu "doe een origineel laag bod". Ik heb al die jaren dat deze "spelletjes" aan de gang zijn nooit een echt positief woord gehoord van mensen over gewonnen prijzen, positieve contacten met dames etc. Hoe lang gaan mensen nog door met hun zuurverdiende geld uit te geven om bedrijven als Talpa etc rijk te maken? Ik weet dat sommige mensen dom en hardleers zijn, maar hoever moet het gaan voordat ze zeggen, en nu is het genoeg!

movieman
Berichten: 110
Lid geworden op: 15 mar 2006 17:07

Re: Doe een origineel laagste BOD

Ongelezen bericht door movieman »

Geplaatst op 17 Mrt 2006 09:11 door gerda2006

...diverse belspelletjes waarbij een blondine met het IQ van een schildpad...
Hahaha funny! :lol:
Geplaatst op 17 Mrt 2006 09:11 door gerda2006

Hoe lang gaan mensen nog door met hun zuurverdiende geld uit te geven om bedrijven als Talpa etc rijk te maken? Ik weet dat sommige mensen dom en hardleers zijn, maar hoever moet het gaan voordat ze zeggen, en nu is het genoeg!
Het toverwoord hier is "verleiding". Je hebt volkomen gelijk als je zegt dat NIEMAND meer zou moeten meedoen aan dat soort spelletjes. En ja helaas is het zo dat sommige mensen zich voor de gek laten houden. Kijk maar eens naar al die makkelijke leenbedrijven op TV... Ze storten heel veel mensen in schulden met hun acties. Natuurlijk zijn de mensen zelf verantwoordelijk voor hun daden, maarja, verleiding hè!

Groetjes. :wink:

hans63
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 nov 2005 20:04

Re: Doe een origineel laagste BOD

Ongelezen bericht door hans63 »

Wat een gezeur. Meestal is de UIT-knop op de AB rood. Eén keer drukken en dan lekkker een boek lezen of naar muziek luisteren. Mensen met kinderen adviseer ik te overwegen om aan hun aandacht te schenken.

Moet je zien hoeveel ergernis dat scheelt ...... :lol:

gerda2006
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 mar 2006 06:50

Re: Doe een origineel laagste BOD

Ongelezen bericht door gerda2006 »

hans63, helemaal mee eens, alleen hebben blijkbaar veel mensen die zich laten "verleiden" door dit soort spelletjes blijkbaar of veel teveel vrije tijd of geen goed boek in de kast. Er zijn dus blijkbaar mensen in Nederland die echt denken dat bedrijven "gratis" Ipods e.d. weggeven, dat de Biostabiel werkt alleen omdat Tineke het zegt, dat er echt mensen winnen als zo'n blonde muts op tv een drieletter wordt vraagt van iets waar je je boodschappen in doet en daar 10.00 euro tegenover stelt? Ik kan er met de pet niet bij, maar dat zal dan denk ik wel aan mij liggen.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Doe een origineel laagste BOD

Ongelezen bericht door Bailey »

Toch wel vreemd dat je er een hoop kent? Zit je toch af en toe te kijken :D

gerda2006
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 mar 2006 06:50

Re: Doe een origineel laagste BOD

Ongelezen bericht door gerda2006 »

:wink: Betrapt! Nee hoor, maar als ik ergens over klaag wil ik wel weten waar ik het over heb, en je moet haast wel onder een rots gewoond hebben om 1 of meerdere programma's nooit gezien te hebben!

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Doe een origineel laagste BOD

Ongelezen bericht door Jonjo »

Baily, om 6 uur in de ochtend kun je op Ned.2 het nieuws zien van de avond er voor. Om kwart voor zeven het verse op RTL4. Maar uh, de tv aan tijdens het ontbijt?

movieman
Berichten: 110
Lid geworden op: 15 mar 2006 17:07

Re: Doe een origineel laagste BOD

Ongelezen bericht door movieman »

Je gelooft het niet, maar er bestaat ook nog zoiets als radio! Is maar een tipje...

Ik word doodziek van al die reclames. Een belspelletje hier of daar beschouw ik soms zelfs als "verlichting". Lachen, gieren, brullen met die lui die bellen en het woord "fiets" kunnen lezen maar vervolgens het woord "trein" zeggen LOL. Meestal gaat die kast na het 8-uur journaal uit...

Groetjes. :wink:

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Doe een origineel laagste BOD

Ongelezen bericht door Bailey »

Als wij de tv aanzetten dan is er altijd net sport op nederland 2, waar we ons beide niet echt voor interesseren. En om kwart voor 7? Dan ben ik al de deur uit.

En ja...even teletekst, even nieuws kijken (op de Belg van de vorige dag) even op mijn gemak wakker worden. Maar ik geloof niet dat ik daarvoor enig verantwoording schuldig ben toch?

Gesloten