LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geld Op Wielen .nl

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
flame
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jan 2006 08:49

Geld Op Wielen .nl

Ongelezen bericht door flame »

:roll: Wie heeft er ook slechte ervaring met geld op wielen.nl hun beloven je dat je je auto als 2e inkomen kan gebruiken. Ik had zelfs een VIP lidmaatschap dat houdt in dat als je na 2 maanden nog geen reclame rijdt voor klanten, dat je dan je inschrijfgeld terug gestort zou krijgen,
Ik had zelf wat vrienden lid gemaakt die via mijn kenteken lid werden, daar kreeg ik ook netjes voor elke aanmelding 5 euro,- voor, maar na 2 maanden nog geen reclame rijden dus ik vroeg mijn inschrijfgeld terug, zij melden mij dat elke aanmelding waar ik 5 euro voor kreeg dat als inkomen werd gezien. dit was nergens terug te vinden of lezen in hun voorwaarden. Ik kreeg na lange tijd toch gelijk en inschrijfgeld retour!
maar tot mijn verbazing viel mijn 2 weken later op dat hun gelijk hun voorwaarden hebben aangepast (uiteraard) maar dit vind ik toch gevaarlijk :!: dus voor dat je ergens lid van woordt print deze voorwaarden dan af met datum, kan diegene zijn voorwaarden in die tussentijd niet veranderen i.v.m. met onverwachtse veranderingen verlengingen of rechten.

-okkie-
Berichten: 58
Lid geworden op: 22 jan 2006 07:43

Re: Geld Op Wielen .nl

Ongelezen bericht door -okkie- »

Jij bent niet helemaal van deze wereld! Kijk je weleens naar consumentenprogramma's en/of denk je weleens na? Je bent erg naief en bent er duidelijk in gestonken!!

Verdere commentaar is overbodig :?

Gesloten