LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wup actie AH een flup eh flop

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: wup actie AH een flup eh flop

Ongelezen bericht door Wubo »

het gaat te furr

KeepItreaL
Berichten: 29
Lid geworden op: 04 jun 2006 11:54

Re: wup actie AH een flup eh flop

Ongelezen bericht door KeepItreaL »

!!!!WUP Holland WUP!!!!

Pegassus
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 jul 2005 02:00

Re: wup actie AH een flup eh flop

Ongelezen bericht door Pegassus »

In de krant stond dat Vader Abraham al goed over de **** was omdat ze hem niet bij die wuppenactie betrokken hebben.
Het is zijn geesteskind zo zegt hij....

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: wup actie AH een flup eh flop

Ongelezen bericht door bot321 »

die van Vader Abraham zijn Wurfen of Wurf.

Lieske1958
Berichten: 430
Lid geworden op: 14 jun 2005 18:12

Re: wup actie AH een flup eh flop

Ongelezen bericht door Lieske1958 »

De Wuppies een geesteskind van Vader Abraham ?????
Wel van de Smurfen, die blauwe kabouters met witte muts ...

Heb even gegoogled, en blijkt dat Vader Abraham boos is over het Wuppie-lied dat AH gebruikt.
Dat heeft hij 25 jr geleden gemaakt voor een bedrijf dat toen handelde in Wuppies ....

Lieske

hijtie
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 jun 2006 20:58

Re: wup actie AH een flup eh flop

Ongelezen bericht door hijtie »

Heb de reactie van de AH klantenservice gekregen. In elk geval doen ze er iets mee. Jammer dat ze niet vragen om welke winkel het ging.

Hartelijk dank voor uw e-mail. Het spijt mij te vernemen dat u geen wuppen
heeft kunnen verkrijgen in uw AH filiaal. Hiervoor onze
verontschuldigingen. Inmiddels zijn er weer wuppen uitgeleverd aan onze
winkels. Wij adviseren u te informeren bij de servicebalie van het
betreffende filiaal.

Uw bevindingen heb ik middels een rapportage doorgegeven aan de
verantwoordelijke managers. Op deze manier kunnen ervaringen vanuit de
klantenkring bij de evaluaties van de wuppen actie worden betrokken.

gr. Hijtie

osseworst
Berichten: 157
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:10

Re: wup actie AH een flup eh flop

Ongelezen bericht door osseworst »

De Wuppies een geesteskind van Vader Abraham ?????
Wel van de Smurfen, die blauwe kabouters met witte muts ...
De Smurfen bestaan sinds 1958, bedacht en getekend door de striptekenaar Peyo.
Dat lied van Vader Abraham is van 1978. De Smurfen waren toen dus al 20 jaar oud.

Ook de Wuppen zijn niet door Vader Abraham verzonnen. Die zijn verzonnen door het bedrijf Interall Group. Hij maakte daar een liedje over als opvolger van zijn Smurfenlied.

Kortom, als Vader Abraham ergens een liedje over zingt, dan denkt hij dat hij ook de geestelijke vader is. Beetje triest is die man wel.

Tonderella
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 jun 2005 21:23

Re: wup actie AH een flup eh flop

Ongelezen bericht door Tonderella »

Waar in welk filiaal hebben ze nog mega wuppies?
Ik heb nog drie spaar kaarten vol en kan nergens meer een grote wup
krijgen, ik woon in Amsterdam.

Lieske1958
Berichten: 430
Lid geworden op: 14 jun 2005 18:12

Re: wup actie AH een flup eh flop

Ongelezen bericht door Lieske1958 »

Dochterlief heeft via div buurvrouwen nu ook een spaarkaart vol.
Maar ook hier geen grote wup meer ....

Regio Leiden, wie weet er nog één ??????

Alvast bedankt, Lieske

Arjan83
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jun 2006 22:18

Re: wup actie AH een flup eh flop

Ongelezen bericht door Arjan83 »

Helaas.... De mensen welke nu nog volle kaarten hebben zijn TE laat...
De 15 miljoen kleine wuppen en de enkele duizende mega wuppen zijn naar zeggen van AH helemaal op. Via de link http://www.ah.nl/wup/ laat AH dit weten.

Om de teleurgestelde mensen een beetje tegenmoed te komen ontvang je nu tegen inlevering van een volle spaarkaart een Stickervel met daarop Wuppie Stickers. Net als de wuppie actie geld hierbij OP=OP.

Ik denk dat niemand een dergelijk succes had kunnen verwachten!! DE WUP IS WEER HELEMAAL TERUG VAN WEGGEWEEST EN WEER HELEMAAL IN!!

Het nummer wat vader aberaham 25 jaar geleden schreef lijkt nog niet eens een klein beetje op het nummer van de Albert Heijn. Die oude vervelende man loopt de fabrikant alsmaar lastig te vallen dat hij geld wil zien terwijl het contract met hem al lang en breed ontbonden is.

zonnetje2
Berichten: 253
Lid geworden op: 20 apr 2005 00:08

Re: wup actie AH een flup eh flop

Ongelezen bericht door zonnetje2 »

Heb AH in kennis gesteld van mijn ongenoegen omdat het "halverwege" hun actie al niet meer mogelijk was voor mijn kleine meid een GROTE WUP te pakken te kunnen te krijgen. De actie duurde toch tot 02-07-06!
Kreeg keurig een "nietszeggend bericht" terug hoor....!!
Wie ook beweerdt dat ze i.p.v.de "WUP" er in ieder geval iets aan doen om klanten die gespaard hebben tevreden te stellen dmv. "plakplaatjes" kan het wij mij betreft schudden hoor...!!!
Dit is eens maar nooit meer... dom, dom, dom, ben weer in hun grapjes getrapt...!!

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: wup actie AH een flup eh flop

Ongelezen bericht door SJZ »

De actie duurde toch tot 02-07-06!
Ja, maar ook "zolang de voorraad strekt".

puerto38
Berichten: 79
Lid geworden op: 01 jun 2006 14:50

Re: wup actie AH een flup eh flop

Ongelezen bericht door puerto38 »

Tjaaaa zoals ik al in begin heb gezegd, de actie slaat echt nergens op.
Ten eerste is AH veel te duur al en moet men er ook nog 15 euro besteden om iets te krijgen van heel weinig waarde.

En nu weer zoals bij vele acties van AH..........vul zelf maar in.

Koop beter bij Aldi of Lidl en van al dat geld dat men bespaart, koopt men veel leukere dingen voor de kids.

zonnetje2
Berichten: 253
Lid geworden op: 20 apr 2005 00:08

Re: wup actie AH een flup eh flop

Ongelezen bericht door zonnetje2 »

OK, SJZ,
Akkoord, maar moet een dergelijk concern als AH, (al zouden ze bij een dergelijk actie enig verlies lijden, zich niet moeten indekken tegen dit soort onvolkomenheden...?? ) het is niet de eerste keer dat men ws. "trouwe" klanten in de kou heeft laten staan...!!
Geen "Wup" is voor velen ws. niet het einde hoor.. maar toch...!!
Door de teleurstelling van de kinderen voelt een ouder die zich weer eens niet gerealiseerd heeft dat dit zou gebeuren en maar even "doorgespaard" heeft, zich toch wel door hen in de kou gezet...!!
Wat mij betreft doet het ze echt geen goed, hoeveel argumenten er ook tegen aangevoerd worden...sorry!!

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: wup actie AH een flup eh flop

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Als je je moet indekken tegen op=op dan zou je er dus genoeg moeten hebben en dan heeft dat op=op geen zin meer.

Het is gewoon een tijdelijke actie en wegens onverwacht succes zijn de wuppen eerder op dan gepland. Heel jammer, maar niets aan te doen.

Als ik dan in de krant lees dat Wuppen voor bedragen tot 100 euro verhandeld worden op internet, AH medewerkers uitgescholden en bedreigd worden omdat de wuppen op zijn en niet alleen de kinderen, maar ook de ouders agressief worden, dan vraag ik me toch af hoe diep we gezonken zijn in dit land.

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: wup actie AH een flup eh flop

Ongelezen bericht door Martin1976 »

helemaal met Dilbert eens, komt de populaire grootgrutter weer eens met een leuke en ludieke actie in het kader van het WK, laten veel Nederlanders zich weer eens van hun slechtste (lees: hebberigste) kant zien als de actie succesvoller is dan men aanvankelijk dacht. Als concern zijnde weet je nooit hoe succesvol een actie wordt en het aantal wuppies wat je op voorraad moet hebben, daar kun je alleen maar naar raden. Dat iedereen er nu als aasgieren erop af komt en dat een aantal mensen zich weer op en top als Nederlander gaan gedragen is ronduit triest!

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: wup actie AH een flup eh flop

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Dank je wel Martin, daar sluit ik me volledig bij aan.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: wup actie AH een flup eh flop

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Het bezit van vier megawuppies is een automobiliste uit Groningen duur komen te staan. De politie slingerde haar op de bon, omdat de oranje pluizenbollen op het dashboard van de Groningse het zicht door de voorruit ernstig zouden belemmeren.

De eigenaresse van de wuppen kreeg een boete van 130 euro, liet een woordvoerder van de politie in Groningen woensdag weten. De vrouw heeft inmiddels een klacht ingediend, omdat ze de bekeuring niet terecht vond. De politie bekijkt deze week of de klacht gegrond is. Volgens de zegsman bestaat daarmee de kans dat de boete ingetrokken wordt. Hij benadrukte dat in de afweging de populariteit van de wuppies geen enkele rol zal spelen.

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: wup actie AH een flup eh flop

Ongelezen bericht door Martin1976 »

:lol: AH zal zich voortaan wel 3 keer bedenken voordat ze weer met een actie komen denk ik! :lol:

Sterretje*
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 jun 2006 14:54

Re: wup actie AH een flup eh flop

Ongelezen bericht door Sterretje* »

Politie verscheurt Wuppie-bon

De familie Bos uit Groningen kan weer opgelucht ademhalen in de Opel Zafira. Mevrouw kreeg vrijdagavond een prent van 130 euro aan de broekrok omdat er vier (!) Mega-wuppen op het dashboard lagen. Volgens de dienstdoende agente was mevrouw strafbaar, want de omstreden pluche-creaturen belemmerden het zicht. Maar na een prettig gesprek vandaag tussen de Groningse korpsleiding en de familie Bos is besloten de boete te vernietigen. Nu die wuppies nog.
Die laatste zin ben ik het dan niet mee eens, maar voor de volledigheid.
Wuppies zijn cool!

Gesloten