LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kwartetten met C1000

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
lurvi09
Berichten: 50
Lid geworden op: 14 jun 2005 21:23

kwartetten met C1000

Ongelezen bericht door lurvi09 »

Ik ging deze week met mijn kwartetsetjes van de C1000 aktie naar onze lokale C1000, tot mijn spijt waren de artikelen van ronde 1 al op en er waren geen vervangende artikelen, ook werd er niet meer aangevuld. Het was gewoon op = pech gehad.

Blijkbaar is het kwartetspel alleen een spelletje pesten.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: kwartetten met C1000

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Nee hoor het is gewoon net als alle andere acties van dit soort, op=op en dan heb je inderdaad gewoon pech gehad.

Prikker
Berichten: 139
Lid geworden op: 14 jul 2005 17:19

Re: kwartetten met C1000

Ongelezen bericht door Prikker »

Lurvi,

staat zo ook in de spelregels :

Alle prijzen zijn zoals vermeld in de voorwaarden van een Promotie. Er worden geen alternatieven in contanten aangeboden. Hoewel alles in het werk wordt gesteld om prijzen uit te keren zoals deze zijn geadverteerd, is Schuitema niet verantwoordelijk voor veranderingen aan en/of vervanging van prijzen die het gevolg zijn van wijzigingen aan de kant van de fabrikant of leverancier. Voor alle prijzen geldt dat deze beschikbaar zijn zolang de voorraad van de producten die voor een Promotie zijn aangewezen, strekt.

http://www.c1000.nl/kwartetspel/algemen ... arden.html

Ik heb ook nog 'n stapel van die dingen liggen...

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: kwartetten met C1000

Ongelezen bericht door bot321 »

KWARTET. :lol: :lol: :lol:

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: kwartetten met C1000

Ongelezen bericht door Shareena »

Alle producten op? Elke C1000 bij mij in de buurt heeft nog in overvloed... Op=Op vind ik onzin, want het zijn producten die ze in het gewone assortiment hebben...

Prikker
Berichten: 139
Lid geworden op: 14 jul 2005 17:19

Re: kwartetten met C1000

Ongelezen bericht door Prikker »

Regels zijn regels... :

"Voor alle prijzen geldt dat deze beschikbaar zijn zolang de voorraad van de producten die voor een Promotie zijn aangewezen, strekt."

Edit : Ik kom toevallig net van de C1000 en kreeg keurig een vervangende kauwgom voor de freedent kauwgum die op was... ook werden er net nog dozen nieuw aktieproduct uitgeladen, dus het ligt echt aan de vestiging die je bezocht...

Sommige bedrijfsleiders doen dus wel hun best...

lurvi09
Berichten: 50
Lid geworden op: 14 jun 2005 21:23

Re: kwartetten met C1000

Ongelezen bericht door lurvi09 »

C1000 weet van te voren dat ze niet voldoende artikelen zullen hebben, want er zijn veel meer kaartjes dan beschikbare artikelen. Ik vind het gewoon een sigaar uit eigen doos.

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: kwartetten met C1000

Ongelezen bericht door AnnePanne »

je hebt gewoon pech gehad.. jammer dan

op=op

Van der Voort
Berichten: 21
Lid geworden op: 14 aug 2006 17:02

Re: kwartetten met C1000

Ongelezen bericht door Van der Voort »

Volgens mij ligt dit inderdaad aan de C1000 vestiging zelf.

Ik bezoek regelmatig twee verschillende C1000 vestigingen bij
mij in de buurt.
Bij de ene vestiging zijn de aanbiedingen altijd ruim voldoende
aanwezig en bij de andere vestiging zijn de aanbiedingen vaak op
woensdag al op.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: kwartetten met C1000

Ongelezen bericht door karr-2 »

Ik vind het gewoon een sigaar uit eigen doos.
De spelregels zijn even niet in je voordeel en dan is het meteen een sigaar uit eigen doos? Even een betere smoes verzinnen zou ik zeggen.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: kwartetten met C1000

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Bij de dichtstbijzijnde C1000-vestiging voor mij, kun je artikelen reserveren, zodat je met een kwartet nooit achter het net vist. Het is van vestiging tot vestiging verschillend hoe ze met de spelregels omgaan.

Sigaar uit eigen doos is het altijd, want ook al haal je geen compleet kwartet, je betaalt altijd mee aan het produkt dat een andere klant wel krijgt.

Dat is met die zegeltjes voor die boodschappenpakketten ook. Als je geen partner hebt, en je koopt je spullen doorgaans bij verschillende supermarkten, dan is het goedkoper om dat vooral te blijven doen, want anders ga je kopen, kopen en nog eens kopen, om zo'n pakket bij elkaar te krijgen. En dan koop je dingen die je helemaal niet nodig hebt.

esjo
Berichten: 38
Lid geworden op: 21 mar 2006 16:03

Re: kwartetten met C1000

Ongelezen bericht door esjo »

En dan nog zeggen
GEEN FRATSEN!!!

Ik werd gewoon uitgelachen door de chef van onze C1000.
En dat omdat ik kwam met het idee om dan klanten met betreffende kwartetten een tegoedbon voor het artikel te geven.

Nu maar hamsteren.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: kwartetten met C1000

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

En dat omdat ik kwam met het idee om dan klanten met betreffende kwartetten een tegoedbon voor het artikel te geven.
Dan gebruik je 2 acties door elkaar en dat gebeurt volgens mij zoiezo nooit.

esjo
Berichten: 38
Lid geworden op: 21 mar 2006 16:03

Re: kwartetten met C1000

Ongelezen bericht door esjo »

Dilbert schreef:
Dan gebruik je 2 acties door elkaar en dat gebeurt volgens mij zoiezo nooit.

bodejosm43 schreef:

Bij de dichtstbijzijnde C1000-vestiging voor mij, kun je artikelen reserveren, zodat je met een kwartet nooit achter het net vist. Het is van vestiging tot vestiging verschillend hoe ze met de spelregels omgaan.




Maar buiten dat geeft het geen pas om als chef zijnde je klanten uit te lachen

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: kwartetten met C1000

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Zoals gezegd: waarschijnlijk is het ''officieel'' niet de bedoeling, maar ik heb het in eerdere jaren wel gehad, een tegoedbon. Niet dat ik vaak mis greep met een dergelijke actie, maar de keren dat de spullen op waren, kreeg ik het artikel van mijn keuze 1 of 2 weken naderhand alsnog. Dit jaar heb ik het bij andere klanten gezien, ze kregen de bon bij de klantenservice. Het hangt er een beetje vanaf wie je voor je hebt. Ik weet niet of het feit dat een winkel een filiaal of een francihise-zaak is, het verschil maakt.

Ik ben het met bovenstaande opmerking eens: een bedrijfsleider mag best lachen, maar als ie zijn klanten uitlacht wanneer ze met eventueel bruikbare suggesties komen, jaagt ie ze daarmee naar de concurrent.

karinknol
Berichten: 115
Lid geworden op: 26 apr 2005 01:41

Re: kwartetten met C1000

Ongelezen bericht door karinknol »

vond het van de week heerlijk lachen met mijn jongste, die struind de hele winkel af. Wat bleek, hij was in het magazijn terecht gekomen. Hij spaart kwartetkaarten, maar al weken wordt hier gezegd, nee, die artikelen, zijn niet binnen. Ik sta dus met een kwartet bij de kassa, werd er tegen mij gezegd, sorry, dat artikel is er niet en op is op. Bruld mijn zoon, je liegt, laat je voorhoofd eens zien, want dat staat toch echt achter.
Afijn, hij kreeg zijn pindapepsils, die hij niet eens lekker vond achteraf.
Ik lag helemaal blauw van het lachen. C1000, wel fratsen.
Heerlijk een kind van acht die kan lezen.

We mogen nu van alle weken in onze C1000, de kwartetten in wisselen die we hebben in de hoop op goede feedback. :o

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: kwartetten met C1000

Ongelezen bericht door Shareena »

Bij onze C1000 was het TOP geregeld.. De Lipton Thee was op en in plaats daarvan kon je een pak Lipton Ice Tea meenemen!

Pluim voor C1000 Mieremet Den Haag!

deesjuh
Berichten: 13
Lid geworden op: 12 dec 2005 11:24

Re: kwartetten met C1000

Ongelezen bericht door deesjuh »

ja hier bij C1000 is ook telkens alles op maar er zijn telkens vervangende artikelen.

sindy
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 okt 2006 19:23

Re: kwartetten met C1000

Ongelezen bericht door sindy »

Hoi,
Ik ga elke week naar de c1ooo in emmen.
Met die kwartet actie vond ik een leuke actie.
Je hebt dan ronde 1 en die kaarten krijg je 2 weken lang en dan heb je nog een week om het inleveren.
Bij ons was een x de pinda pepsels op en ipv dat deden ze satesaus.
Echt goed geregeld dus.
Maar ik haalde ook een x wat op en mensen maar klagen dat het steeds de zelfde is in de ronde's.
Nou ik zelf heb een uitkering en ik vindt dat alles wat je krijgt is meegenomen of je nou 2 of 3 x het zelfde hebt.
Maarja mensen moeten altijd klagen.
C1000 is goed heeft goedkoop vlees en leuke personeel.
Groetjes

moniquelohr
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 apr 2006 21:28

Re: kwartetten met C1000

Ongelezen bericht door moniquelohr »

Hoi,

Bij mij waren ook alle kwartelartikelen op, maar ik kon gewoon een keuze maken uit de nieuwe kwartetartikelen van die week erop.
Ligt puur aan de vestiging waar je bent, hoe die er mee om gaan.

Gesloten