LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Intertoys dagaanbieding

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: Intertoys dagaanbieding

Ongelezen bericht door eeliane »

Met meer produkten hebben ze dat gedaan, dat het maar 1 dag was. Toen ik de volgende dag kwam (tja je kan wel eens niet kunnen op die dag) zei die vent met een stomme smoel dat ik dus dat ik niet meer de aanbiedingsprijs kon betalen maar weer de gewone, nouja...
wat rondgebeld en er zijn dus andere intertoys zaken die gewoon de hele voorraad voor de aanbiedingsprijs verkopen ook al kom je een week later. Dus rondbellen loont...

dommelll
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 nov 2006 09:27

Re: Intertoys dagaanbieding

Ongelezen bericht door dommelll »

Vanavond in de internetuitzending van Kassa wordt er aandacht besteed aan dit onderwerp en wordt er ook een reactie gegeven door intertoys. 8)

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Intertoys dagaanbieding

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Met 3 man om 9 uur voor 3 verschillende winkels gestaan. Daarna nog verschillende winkels af geweest. Overal uitverkocht. Op de vraag hoeveel ze er dan hadden gehad kwam geen antwoord. Een medewerker vertelde dat ze die laptop nooit hadden gehad ?!! Intertoys gebeld, volgens de medewerkster komen ze in week 8 weer binnen. Als je nu je naam en tel.nr. geeft krijg je hem dan voor de actieprijs. Heeft Sint niks aan maar wie weet?
Op die vraag kan ik een antwoord geven. Ze hadden er 7000, landelijk gezien. Ze zeiden dat ze een inschattingsfout bij het inkopen hadden gemaakt. Ik vind het onzin. Een winkel bevoorraden met 6 exemplaren van een populair artikel, dat noem ik niet bevoorraden.

En omdat er zoveel commotie over is ontstaan in de media, hebben ze besloten zowel in week 8 als in week 14 de actie te herhalen.

Dat zouden ze waarschijnlijk niet hebben gedaan, wanneer die commotie er niet was geweest.

Lieske1958
Berichten: 430
Lid geworden op: 14 jun 2005 18:12

Re: Intertoys dagaanbieding

Ongelezen bericht door Lieske1958 »

7000 laptops? voor 260 winkels ?

Dan had elke winkel er toch minimaal 20 moeten hebben.
En als je dan hoort dat er winkels waren met 6 stuks ....
Waar is de rest dan gebleven ???

Kijk even in een nieuw berichtje over Intertoys.
Op hun site staat nu een excuusbrief met aanbod hoe je alsnog voor de aanbiedingsprijs aan de laptop kan komen.

Lieske

gabi
Berichten: 87
Lid geworden op: 29 dec 2005 23:21

Re: Intertoys dagaanbieding

Ongelezen bericht door gabi »

Wij hebben inderdaad een interne mail ontvangen over het feit dat er winkels eerder opengegaan waren. Hier stond in dat dat beslist niet de bedoeling was en dat dat in het vervolg ook absoluut niet meer mocht voorkomen. Kijk ik snap wel waarom sommige winkels dit gedaan hebben. Als jij er 30 heb en er staan al 40 mensen voor je deur om 8.45 en die staan met zijn allen naar binnen te staren, denk je bij jezelf ook ïk ga ze maar alvast verkopen want die rij is al langer dan mijn voorraad" Alleen leg dat maar eens uit aan die mensen die om 9 uur komen, ze hadden dan sowieso misgegrepen...Maar goed, wij hebben besloten om gewoon om 9 uur open te gaan en ze waren alle 30 binnen 5 minuten uitverkocht. Weet je wat het ook is, wij hadden laatst een aanbieding waar ook al mensen voor de deur voor stonden. Ik kwam aan, deed de deur voor mijzelf open (het was 8.45 uur) en toen liepen ze achter me aan! Ik was alleen en eigenlijk te overdonderd om te zeggen dat ze buiten moesten blijven wachten, dat ik toen ook maar de verkoop gestart ben! Niet goed natuurlijk. Ik begrijp volkomen dat dit niet goed is, en weet ook zeker dat Intertoys dit ook zeer betreurt. Hier leren wij als organisatie ook weer van!

Gesloten