LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] clementoni laptop intertoys direct uitverkocht

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
fietsertje
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 nov 2006 10:06

clementoni laptop intertoys direct uitverkocht

Ongelezen bericht door fietsertje »

jubileum dagaanbieding: clementoni laptop was bij opening van de winkel al uitverkocht. Heeft iemand dezelfde ervaring, en gebeurt dit vaker. Ik heb onderstaande mail naar de Intertoys gestuurd:
Hallo,
Ik stond net kou temkleumen voor jullie winkel in de Haarlemmerstraat in Leiden voor de laptop van de jubileumdagaanbieding, zodra de deur om 9 uur openging werd er gezegd dat de laptop op was. van de andere aanbiedingen stonden er hele stapels! Omdat de meeste mensen voor de laptop kwamen maaken die meteen rechtsomkeert, want de meeste mensen houden niet van dit soort lokkertjes nl. Er zijn nog mensen op de wereld die niet veel te besteden hebben en op dit soort aanbiedingen afkomen en dan niet iets anders gaan aanschaffen daarvoor in de plaats.
mvrgr Eline Molijn

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: clementoni laptop intertoys direct uitverkocht

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

*proest* Mensn die voor een laptop in de rij gaan staan bij Intertoys :roll:

Daar zijn echt betere winkels voor te vinden....

fietsertje
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 nov 2006 10:06

Re: clementoni laptop intertoys direct uitverkocht

Ongelezen bericht door fietsertje »

eenmalige aanbiedig op alleen vrijdag 30 euro goedkoper voor een laptop voor kinderen. Als je niet veel te besteden hebt en je wilt je kind toch eens een mooi cadeau geven dan ga je wel in de rij staan voor zo'n aanbieding, mensen die geen cent te makken hebben begrijpen zulke dingen niet, die kunnen overal en altijd veel geld uitgeven nl!!!!

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: clementoni laptop intertoys direct uitverkocht

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Groot gelijk fietsertje, als het op die manier zou kunnen moet je het ook doen.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: clementoni laptop intertoys direct uitverkocht

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

mensen die geen cent te makken hebben begrijpen zulke dingen niet, die kunnen overal en altijd veel geld uitgeven nl!!!!
Mensen die geen cent te makken hebben, dus met andere woorden mensen die geen geld hebben, kunnen wel overal en altijd veel geld uitgeven? Die moet je me even uitleggen.....

dommelll
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 nov 2006 09:27

Re: clementoni laptop intertoys direct uitverkocht

Ongelezen bericht door dommelll »

Je snapt best wat er bedoeld wordt Dilbert, kun je ook nog zinnige reacties geven???? :evil:

prisc
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 nov 2006 13:57

Re: clementoni laptop intertoys direct uitverkocht

Ongelezen bericht door prisc »

ik was dus niet de enige die naar de winkel ging en ja 30 euro is een groot verschil en voor sommige mensen is 30 euro erg veel.

ik wilden er een voor mijn dochtertje kopen en ja hoor kwam ik aan bij de winkel wout in koog aan de zaan hadden ze de deuren al om kwart voor 9 open gedaan de verkopsters zei ja er stonden al zo veel mensen buiten te wachten met het gevolg dat ze naar een kwartier al allemaal weg waren,

en ik vindt het ook zo stom dat er twee per kant mochten verkocht worden ik denk je weet dat het een grote actie wordt doe er dan een per klant of zorg dat je er veel in de winkels heb liggen ik heb nu gehoort dat er in week acht weer lapt tops binnen komen en dat je ze dan voor de zlefde prijs kan kopen dan moet je je naam even achter laten nou dat is bij wout niet gezegt hebben alle winkels weer andere regeltjes hier voor,

en hebben ze dan wel genog lapt tops ik hoor dat radar hier iets mee doet want ik denk dat vele mensen deze laptop toch echt voor de sint wilden gebruiken en niet in week acht ..

groetjes prisc dus ik merk al dat het in heel nederland het geval is dat de laptops al na een paar min uitwaren verkocht ik hoop dat de mensen allemaal klachten gaan versturen naar intertoys want hoe deze actie is gegaan is erg slecht voor reclame ik hoopr dat ze deze klachten goed behandelen (intertoys)want anders hebben ze zo wie zo een klant minder

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: clementoni laptop intertoys direct uitverkocht

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Je snapt best wat er bedoeld wordt Dilbert, kun je ook nog zinnige reacties geven????
het is een zinnige reactie, als er van mij verwacht wordt dat ik correct Nederlands spreek, dan mag ik dat ook van een ander verwachten.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: clementoni laptop intertoys direct uitverkocht

Ongelezen bericht door G7 »

Beste Dilbert. Niet iedereen heeft ZO lang als jou op school gezeten, dat hij/zij de Nederlandse taal goed beheerst. :shock:

Zelfs ik wist wat de persoon bedoelde,.... ik bedoel maar. :P

Voor jou Dilbert29, is die €30 waarschijnlijk een schijntje, maar leer nu toch eens aan te nemen, dat het niet voor iedereen geld.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: clementoni laptop intertoys direct uitverkocht

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Voor jou Dilbert29, is die €30 waarschijnlijk een schijntje, maar leer nu toch eens aan te nemen, dat het niet voor iedereen geld.
Mijn ouders hebben mij geleerd alleen de waarheid aan te nemen. Als je 30 euro niet kunt betalen heb je je geld aan de verkeerde dingen uitgegeven. Simpel zat.

En wat moet een kind met een laptop?

dommelll
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 nov 2006 09:27

Re: clementoni laptop intertoys direct uitverkocht

Ongelezen bericht door dommelll »

En wat moet een kind met een laptop?
De nederlandse taal leren natuurlijk, anders krijgen ze commentaar van meester Dilbert :roll:
Laatst gewijzigd door dommelll op 24 nov 2006 16:40, 2 keer totaal gewijzigd.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: clementoni laptop intertoys direct uitverkocht

Ongelezen bericht door bot321 »

Geplaatst op 24 Nov 2006 16:28 door Dilbert29


En wat moet een kind met een laptop?


Jij hebt er toch ook een.Ik bedoel maar! :wink:

karin schoonderwaldt
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 nov 2006 16:30

Re: clementoni laptop intertoys direct uitverkocht

Ongelezen bericht door karin schoonderwaldt »

Ik heb gisteren nog gebeld naar intertoys in Sittard, en men zei dat iedere Intertoys 24 van die laptops had gekregen. Men zei ook dat je er op tijd bij moest zijn. Dat was mijn man ook , hij was de 10de die in de rij stond een half uur voor opening.
Toen de deur openging stonden er nog maar 4 laptops bij de kassa.de rest was er al niet meer.
Ze lieten de klanten gewoon links liggen alsof ze er niet waren. Ik heb naderhand gebeld met een van de medewerkers, hij zei ze hadden ook nodig voor eigen gebruik.
Ik ben woedend, maak er dan geen dagaanbieding van. Er waren heel veel mensen op deze aanbieding afgekomen. Ik vindt het verschrikkelijk hoe ze de mensen behandelen.
Ook heb ik Hoensbroek gebeld, deze hebben buiten nummertjes uitgedeeld op volgorde van binnenkomst. Zo moet het gaan dat is pas eerlijk, zij hadden er ook 24 gekregen.

Atmoz
Berichten: 107
Lid geworden op: 21 nov 2006 10:11

Re: clementoni laptop intertoys direct uitverkocht

Ongelezen bericht door Atmoz »

Gaat het hier om een "echte" laptop? Een computer dus met scherm, geheugen, cd, etc?? Als je niet veel geld te besteden hebt koop je toch zeker ook geen laptop voor je kind? Want zo'n ding kost toch al snel 400 euro?

Wel heel vreemd idd dat ze al uitverkocht waren terwijl de winkel pas net open ging...

prisc
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 nov 2006 13:57

Re: clementoni laptop intertoys direct uitverkocht

Ongelezen bericht door prisc »

hoi hier een klein berichtje ik heb ook een berichtje op de site geschrijven over de gang van zaken met de reclame van intertoys laptop

maar ik heb nu net ook internet genomineerdt voor een koude duoche dus wie volgt ik weet niet hoeveel stemmen ze nodig hebben voor een koude douche maar ja er zijn al vele klachten dus wie weet

groetjes prisc

irma23
Berichten: 23
Lid geworden op: 24 nov 2006 12:20

Re: clementoni laptop intertoys direct uitverkocht

Ongelezen bericht door irma23 »

natuurlijk geen echte laptop, het is speelgoed, waar ze ook nog iets van kunnen leren

mrdhlam
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 nov 2006 20:06

Re: clementoni laptop intertoys direct uitverkocht

Ongelezen bericht door mrdhlam »

Begin oktober had ik bij Intertoys Veenendaal de clementoni laptop extreme met 60 activiteiten gereserveerd, welke eind oktober leverbaar zou zijn.
Mijn dochtertje was in september jarig en wilde deze graag hebben en wist dat ze dus nog even geduld moest hebben.
Eind oktober ga ik naar Intertoys en hoor ik dat deze niet meegekomen zijn met de bestelling en wanneer deze binnen komen weten ze niet.
Dus heb ik naar het hoofdkantoor geschreven en hun antwoord was dat er 24 november een speciale aanbieding zou komen voor deze laptop.
Deze zou dan niet € 37,99 zijn maar € 19,99.

Vervolgens heb ik weer gebeld met Intertoys Veenendaal en daar werd mij verteld dat ze de laptop niet meer voor mij konden reserveren omdat dat niet eerlijk zou zijn voor de mensen die 24 november de moeite zouden nemen om op tijd zo'n laptop te kunnen bemachtigen.
Wel wilde ze er 1 voor mij achterhouden als ik de oude prijs zou betalen (dus € 37,99) Pure oplichterij vond ik dit.

Onderstaande brief heb ik geschreven naar het hoofdkantoor, maar tot op heden nog geen reactie op gehad.


Geachte ........

09 november en 14 november j.l. heb ik u aangeschreven betreft de laptop extreme, welke nu 24 november als aanbieding verkocht wordt.

Begin oktober had ik een reservering staan voor deze laptop, maar omdat deze niet op tijd geleverd was, zou er 24 november een speciale aanbieding zijn bij Intertoys en zou dezelfde laptop geen € 37,99 kosten maar € 19,99.
Nu konden ze er geen een voor mij achterhouden omdat dat niet eerlijk zou zijn voor de mensen die dus 24 november de moeite zouden nemen om op tijd zo'n laptop te kunnen bemachtigen.
(Het kon overigens wel voor de prijs van € 37,99)

Nu ben ik vanochtend naar Intertoys gereden en was om 09:01 daar aangekomen, maar tot mijn verbazing stond er al een rij tot achteraan in de winkel en de laptops waren al weg.
Ook andere klanten waren hier verbaasd over.

Ik dacht dat de winkel om 09:00 uur open zou gaan, maar nu blijkt dus dat ze de deuren eerder open hebben gegooid.
Volgens mij stond dit NIET in de folder vermeld.

De service bij Intertoys Veenendaal is ver te zoeken en ik vind dit wel een aanleiding om jullie een koude douche te geven namens "Radar".

Verder wens ik van Intertoys op onderstaand adres ook geen folders of catalogus meer te ontvangen.
Ik zal er geen stap meer binnen zetten, omdat ik niet zo behandeld wil worden.

Gizmo©
Berichten: 473
Lid geworden op: 28 apr 2004 23:20

Re: clementoni laptop intertoys direct uitverkocht

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Hier was gisteren een stukje over bij Kassa (In de verlenging op de Digitale TV). Intertoys heeft bij de leverancier/fabrikant in China Laptops bijbesteld. Vanaf dinsdag kun je die dingen gaan reserveren. Je krijgt dan een bonnetje, waarmee je eind Februari 2007 alsnog de laptop kunt kopen voor die 19.99. Er komt ook een advertentie te staan in de landelijke kranten volgende week.
Op zich is dat netjes opgelost vind ik.

En ff voor Dilbert29:

Niet iedereen heeft een dijk van een salaris. Heel veel mensen moeten tegenwoordig o,a door het fijne regeringsbeleid ieder eurotje 5 keer omdraaien voor ze het kunnen uitgeven.
Dus dit soort aanbiedingen zijn dan voor de mensen die minder bedeeld zijn mooi meegenomen.
Niet iedereen heeft het zo "goed" als jij het schijnbaar hebt.
Maar schijnbaar heb jij er een groot plezier in om mensen nog even een trap na te geven. Jij komt bij mij over als een heel erg misselijk mannetje.

Dit moest ik ff kwijt. Fijne zondag verder.

sabi
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 nov 2006 18:32

Re: clementoni laptop intertoys direct uitverkocht

Ongelezen bericht door sabi »

Ook ik wilde zo'n laptop kopen voor mijn dochter.
Maar zoals vele mensen reed ik ook naar huis zonder.
Onderstaande brief heb ik naar intertoys gemaild.

Hallo.

Op aanraden van een medewerker van intertoys van de spuistaat te Den-Haag.
Stuur ik u deze mail.

Ik ben alleenstaande moeder van 4 gezonde kids.
Nu de sinterklaas periode weer is aangekomen
Is het weer een uitdaging om weer aan leuke kadootjes
Voor een betaalbare prijs te komen.
Ik las jullie actie over de Laptop Extreme 60 Activiteiten van 49,95voor 20.00
alleen geldig op vrijdag 24 november.

Mijn dochter heeft het hier al tijden over en staat dan ook nummer 1 op haar verlanglijstje.
Dus Ik vanmorgen de kids naar school gebracht en vertrokken naar
de Apeldoornselaan in Den-Haag.
Na even voor de deur te hebben gestaan met meerdere mensen die ook op deze actie zijn afgekomen.
Werd ons verteld dat ze er door heen waren ze hadden maar 17 laptops. Ik samen met nog een aantal andere mensen op de tram gestapt richting spuistraat. Wat ik daar zag was echt Ongeloofelijk
Stonden heel veel mensen te duwen en te trekken en toen de deuren open werden gedaan werd de jongen die de deur open deed onderste boven gelopen door de horde mensen.
Boven aangekomen werd ons mede gedeeld dat ze maar 50 laptops in voorraad hadden.
Er onstond fikse ruzie tussen de mensen die allemaal als eerste aan de beurt wilde zijn
Duwen scheeuwen vloeken geen gebrek.
Was echt niet leuk om mee te maken.
Aan de ene kant denk je hieraan ga ik niet meedoen
Maar aan de andere kant doe je het voor je kind
De verkoper besloot om de verkoop te stoppen
Naar mijn idee een hele juiste beslissing..

Wat alleen nu door mijn hoofd spookt is van waarom maar zo weinig bevoorrading?
Waren zoveel teleurgestelde mensen vanmorgen.
Je hoort mensen zeggen nou dan niet en kopen dan een duurdere versie van V-tech. :cry:
Mischien dat het daar om te doen is ik weet het niet. :evil:


In afwachting van uw reactie
Met Vriendelijke Groet

gabi
Berichten: 87
Lid geworden op: 29 dec 2005 23:21

Re: clementoni laptop intertoys direct uitverkocht

Ongelezen bericht door gabi »

Hoi, werk zelf bij Intertoys en ik kan vertellen dat het echt een gekkenhuis was met die laptops. Het is inderdaad zo, en dat heeft de directeur van Intertoys Dhr Cornelissen, ook toegegeven niet helemaal goed ingeschat. Ze, en ik dus ook, betreuren dat heel erg. Ik had er wel 100 kunnen verkopen en ik baalde daarom ook, denkend aan mijn omzet, maar inderdaad nog verveldender voor de klant. We hebben wel bericht gekregen dat de mensen die alsnog interesse hebben in deze laptop een bon op kunnen halen in een Interoys winkel, ze krijgen dan alsnog in week 8 of 9 van het nieuwe jaar deze geleverd voor de gereduceerde prijs. Ik weet dat is niet voor de kerst en zeker niet voor de sinterklaas, maar toch een pleister op de wond. Ik kan alleen voor mijzelf spreken als ik zeg dat ik verbaasd was over de animo voor deze laptop. Ze lagen nog net niet in slaapzak voor voor de deur! Wij hebben wel eens vaker dagaanbiedingen maar dit had ik nog niet eerder meegemaakt. Nogmaals, ik kan het me voorstellen dat je ervan baalt als je in de rij staat en dat je dan net misgrijpt. Niet allemaal over mij heenvallen he! :)

Gesloten