de deur ging open opm iets na 9en en wij natuurlijk naar boven waar die dingen altijd staan.Tot onze stomme verbazing konen wij geen dvdspelers vinden. Heb toen aan een mderewerkster gevraag waar op die dvdspelers stonden. Die waren uitverkocht zei ze.
Mijn vraag daarop hoe dat mogenlijk is omdat de actie nu pas op 02-01-2007 inn gaat en qwij toch echt de eerste klanen waren is beantwoorde ze met "nou ze zijn uitverkocht en heb geen zin om met u discussie te treden. Dus uitgepraat was ik Een ander mederwerke zei dat ze gewoon niet gelevert waren en dat ook de andeee filialen ze niet hadden . .
Ik heb toen een mailtje gestuurd naar het kruidvat middels een klachtenbrief. krijg ik een mailtje terug dat ik een Call nummer in moetvullen. en en link weer naar dezelfde site waar dat klachtenformulier wordt weergegeven . Ik nog eens dorlezen ,maar kon toch echt niets vinden over een Callnummer.
Normaal gesproken maak ik er niet zo'n drukte over ,maar dit is bij Kruidvat Amsterdam noord zo vaak het geval dat je op een actie afkomt en het er gewoon niet is. Dit is vreselijk balen daar ik deze week 2 verjaardagen heb en voor alletwee de dvdspeler wilde kopen . Niet dus. Hebben meer m4emnsen deze klacht en wie weet wat je er eventueel aan kunt doen .
Vr gr Marina