LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dildo voor moederdag

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
DL3B
Berichten: 111
Lid geworden op: 28 okt 2005 12:42

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door DL3B »

@Noorden

Je zou er niet aan moeten denken zoiets uit te moeten pakken als je het krijgt.
Kom op zeg, je heb 2 kids van 9 & 13, die gaan volgens mij gewoon vreselijk lachen.
En voor alle preutsen in deze discussie: kun je er nu echt niet de humor van inzien als je een vibrator zou krijgen?
Ik sluit me aan bij zovelen: al jarenlang staan die dingen als massagestaaf in de Wehkamp. Vroeger hadden we die ook thuis, en als kind heb ik me nooit afgevraagd hoe/wat dat was & de associatie sex zat er ook niet gelijk bij.
Overigens wordt ik helemaal kotsmisselijk van al die folders m.b.t. moederdagkado's op het moment, het lijkt wel of het ieder jaar erger wordt. En het is inderdaad eigenlijk maar iets om kleine kinderen te laten vieren, laat hen dan gewoon creatief zèlf een kadootje maken voor moeder i.p.v. even wat (met vader) te kopen. Die luchtjes, staafmixers etc. zitten die moeders ook niet op te wachten; kopen ze toch wel als ze nodig hebben.
En het zijn altijd dezelfde zaken die voor moeder in de aanbieding zijn; allemaal huishoudelijk geneuzel.
Tja, leuke "boost" weer voor de commercie in deze tijd zonder echte feestdagen.

sunshine01
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 mei 2007 13:54

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door sunshine01 »

Snap al die commotie niet van sommige mensen hier. Het komt op mij over dat het redelijk jonge ouders zijn.....die als de dood zijn dat hun kinderen over seks gaan vragen.

Ik ben het met bot321 eens dat je kinderen gewoon moet vertellen hoe en wat seks is. En natuurlijk treed je niet in detail over hoe pa en/of ma het doet. Je hoeft ze niet te vertellen hoeveel verschillende standen er zijn. Of dat er allerlei speeltjes zijn. Maar ga een kletsverhaal ophangen van de ooievaar heeft mamma in haar buik gepikt of weet ik wat nog meer. En schiet niet meteen in de stress als je kind tijdens een flinke vrijpartij de slaapkamer binnenkomt. :lol:

En ach het hypocriete gedoe om de folder van de Kijkshop...... Ik vind het helemaal niet storend.....sterker nog...... Juich het toch wel een beetje toe. Want dit helpt m.i. nog meer mee aan het sexueel bevrijden van vrouwen. :lol: Want helaas is dat zeker nog nodig. :cry:

Toolboy

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door Toolboy »

In de volgende folder van de kijkshop zal het zelfde artikel staan.
Maar dan voor vaderdag :lol:

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door bot321 »

Geplaatst op 11 Mei 2007 14:14 door Toolboy

In de volgende folder van de kijkshop zal het zelfde artikel staan.
Maar dan voor vaderdag
Toch wel leuk Toolboy dat je denkt dat alle vaders
homo's zijn. :evil:

queenmum
Berichten: 18
Lid geworden op: 13 dec 2005 15:39

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door queenmum »

Ik zou dat niet leuk vinden hoor, als ik zoiets van mijn kinderen zou krijgen.. :oops: zoiets koop je voor je zelf, of krijg je van je minnaar, maar niet van je kinderen, kom op zeg!
Nee, dan toch maar een parfum, of een mok met "mijn mama de liefste".

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door eeliane »

Sunshine en bot123 hoe oud zijn jullie kinderen eigenlijk?

Toolboy

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door Toolboy »

Ha ha bot321 zo bedoelde ik dat niet. maar tussen de regels doorlezen kan je toch wel.


Maar daar gaat het ook niet over.,en dit onderwerp heeft dan ook niets met voorlichting van kids te maken
Het te zot voor woorden om aan dit walgelijke onderwerp nog woorden vuil te maken.

Ik haak af .

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door bot321 »

Geplaatst op 11 Mei 2007 19:15 door eeliane

Sunshine en bot123 hoe oud zijn jullie kinderen eigenlijk?


De oudste is 36 de jongste 31.
Overigens begrijp ik niet waar dit op slaat.
Juist door geen goede voorlichting te geven krijg je
dit soort reacties op het forum.Dit probeer ik dus
duidelijk te maken.Mijn kinderen hebben nooit vragen
gesteld over sexspeeltjes ze begrepen zelf wel waarvoor
het diende.Kijk dat is nou goede voorlichting.
Ben bang eeliane dat jij er ook heel laat
pas achter kwam dat het niet van de bloemetjes
en de bijtjes kwam.
Maar vertel nou eens hoe het komt dat er zoveel
tienermoeders zijn met al die hulpmiddelen tegenwoordig
die er te koop zijn.
Had je vroeger niet en ook niet zoveel jonge moeders.
Maar daar gaat het ook niet over.,en dit onderwerp heeft dan ook niets met voorlichting van kids te maken
Het te zot voor woorden om aan dit walgelijke onderwerp nog woorden vuil te maken.

Ik haak af
.

Kijk Toolboy hier ga je dus de fout in.
Laat mij een reactie zien die het i.v.m. de Dildo over
voorlichting heeft.Bij een goede voorlichting had je die
hele heisa niet gehad want het zijn juist diegene die
dom gehouden zijn die er verkeerd op reageren.
Moet jij toch weten als Vader van 4 kids.Of vergis ik
me in je.

Toolboy

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door Toolboy »

Hey Bot321 jij begon over voorlichting :wink:

En idd ikke ben trotse vader van 4 kids.
Die ik niet van plan ben om voor te lichten over speeltjes van mammies en pappies.
Dit heeft echter ook ook niets met homo`s te maken want dat zijn wij allemaal.
Homo betekend Mens.


Ik ben nu afgehaakt hoor van dit onderwerp

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door bot321 »

Hey Bot321 jij begon over voorlichting

En idd ikke ben trotse vader van 4 kids.
Die ik niet van plan ben om voor te lichten over speeltjes van mammies en pappies
Dit bedoel ik dus juist.
Er is hier niemand op het hele forum te vinden
die het heeft over voorlichting van de speeltjes.
Dat wordt er dus van de zgn.betweters van gemaakt.
Voor de rest de groeten ik haak met je mee. :wink:

M-thing
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 jan 2006 23:49

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door M-thing »

Wat een gedoe om niks weer zeg.
Persoonlijk zou ik mijn moeder (als dat nog zou kunnen) absoluut geen sexspeeltje voor haar moederdag geven. Net zo goed als dat ik haar ook niet zou verblijden met een stofzuiger, weegschaal, keukenmachine of een ander huishoudelijk apparaat. Zo van "bedankt voor alles ma, en veel plezier met je nieuwe pan. Hoelaat eten we?"
Geef het beste mens dan een weekje zon of zo.

Inderdaad is moederdag, net zoals zoveel feestdagen, geworden tot een commeciëel gebeuren, waar zoveel mogelijk geld aan uitgegeven moet worden.

Ik heb zelf geen kinderen, maar ik weet zeker dat er geen moeder is die niet blij wordt van een moederdagtekening, met veel liefde gemaakt door haar kind(eren). En daar is niets commerciëels aan.

Wat betreft de Kijkshop folder, de hele heisa is niet begonnen door kinderen. De speeltjes van de kijkshop lijken net zoveel op een sexspeeltje als het monument op de Dam. Geen kind die dat met sex zal associëren. Daar moet je volwassen voor zijn.

Een fijne moederdag allemaal.

Marcel.

sunshine01
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 mei 2007 13:54

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door sunshine01 »

Eeliane en de rest,

Mijn kinderen zijn 24 en 20. En ik heb ze gewoon verteld (ja zelf het boekje laten lezen waar komen kinderen vandaan of zoiets). en ja aan de hand daarvan kwamen vragen. En daar hebben hun vader en ik gewoon antwoord opgegeven. Het is nu zo dat ik met mijn kinderen gewoon kan praten over seks en alles gevoelens doe daarbij komen, zonder in al te intieme details te treden.

Het was zelfs 'zo erg' dat toen ik zwanger was van mijn tweede ik gewoon tegen de oudste gezegd hed dat ik een baby in de buik heb en dat pappa dat met zijn piemeltje gedaan. "Ow mooi mamma", zei hij en ging verder met spelen. Probeer het eens......open kaart met je kinderen te spelen......Heerlijk is dat.


En ik ben het wederom met bot321 eens dat ze op hun tijd en moment heus wel weten waar die dildo's en zo voordienen. Dus gewoon plaatsen in de folder van de kijkshop of weet ik waar.......

Prikker
Berichten: 142
Lid geworden op: 14 jul 2005 17:19

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door Prikker »

@sunshine1

Dat werd ook wel hoog tijd om ze dat te vertellen he... als je kinderen al 20 en 24 zijn...

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door bot321 »

Geplaatst op 12 Mei 2007 12:25 door Prikker

@sunshine1

Dat werd ook wel hoog tijd om ze dat te vertellen he... als je kinderen al 20 en 24 zijn...
Zal wel de man of vriend van eeliane zijn
die zo reageerd :wink:

sunshine01
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 mei 2007 13:54

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door sunshine01 »

Hahahahah bot321,

Het is gewoon een kwestie van lezen, maar dat is voor sommige mensen erg moeilijk...... :wink:

Maar het blijft vermakelijk hoe mensen kunnen reageren ....... maar wij zullen wel oude zeuren zijn...... Van die fossielen van voor de sexuele revolutie :wink:
Ik denk dat de zoveelste alweer nodig is...... :twisted: 8)

@prikker,
Dat boekje waar ik het over had laat je lezen aan kinderen in de kleuterleeftijd.......dus ff nadenken dan weet je hoe oud ze waren..... Maar wellicht is dat moeilijk voor je..... :wink:

Prikker
Berichten: 142
Lid geworden op: 14 jul 2005 17:19

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door Prikker »

@sunshine1 en bot321
Droogklootjes... :roll:

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door bot321 »

Prikker
Geplaatst op: 12 Mei 2007 14:18 Onderwerp:
@sunshine1 en bot321
Droogklootjes


Denk het toch niet denk eerder dat
jij ff goed moet lezen en begrijpend lezen.
Weet donders goed wat jij bedoelde hoor
je had er alleen een Emoticon achter moeten zetten
net wat ik doe. :wink:

Shine
Berichten: 2479
Lid geworden op: 17 jan 2007 11:02

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door Shine »

Ik blijf erbij..... De ophef die om deze 1 pagina tellende erotisch gerelateerde vrouwvriendelijke én bevrijdende attributen in de Kijkshopfolder staan vermeld, is werkelijk absurd.
Stil blijft het door deze zelfde ouder(s) wanneer de zoveelste speelgoedfolder (die wel degelijk als eerste door een kind ter hand wordt genomen) waarin de meest verschrikkelijke en geweldadige games en dies meer als zijnde leuk, interessant, ontspannend en vooral 'must have' speelgoed wordt aangeboden.
Klaarblijkelijk is het digitaal op grootbeeld neerknallen van mensen een normale en geoorloofde ouder/kind opvoed- en bezigheidsspeelzaak, maar erotiek en aanverwante zaken absoluut not done.
Hoe scheef liggen hierin de verhoudingen. De krampachtigheid en ophef over deze 1 tellende netjes gebrachte reklamepagina van een totale folder is te zot voor woorden.

Tot slot:
Iemand moet dit niet aan zijn/haar vrouw geven maar MAG/KAN het geven. En natuurlijk hoeft een dergelijk kado ook niet gedurende het samenzijn mét de kinderen gegeven te worden.
Deze vorm van kritieken op een dergelijke folderpagina slaan kant noch wal.

En oja, moeten die condoommachines die her en der aan de openbare muren hangen dan ook maar verdwijnen?
Gut, ik kan me nog herinneren toen de eerste Cristine le Duc winkel in het winkelstraatbeeld verscheen. De ophef en tegenwerking die hiermee gepaard ging was ook zo buiten alle proporties.
Laat seksualiteit en erotiek mooi en vooral normaal zijn, daarmee voorkom je nog meer 'verknipte geesten' op dit gebied.

DennisThePennis
Berichten: 462
Lid geworden op: 12 sep 2006 01:16

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door DennisThePennis »

Zo is het. En laten we nu een paar bh's verbranden. 8)

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door S. »

Weet enkelt een hele leuke anekdote omtrent dit onderwerp.

Mijn schoonpa is gek op vlooienmarkten, echt bezeten. Hij struint ze allemaal af en komt met de gekste aankopen thuis..
Ja, jullie voelen hem al; de gekste aankopen.:wink:
Zo ook die vleeskleurige vibradinges die hij uit de tas met aankopen opdiepte.
"Een massagestaaf, voor mijn pijnlijke nek". Met deze woorden stak hij mij het koopje toe.
"Ieeek, jakkes, gadver wat vies, doe dat aub meteen in de prullebak. Je weet nooit waar het ingezeten heeft".

Beteuterd en vol onbegrip werd het ding op de tafel gedeponeerd. "Nee, niet NAAST mijn koffiekopje".
Het kostte nog een boel tijd, geduld en uitleg voordat hij begreep wat hij allemaal kon met zijn aankoop, en wat de vorige eigena(aren) ermee gedaan hadden.

:oops:

Gesloten