LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dildo voor moederdag

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
ramonvdboogaard
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 mei 2007 08:23

Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door ramonvdboogaard »

Welke zieke geest van een marketeer en diens meerdere die alles goedkeurd, verzint het om in de MOEDERdagfolder een dildo, een clitorisstimulator en nog meer sexartikelen te plaatsen. Ik ken mensen in de marketing, mannen en vrouwen. Die werken bij grote bedrijven, staan onder druk, maar dit zouden ze nooit goedkeuren. De bedenker van deze aktie heeft geen kinderen, dat bestaat niet. En als dat wel zo is dan heb ik medelijden met die kinderen. Die worden namelijk naar alle waarschijnlijkheid net zo ziek als de ouders. Kijkshop, je spoort niet. Dat hoef ik hopelijk toch niet uit te leggen. Voor MOEDERdag!!!

Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door Fiore »

eggets, sex?

mama mag toch ook sex hebben, of niet dan? in de wehkamp catalogus staat ook al sinds 'ie uitkomt een dildo, wist als kind niet wat dat was dus heb me er ook niet aan gestoord
denk trouwens dat veel moeders er blijer mee zouden zijn dan met de eeuwige staafmixer oid.

Shine
Berichten: 2479
Lid geworden op: 17 jan 2007 11:02

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door Shine »

Hehe, blij dat er eindelijk eens iets meer in staat dan de eindeloze staafmixer, stofzuiger en meer van dergelijke aanrecht moederdag geschenkrechten.
Ik snap werkelijk de ophef over deze vrouwvriendelijke erotische gebruiksvoorwerpen niet.
De formulering in de Kijkshopfolder is keurig netjes en zeker niet zo plat als topicstarter presenteert.
Layaspot, bekkenbodemspiertrainer, babybug vibrator.
Het zijn gebruiksvoorwerpen waar niet raar over gedaan hoeft te worden. Doe dat dan ook niet.

Wat dat betreft was (is?) de wehkamp al jarenlang hypocrieter door de vibrator te benoemen als gezichtsmassagestaaf in hun boekwerk.

Kinderen valt deze drie artikeln niet eens in de folder op. Je kunt je ook druk maken om iets wat er niet is, maar op deze manier juist onder de onnodige negatieve aandacht wordt gebracht.
Ga normaal met erotiek, seks om en niet zo krampachtig.
De tv scholtelt je wat dat betreft kwalijker materiaal voor.

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Oei, de Kijkshop folder is kennelijk ook verspreid in Staphorst! :roll:

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door caruso »

Schande, schande, schande....
Oftewel, waar maak je je druk over? Ook moeder heeft recht op een "verzetje". :lol:

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door NAK »

Er zijn wel ergere dingen in de wereld. :lol:

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Het leukste van het noemen van die Wehkampfolder, is dat zij hun tijd inderdaad ''ver vooruit'' waren. Ze prezen de vibrators destijds alleen aan als ''gezichtsmassage-staven'', maar lieten wel een duidelijk plaatje zien.

Tja, en anders geef je moeders toch gewoon een staafmixer? Zitten ook hulpstukken bij. :oops: :oops:

Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door Fiore »

ik heb eens gekeken in de kijkshopfolder, en het is heus zo smakeloos niet gebracht.. d'r staat toch geen foto bij van moeders met gespreide benen? en als je het niet wilt geven, dan geef je het niet.. wel jammer voor je moeder, krijgt ze het duizendste parfummetje
en wehkamp, ik vind het wel goed dat zo'n 'tuttig' bedrijf dat aandurft, misschien hebben ze niet helemaal door hoe je zo'n ding hoort te gebruiken? :shock:

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Eerlijkgezegd deed Wehkamp dat met die gezichtsmassage-staven eind jaren 60, begin jaren 70. En dat was echt een revolutie, al brachten ze het onder bedekte termen.

Tegenwoordig durven ze een vibrator gewoon een vibrator te noemen.

Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door Fiore »

zelfs bij de kijkshop.. hup, weg uit de taboesfeer, en wees eens origineel.. maar blijkbaar is nog niet iedereen daar aan toe!
misschien een eyeopener: je moeder doet ook aan sex hoor, raad eens wie er hier anders niet zou zijn..

tienepien
Berichten: 880
Lid geworden op: 31 aug 2005 22:23

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door tienepien »

Nouwww dit zijn allemaal wel heel makkelijke reacties hoor. Ergens kan ik me de post van de TS wel voorstellen.
Moederdag is vooral een dag omm met jonge kinderen te vieren, en dit hoort daar niet echt bij lijkt me...

Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door Fiore »

ik vind de reactie van de ts ook wel makkelijk hoor.. net alsof 'ie zo vanuit een grot komt, ineens hup in de bewoonde wereld.. en preekt alsof de vibrator een duivels apparaat is!
er zijn natuurlijk ook 'oudere' kinderen die hun moeder een cadeau geven, om de vaders niet te vergeten
bovendien is het in de folder zo in beeld gebracht dat kinderen daar echt geen nachtmerries van hoeven te krijgen hoor..

spambam
Berichten: 113
Lid geworden op: 12 mar 2004 08:46

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door spambam »

De kijk-kijkshop :lol:
Ben het wel eens dat alles verkoopt, en vooral s3x, en straks je met je rockspunten of airmiles of bonuskaart bij aankoop van 2 komkommers van alles gratis krijgt, zoals dit...

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door NAK »

een clitorisstimulator
Heb ik als afbeelding of tekst niet in de folder gezien. :shock:

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door bot321 »

echte safe sex is dit.

Afbeelding

Prikker
Berichten: 142
Lid geworden op: 14 jul 2005 17:19

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door Prikker »

@ Geplaatst op 02 Mei 2007 12:49 door Fiore

Ik geef 't op... wie ? :wink:

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door bot321 »

Zo'n vibrator heet tegenwoordig een kutbrommer
of een electrische melkboer of postbode. :wink:

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door D1RK »

Die safe sex vind ik geweldig, maar als ik zie wat op teletekst van de commerciele staat....
Maar krijgt de Kijkshop nu de HETE Douche?
Juist door deze reactie bevorderd de verkoop!

ramonvdboogaard
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 mei 2007 08:23

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door ramonvdboogaard »

Fione je snapt me niet geloof ik. Preutsheid is niet waar dit over gaat. Wat dat betreft heb je nu een geheel verkeerde indruk van mij. Het gaat om het feit dat alles maar moet kunnen en dat er blijkbaar geen morele grenzen meer zijn. Van mij mag iedereen z'n moeder een vibrator geven en z'n vader een opblaaspop. Heel goed allemaal, maar we zijn zo blasé met z'n allen geworden en dat komt doordat alles maar open en toonbaar moet zijn. Dat over de TV ben ik dan ook met je eens. daar moet ook alles maar kunnen. En dat vind ik dus niet (en ik ben echt niet de preutste)...

Toolboy

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door Toolboy »

Bot321 Was je snormobiel vergeten :wink:

Gesloten